Kızkardeşim çok rahat davranıyor?

Benim 16 yaşında bir kızkardeşim var evimiz de küçük 2+1 maalesef ayni odada kalıyoruz iç çamaşırlarını etrafa bırakıyo yanımda bana hiç sormadan üstünü falan çıkarıyor yarı çıplak iç çamaşırlarıyla falan dolaşıyor evde rahatsız oluyorum ne yapmalıyım?


0|0
16|17

En İyi Kız Görüşü

  • Sen adam gibi adam olsan konuyu buraya malzeme etmezsin g*avat

    5|1
    0|0
    • Ne alaka ya?

    • Hepsini Göster
    • Son yıllarda sapıklığın artmasındaki en önemli etkenler buna benzer siteler. Merak edip giriyoruz, ya da nette bir cinsel fantezi hikayesi okuyoruz... Ensest, grup seks, swinger, cuckold gibi hikayeler binlerce var. Sonuç olarak bu velet bunları gerçek zannedip beynini bunlarla yormaya başlıyor. Benim asıl merak ettiğim şu STK nın kedi köpek, pet şişe ve ağaçlardan başka şeylerle neden uğraşmadığı... Ahlaksız toplum yaratmaya galiba içten içten bir ilgimiz var.

En İyi Erkek Görüşü

  • Valla zor durum izmirle baglantınız olmalı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 15

  • yapsın ne olacak etrafa yapmıyor ya! yoksa sen de diğer pislikler gibi tahrik mi oluyorsun?

    0|0
    0|0
    • Hayatımda gördüğüm en sacma yorum

    • Hepsini Göster
    • Tahrik olmak değil rahatsiz oluyorum midesiz ahlaksız birisi değilim çok şükür

    • o vakit sen çekip git ve onu uyar

  • Uyar onu

    1|0
    0|0
  • Uyar

    0|0
    0|0
  • yapıştır ağzına knk

    0|1
    0|0
  • Annene söyle uyarsın.

    0|0
    0|0
  • Güzel bir dille söyle yapmamasini, uygun kacmadigini...

    0|0
    0|0
  • annecigine söyle uyarsın

    0|0
    0|0
  • Nasıl değişik bir aile düzeniniz var... garip

    0|0
    0|0
  • Niye rahatsız oluyorsun anlamadım? Kardeşin sonuçta?

    0|1
    0|0
  • kardesin neden annenle aynı odada kalmıyor senle kalıyo

    0|0
    0|0
  • uyar ya da annene söyle o uyarsın olmaz böyle

    0|0
    0|0
  • Kardeşin o ya midesiz 😒

    0|0
    0|0
  • uyar onu

    0|0
    0|0
    • Benim lafımı hiç dinlemiyor annemde birşey demiyor zaten sinir oluyorum

  • Sana güveniyor işte naspsin abisi yani. Onu uyar seni babama söylerim de çek şu kirli sonlarını buradan de hdhbdbd

    0|0
    0|0
    • Babamiz olacak karaktersiz bizi terk etti maalesef... Annem de birsey söylemiyor hiç.

    • Hepsini Göster
    • Kızıyorum zaten ama hiç lafımı dinlemiyor sanane kendi işime baksana sen falan diyor

    • O o haldeyken ona bakma diyebilirim sadece. Allah yardim etsin.

  • Abi yapmayin ya boyle seyler kardeşin bee

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • uyarmadınmı onu bro

    0|0
    0|0
  • Rahatsız oluyosan dur çıkıyıda öyle değiştir üstünü falan dersin, ne alaka yani aile içinde olan bişeyi buraya neden yazıyosun, kardeşin o senin.

    0|0
    0|0
  • soyunsun n olacak kardeşin sonuçta fazla da sınırını aştığını sanmıyorum yani iç çamaşırıylada gezse n var bunda abisisin iiçnde pislik yoksa sorun da etmene gerek yok

    0|0
    0|0
  • Takılma fazla boşver

    0|0
    0|0
  • Laf dinlemiyorsa tokati gecir

    0|0
    0|0
  • Annene söyle uyarsın

    0|0
    0|0
  • Siz kardeşsiniz neden rahatsız oluyorsun

    0|0
    0|0
  • Odaniz ayrilmali. Baska cozumu yok bunun ayni odada olmaz...

    0|0
    0|0
    • Maddi durumumuz cok iyi degil annemle ben evi gecindirmeye calisiyoruz annemle yer degismeyi isticem bakalim

  • Komşu gelir camdan görürler gibi bahanelerle uyar

    0|0
    0|0
  • döv bence

    0|0
    0|0
  • Annene söyle, küçük madem sende konuş adam gibi giyin de

    0|0
    0|0
  • Çek kenara güzel bir üslupla anlat ya da annene söyle o anlatsın

    0|0
    0|0
  • uyar sende i

    0|0
    0|0
  • sert bir ddille uyar ya böyle şeymi olur

    0|0
    0|0
  • Yakında daha neler duyucaz. YÜCE rabbim biliyor herşeyi.

    1|0
    0|0
  • çok sakıncalı bir durum kuckte değil hani..
    haber ver bana de odadan cık giyinirken

    0|0
    0|0
Yükleniyor...