Ramazan davulcunuz ne/nasıl çalıyor?

Burdaki Sivas halayına kaptırdı kendini hem çalıp hem oynuyor galiba :)


1|0
30|50

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Dum tak tak dum tak tak dum dum dum. Başka bir şey duymadım yıllardır.

    1|0
    0|0
    • Farklı şeyler çalıyolar ama bir tek sivas halayını seçebiliyorum :) halay çektiklerine de rastlamıştım bir gün :)

    • Sizin mahalle olaymış, bizde yok öyle 😅

Erkekler Ne Diyor 49

Kızlar Ne Diyor 29

  • Kafasına göre takılıyor işte 😂

    2|0
    0|0
  • Ya dokuz sekizlik çalıyor adam. Bir de benim pencerenin önünü mesken tuttu kendine... Tamam yani, Trakya kızanları canımız ciğerimiz de, uyurken değil yahu.

    1|0
    0|0
  • bilmem dikkat etmiyorum

    1|0
    0|0
  • Psikopat_hatun diyor Ki burda senelerdir aynı ritm dum dumdum dum dum dumdum dum kalp ritmi gibi şöyle hergün farklı bir yöre çalsa off :D

    1|0
    0|0
  • Hic duymadim henuz :/

    1|0
    0|0
  • Col klise seyler caliyor

    1|0
    0|0
  • Burada davulcu yok

    1|0
    0|0
  • Normal güm güm güm 😒

    1|0
    0|0
  • dom dom çalıyo gidiyo adamda ruh yok ki

    1|0
    0|0
  • Ne güzel keşke bidahada gelse. Bizim belediye davulcuya maaş vermemek için davulcu tutmadılar galiba. Ama Bayram'da para istemeye gelsin suratına tokmakla Nasıl vuracam

    1|0
    0|0
  • Dale don dale

    1|0
    0|0
  • Afedersiniz hayvan gibi vuruyor ne bir ritim ne bir mani birde her gun para istiyor. Adam gibi çalsan helal olsun al dicem.

    1|0
    0|0
  • Kamyonet kasasında Çalıyor bizimki😂

    1|0
    0|0
  • Çalmıyor

    1|0
    0|0
  • Davulcu yok ki 😐

    1|0
    0|0
  • Hüdayda

    1|0
    0|0
  • :D kafasına göre çalıyo gidiyo

    1|0
    0|0
  • Normal çalıyor işte

    1|0
    0|0
  • Davulcumuz yok..

    1|0
    0|0
  • Gelmiyor

    1|0
    0|0
  • burrda yok valla

    1|0
    0|0
  • Bizimki karadeniz havalarında😂😂

    1|0
    0|0
  • Onu bunu bilmem de Ramazan boyunca su davulcuyu bir kere bile goremedim ya ona yanıyorum 😂😂😂

    1|0
    0|0
  • Günah Benim caliyo mahallenin davulcusuns kadar ulasmis artik 😂

    1|0
    0|0
  • Zile tecavüz ediyorlar bizim

    1|0
    0|0
  • Dugun muzigi calmayi sever

    1|0
    0|0
  • Bizimki klasikten vazgecmiyor

    1|0
    0|0
  • Bahçede mış miş ı caliyo😂😅😂😅

    1|0
    0|0
  • Ayyy sorma bizimkiside bir şeyler çalıyor ama ne çalıyor çikaramadim :)

    1|0
    0|0
Yükleniyor...