Annesi babasi sosyal medya kullananlar burda mi?

Facebook'u gectim artik herkesin tekelindede instagram snapchat kullanan var mi ya :/ :/ :/

  • evet çatır cutur kullaniyolar bnden iyiler valla
    58% (19)29% (4)49% (23)Oy Ver
  • anne baba dedigin sosyal medya mi kullanirmis :/
    42% (14)71% (10)51% (24)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
13|7

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • anasını bile belliyolar. :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • :D yaaa uf be :D Aklıma bir arkadaşım geldi. Fotoğraflarına bakıyorum babasının yorumları hep şöyle. Oyyyy canımmm oğlum benimm, ay yerim ben tatlı oğlumu, emzirdiğim sütler helal olsun oğluma, Lan geçiyorum fotoları hızlı hızlı dayanamıyorum hepsinde Kemal amcadan değişik değişik yorumlar, Kemal amca da ağır toplardan semtimizin ağır abilerinden, şaşkınım ağzım açık en son bal dudaklım yazısını gördüm yaaa yok ebesinin ki dediiimmmm arkadaşım yorum yazmış babasının ki nin altına yaa anne yeter hep yalnışlıkla babamdan yorum ypaıyorsun diye :D Artık doğrumu yalnış mı hiç soramadım :D

    0|0
    0|0
  • bizimkiler daha cep telefonu bile kullanmıyor

    0|0
    0|0
  • niyetleniyorlar ama izin vermiyorum..

    0|0
    0|0
  • acı verici

    0|0
    0|0
  • İşimiz olmas ben bile kullanmıyorum 👌

    0|0
    0|0
  • benden fazla kullanıyorlar :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Hiçbir yerden geri değiller maaşallah.

    0|0
    0|0
  • Ben kullanmıyorum ama annem babam kullanıyor. Ben sadece burada takılıyorum.

    0|0
    0|0
  • Instagram'da fotoğraf paylaşıp,
    Whatsapp'ta afilli durumları ve dua eden maymun göndermeleriyle beni mest eden bir aile düşünün 💚
    Tabii bir de mavi tikin hesabını soran.

    0|0
    0|0
  • Arkadaşları akıllarına girmeye çalışıyor koca kadınlar koca adamlar internette benden çok telefonla uğraşıyorlar rezalet ya. Asla izin vermem Kırarım telefonlarını:)

    0|0
    0|0
  • annem kullanıyo bitek :d

    0|0
    0|0
  • Neyse ki sadece facebook=/

    0|0
    0|0
  • Kullanmiyorlar

    0|0
    0|0
  • babam kulanıyo face allahım ya annem whatsap ögrendı yenı :) allahtan ınstagram keşfetmedıler henuz :)

    0|0
    0|0
  • yok valla bizimkiler kullanmıyor sadece annem whatsapp kullanıyor o kadar 😂

    0|0
    0|0
  • Keşke ikisi de yaşasaydı da tek sosyal medya kullansalardı. Eski anılarımı hatırlattın bana sağol yani :-( :-'(

    0|0
    0|0
  • Benden iyi olduklarına garanti veriyorum :)

    0|0
    0|0
  • benim bilmediklerimi biliyolar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...