Bir insanın oruç tutmadığı anlaşılır mı?

Belediyenin iftar çadırına gittim ama oruç değildim, sanki insanlar bedava ve hak etmediğim bir yemeği yemeye geldiğimi anlamış gibi bakıyorlardı. Aslında yadırganacak bir durum da değil. Rahatsız oldum, yediğimden bir şey anlayamadım, burnumdan geldi hep.


0|1
135

En İyi Kız Görüşü

  • Orta parmağını çekip yemeye devam etseydin.

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • :D anlıyorlarmış kanka Atatürkün hiç oruç tutarken resmi yokmuş öyle diyor bazı beyin fakirleri :D

    2|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 12

  • Psikolojik olabilir o düşünce ile ortama girdiğin için ortam basıyordur seni :D

    0|0
    0|0
  • Seninki psikolojik bence

    0|0
    0|0
  • Psikolojinden dolayi sana oyle geldi, yoksa nasil anlasinlar. :)

    0|0
    0|0
  • belki o anı deneyimlemek istedin de geldin diye düşün ve zaten öyledir. sonuçta orada yemek yiyen çoğu insan öyle yapıyor. bence dışarıdan -eğer çok marjinal bir tip değilsen - neden anlaşılsın.

    0|0
    0|0
  • herkes başlamadan önce su falan içmiişsindir ya da erken başlamışsındır

    0|0
    0|0
    • O kadar düşüncesiz, dikatsiz değilim

  • anlaşılmaz bence.

    0|0
    0|0
  • Sana öyle gelmiştir.

    0|0
    0|0
  • Sen kendini suçlu hissetmissin ondan öyle gelmiş yoksa öyle bişey mümkün değil nasıl anlasınlar

    0|0
    0|0
  • Sana oyle gelmis. Sen o stresle gitmissin😂

    0|0
    0|0
  • Anlaşılmaz sana öyle gelmiştir

    0|0
    0|0
  • Tabiki psikolojik 😄😄😄

    0|0
    0|0
  • aman takma ya bana da hep aynı şey oluyo belki sen yanlış düşünmüşsündür

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • hayır

    0|0
    0|0
  • İşte bunlar hep suçluluk psikolojisi

    0|0
    0|0
  • Benim anlamadığım şu, madem oruç tutmuyordun neden iftar çadırına gittin?

    0|0
    0|0
    • Dans etmeye gittim.
      Niye gitmiş olabilirim? Aç karnımızı doyurmaya heralde

    • Kendini suçlu hissetmişsin doğal olarak.

  • anlasa ne olacakmış

    0|0
    0|0
    • Recep İvedik'in kuru fasulye yemesine mani olan karaambar kamyoncular derneği üyesi gibi masaya gelip ' hop du bakalım, sen o yeğemeği yiyemen' demelerinden çekindim.

Yükleniyor...