Yardım etmek ister misiniz?

Kardeşim 10 yaşında ve erkek bilinçsizce küfür ediyor anlamlarını bildiğini düşünmüyorum ama gerçekten çok ağır ve bazen insan içinde bizi rezil ediyor ve boks izliyo ve bizi dovuyo sokak ortasında ne yapacağımı şaşırdık geçici bir durummu arkadaşlar her gün Ağlıyorum bu salak çocuk yüzünden lütfen yardım edin


0|0
7|11

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Niye bir psikoloğa götürmüyorsunuz? Ayrıca saçma sapan Tv izlemesin. Çünkü yetişkinlerin kontrolü olmadan sakıncalı kanalları açma ihtimali var. Onun yerine tiyatroya ve sinemaya götürün. Orada her şey kontrol altında. Devlet Tiyatroları çok ucuz. Her hafta gidebilirsin. Sinemaya ayda 1 falan. Ya da internetten sinema aç senin kontrolünde izlesin. Şiddet içeren oyunları oynatmayın. Kumandayı onun eline verirsen tabi boks izler.. Kitap okusun, hobi kurslarına falan gitsin ne bileyim. Ayrıca mahallenizde ondan büyük çocuklarla oynamasına izin verirseniz tabi küfür öğrenir.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • karetedir judodur bokstur o tarz yerlere yazdırın enerjisini atsın. Dahası oyle yerlerde saygıyı da ogretırler. Dıyelım ki tutup hocasına kufur ettı. Sen kıyıp da kulağının köküme iki tane çekemezsin ama hocası onu bağırta bağırta terbiye eder.

    0|0
    0|0
  • Yaşı daha küçük olduğu için bir abla nidasıyla öğüt verici bir konuşma yaparsanız etkili olabilir. Tabiki yine yaşı küçük olduğu için sizi hiç dinlemeydebilir. Bu konuda ergenliğe yeni girenlerin konu alındığı pek çok filmler mevcut. Başlarda karakter küfür, sigara vb. alışkanlıkları olsada filmin sonlarına doğru onların kötü sonuçlarına şahit olur. Evde hadi film izleyelim gibisinden motive ederek bir bakıma kardeşinizin bu sorununa çare olabilirsiniz.

    0|0
    0|0
  • Eğitememişsiniz. Biz napalim? Çocuk psikoloğuna götürün. Ergen yaslarda size çok problem yaratacaktir.

    0|0
    0|0
  • O cocuga sopa lazim

    0|0
    0|0
  • Tövbe tövbe. 😂😂😂😂

    0|0
    0|0
  • Doğru dürüst yetiştirseydiniz.

    0|0
    0|0
  • Yazık kiyamam sana :)

    0|0
    0|0
  • Ağlama sana ne zararı var

    0|0
    0|0
  • Al sopayı bir güzel haşla yoksa öyle gider

    0|0
    0|0
  • Ileridr pdikopat vr size cok agir zararlar verebilecek bir cocuk. derhal psikolojik tedavi gormeli. Ve uzun sure devam edilmeli

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Ağzına çarp 2 tane kendine gelsin şımartmışsınız iyice. Sonra hiç baş edemezsiniz.

    0|0
    0|0
  • Ahaha (: hem istemsizce güldüm hemde ne diyim bilemedim canım kusura bakma. Bence çocuk yani kanı deli alıyor düzelir (: abimde küçükken bana aynılarını yapardı 😂😂😂 deli oluyor bunlar bazen

    0|0
    0|0
  • annen veya baban konuşşsunn

    0|0
    0|0
  • Boks izletmeyin, yetenekleri doğrultusunda bir kursa yollayın. Enerjisini atamıyo.
    Bir de... yapmıyorsanız ailecek sohbet edin (veya arttırın)

    0|0
    0|0
  • Döv o zibidiyi
    Geçici de değil, başını alır gider
    Daha güçlü olduğunu hissetmesi lazım

    0|0
    0|0
  • bir piskologdan yardım alsanız normal değil çünkü bu durum ve sizin çözebilceniz bir durumda değil

    0|0
    0|0
Yükleniyor...