Biri seni sevdiğini söylese ne yaparsın?

Biri gelip sana seni sevdiğini söylese nasıl tepki verirsin? Ne yaparsın?


1|0
22|7

En İyi Kız Görüşü

  • Inanmam davranislarina dikkat ederim ;) sevdigini herkes soyler tavirlar ve davranislar onemli

    0|1
    0|0
    • Yoğurdu üfleyerek yemekte fayda var diyorsun yani. ☺

    • Hepsini Göster
    • ☺☺👍

    • Tesekkur ederim :)

Kızlar Ne Diyor 21

  • Neden diye sorarım. O kadar odunlaştım :)

    0|1
    0|0
  • inanmam

    0|1
    0|0
    • Mesela kimin sevgisine inanırsınız? Bu beni gerçekten ya seviyorsa dediğiniz kişi nedir size göre?

    • inanmam için belli bir süre zaman geçirmemiz lazım. sıradan biri gelip 3-4 gün görmeyle diyorsa ben gülerim.

    • İlla ki sıradan birine herkes güler o saçmalık zaten. ☺

  • Vereceğim tepki kim olduğuna bağlı olarak değişir ama kişinin hal ve hareketlerini incelerim ve gerçekten mi seviyor diye düşünürüm

    0|1
    0|0
  • Amacın ne derim durup durmadık böyle seyleri aklım almıyor doğrusu

    0|1
    0|0
  • Fırsat verip tanırım

    0|1
    0|0
  • ne tesadüf bende kendimi seviyom derim xd

    0|1
    0|0
  • Afiyet olsun derdim😄😄

    0|1
    0|0
    • Seni yerim demedi adam yahu uyuzluk yapmayalım ama. ☺ Seviyorum diyene afiyet olsun denir mi? Günah. ☺

    • Hepsini Göster
    • Oldu o zaman 😄

    • Ensiteyi bulup geliyorum o zaman. ☺

  • Tesekkür ederim ya da nerden cikardin derim galiba

    0|1
    0|0
  • Eyvallah der geçerim sanırım.

    0|1
    0|0
  • Beni seveni bende severim

    0|1
    0|0
  • Gulumserim sanirim kisa sureli bir şok olur

    0|1
    0|0
  • Bişey demem herhalde

    0|1
    0|0
  • Donup yüzüne bakarım öylece

    0|1
    0|0
  • teşekkür ettim ne yapayım

    0|1
    0|0
  • Utanırım beni neden sevdigini düşünürüm ama sormam uzaklaşırım

    0|1
    0|0
  • Birden bire söyler mi ki :/ bence önceden belli eder ben de ona göre tepki veririm.

    0|1
    0|0
    • Diyelim ki seni izliyor, platonik olarak oldu ya çok sevdi. Cesaretini toplayıp karşına çıktı dedi ki ben seni seviyorum. Elbette hemen boynuna sarılacak halin yok ama ne yaparsın orada iste? ☺ Güzel soru sordum ama. ☺

    • Cesaretine hayran kalırdım, elektrik aldıysam çaya çıkarırdım yoksa taliplerimi aramaya devam ederdim 😂 ama herhalde birden böyle söylemesinin altında bişeyler arardım.

    • 😀 güzel ve samimi cevaptı. ☺ 👍

  • Şakacı seni derim jxjsjs

    0|1
    0|0
  • Bende seni seviyorum derim

    0|1
    0|0
  • Allah razı olsun derim

    0|1
    0|0
  • Olabilir derim 😂

    0|1
    0|0
  • inanmam bide sen dert olup çıkma lütfen der giderim

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

Yükleniyor...