Ailenin kısa eteğe izin vermemesi?

lise yıllarında kızının etek askılı üst vs giymesine izin vermeyen aile üniversitede karışır mı giyimine?20li yaşlarda olup ailesi kıyafetine karışan var mı?


1|0

En İyi Erkek Görüşü

  • bir yönden karışmaları iyi bence en azindan risk altinda olmassin sokaklarda

    1|0
    0|0
    • tamam o yönden iyide nebiliyim dar pantolona bile kızıyorlar etrafıma bakıyorum herkes rahat rahat giyiniyor ben sıcaktan patlıyorum resmen düşünüce aşırı kısıtlanmışım gibi geliyor

    • Hepsini Göster
    • hayır yani askılı giymek rahatllık mesela genel olarak dar pantolon giymeme de kızıyorlar ama izin veriyorlar yani

    • senin fikirlerin belli bir yaştan sonra raat dakıl ama ailene bağlıysan fazla dakılamassın (dakılmada bence. d)

En İyi Kız Görüşü

  • Belirli kuralları varsa karışır. Bazı aileler evlenene kadar bizim dediklerimiz geçer sonra kocan izin verirse yaparsın falan derler.. Şimdi buna saçma falan diyemem saygı duymak lazım herkesin kendilerine göre doğruları var. Ama ailen lise de izin vermiyorsa üniversite de de izin vermez.
    20 yaşında değilim ama şuana kadar ailem hiçbir giydiğime karışmadı ama bu da nerde ne giyeceğimi bildiğim için. Yani aslında senin dediğin kıyafetler ne kadar açık olduğuna da bakıyor mesela belirli bir kısalıktan sonra ya da mini eteği giyilmeyecek bir yerde giysem benimkilerde karışır herhalde diye düşünüyorum

    1|1
    0|1
    • Keşke benimkilerde öyle olsa zaten aşırı mini bir etek giyemem kendim rahatsız olurum yerine göre düzgün giynirim ama hiçbir şekilde izin vermezler dar pantolona bile kızıyorlar

Erkekler Ne Diyor 7

  • isterse 40 yaşında ol yanlarında olduğun sürece karışıcaklarım
    benimde saçıma karışıyorlar 20 yaşında adamın sacına karısılır mı :D

    1|0
    0|0
  • Herkese benzeme diye karışıyorlar ailene hak ver ve dediklerini yap

    1|0
    0|0
  • Karışır

    0|0
    0|0
  • dışarda giyersin minini. sevgilim tulumunu minisini bana getirmişti bana gelince üstünü değiştiriyodu.

    0|0
    0|0
    • gizli bir şey yapamam maalesef yoksa kolay gittiğin yerde üstünü değiştirmek

    • Hepsini Göster
    • sen yattığınızı söyledin bende bunun üzerinden giderek kendi durumumu açıkladım kaşar demedim

    • harçlığını bile ben veriyorum ailesini dinlemesi saçma zaten. reşit olmuş artık velisi değiller

  • Belki eskisi kadar değil ama karışırlar muhtemelen.

    0|0
    0|0
  • Boyle kizlar unv. Yi baska bir sehirde okumaya gidiyosa orda butun hevesini cikartiyo... Minicik etek. Memisler ortada. Unv nin kasari olup cikiyo..

    0|0
    0|0
  • Çantana sakla sonra dışardayken bir wcye gir değiştir üzerini

    0|0
    0|0
    • olmaz öyle birşey yapmak istemem

    • O zaman ne yapıyoruzzzz? Ailemizi dinliyoruzz

Kızlar Ne Diyor 10

  • Valla ilkokul birinci sinifi firfirli kisa etek giydim diye (4-5 yaslarimda giydiigim etekti ama hala oluyodu üzerime) annemden fena dayak yemistim.6-7yaslarimdaydim.18-19 yasimfan sonra istedigimi giyiyorum. kisa etek askili üst. bisey demiyolar. sadece akraba ortami dedem vs ysninda giymem dikkat ederim. degisirler yani belki.

    0|0
    0|0
    • sen giyebileceğini onalrın karışma hakkı olmadığını söylediğin için falan mı karışmayı bıraktılar yoksa zamanla mı oldu

    • Ben giymeye basladim onlar daha dogrusu annem biraz dirdir etti, zsmanla alisti. babam annemden daha rahattir. annem babami biraz fiseklerdi ama uzun sürmedi bu durum

    • anladım teşekkürler

  • Kaç yaşında olursan ol onlarla yaşadığın sürece karışırlar, doğrusu da bu.

    1|0
    0|0
  • Karışırlar.

    1|0
    0|0
  • Burda asıl konu izin verip vermemeleri değil bence. Senin kendine bunu yakıştırıp yakıştırmaman. İstedikleri kadar engellesinler, insanın içinde olduktan sonra. "Or*spuyu zincire vurmuşlar kilidiyle oynaşmış"

    0|0
    0|0
    • kısa etek giyince bacım mu oluyorum erkekler kısa şortları sıfır kolluları giysin atletle dolaşını bile çıkar ben bir omzum göründü diye bacım mu oluyorum

  • Evet hala askili giyemem ben annem izin vermez

    0|0
    0|0
  • karışmasalar bile giyme bence karısıyorlarsa senın ıyılıgıne :)

    0|0
    0|0
    • ne alakası var yazın sıcağında rahat rahat askılı bile giyemiyicekmiyim

    • Hepsini Göster
    • inşallah ama sırf sapıklar var diye mi etek giymiyicem herkes giyniyor ve ben giysem aşırı kısa bişey giymiyicem sonuçta insanlara kıyafette fark etmiyor genelde her türlü yapan var sapıklık yani olcaksa eteklede olur etkesiz de sadece etek dahada etkiler sadece

    • Evet ben yıne de soylemek ıstedım her şey gonlunce olur inşallah iyi gunler :)

  • Aile yapını bilmen lazım

    0|0
    0|0
  • Yahu giymiyver... Sonra yok erkekler bana bakıyor çok mu hoşunuza gidiyor bu

    0|0
    0|0
  • Ben kapali giyinirim ailem de istemez acik giyinmemi

    0|0
    0|0
  • Var 40 ta olan karismaya haklari var.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...