Esiyor mu sizin oralarda :D?

Esiyor mu sizin oralarda :D ?


2|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Üşüyorum montu çıkaramadık sanırım buraya yaz agustosta gelecek 2 ay yaz oluyor

    1|0
    0|0
    • Millet batıda kısa donla geziyor biz montu çıkaramdık

    • Hepsini Göster
    • Tşkler

    • Rica ederim

En İyi Kız Görüşü

  • Kedilerimden biri, o görseldeki kedinin yaptığını yapıyor şu anda. Diğeri yerdeki sanayi tipi vantilatörün önünde, göbeğini açmış yatıyor.

    anlayacağın, es-mi-yor :(

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 55

  • Esmeyor

    1|0
    0|0
  • Hayatımdaki bütün keşkeler şu an söylediğim gibi olsa ne güzel olurdu. :)

    1|0
    0|0
  • usuyoz bıle kanks

    1|0
    0|0
  • ne esmesı fuat abı gıbı yanıyoruz burda

    1|0
    0|0
  • Eğer sen gidince bu şehir serinleyecekse, gidiş biletini ben alayım. öyle böyle değil, yandık piştik valla

    1|0
    0|0
  • esiyor

    2|0
    0|0
  • Harbi esmiyor.

    1|0
    0|0
  • esmiyor :(

    1|0
    0|0
  • Acuk esiyor arada bir.

    1|0
    0|0
  • Esiyorda sicak esiyor İzmir berbat

    1|0
    0|0
  • esmiyor.

    1|0
    0|0
  • esiyor

    1|0
    0|0
  • Esmiyor cok sicak pof

    1|0
    0|0
  • İst. Kadıköy iyi esiyor.

    1|0
    0|0
  • en alttaki capse öldüm mk ahahahahahahhha sjsjsjsjjssj

    1|0
    0|0
  • Hayirr

    1|0
    0|0
  • Yağıyor burda

    1|0
    0|0
  • An itibariyle 39 derece 😊

    1|0
    0|0
  • İzmir 40 derece
    Help.

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    35

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 30

  • Odam terasa bakıyor o yüzden azcık esiyor gibi 😀

    1|0
    0|0
  • Esmiyor 😂

    1|0
    0|0
  • Evet esiyor.

    1|0
    0|0
  • Hayır

    1|0
    0|0
  • Esmiyor. Kavurucu sicak var. =/

    1|0
    0|0
  • Biraz

    1|0
    0|0
  • Esssmiyor.. Keşşşkem👀 esse 😒😄

    1|0
    0|0
  • Ahh nerdee,,, esmiyorr

    1|1
    0|0
  • esmiyor

    1|1
    0|0
  • Esmiyor

    1|0
    0|0
  • Esmiyor

    1|0
    0|0
  • Esmiyor sezonu başladı :D

    1|0
    0|0
  • Esiyor😄

    1|1
    0|0
  • Yaz mevsiminden bu yüzden nefret ediyorum işte. ES Mİ YOR! İstanbul essssssssssssssss!!! Nem var işte nem :( Sonbahar nerdesin? <3

    1|0
    0|0
  • alev aldı buralar ne esmesi

    1|0
    0|0
  • Esiyo esiyo😄

    1|0
    0|0
  • Esmiyor 49 dereceyle cehennem gibi yanıyor sadece :D

    1|0
    0|0
  • esmiyor

    1|0
    0|0
  • Ne esmesi 46 derece :D

    1|0
    0|0
  • Hiç esmiyor,.

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    10
Yükleniyor...