Paraya ne kadar önem verirsiniz maddi durumunuz nasıl?

Paranın önemi ne sizin için maddi durumlarınız nasıl arkadaşlar?


1|0

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 13

  • Maddi durum idare eder ama ne az istedim Allahtan ne de cok

    0|0
    0|0
  • maddi durumun iyi, o yüzden önem vermiyorum sjsj

    0|0
    0|0
  • bir öğrenci olarak maddi durumum bok gibi bir paraşüt dersi bile alamıyom ama okulun bitmesine, işe girmeme ve bu acının bitmesine az kaldı.

    0|0
    0|0
    • Daha geçen yazdığın şeyde parfümün parasından dem vuruyordun 😂😂 bak simdide açlıktan ağzın kokuyormus itiraf ettin 😂😂😂😂

    • Hepsini Göster
    • @Piremses5932 şaka yaptığını varsayıyom. ama eğer ciddiysen (eğer ciddi değilsen ve şakasına yazdıysan üstüne alınma tabii ki :D)
      "380 lira iyi bir parfüme verilir. bunda şaşılacak bir şey yok. eğer bu verdiğim parayı çekemiyosan o senin kendi kompleksin. yalancı ve görgüsüz de sensin kezosaurus. öğrenciyim haliyle zengin değilim ama o parfümü de alamayacak kadar fakir değilim. ta fi tarihinde yazmış olduğum yorum kompleksli bir kezonun bir yerine batmış başka yerlere çekmeye çalışıyor. kıskanma sana la alırız o fiyata bir parfüm. ayrıca sapık mısın kompleksli kezo kaç gün önce attığım yorumu hala hatırlıyosun da yorumlarımı takip ediyosun"

    • hallettim bebiş.

  • Maddi durum iyi paraya herkes önem verir

    0|0
    0|0
  • Anne baba doktor aile bulgar gocmeni baya iyi durumum ama ne gerek var cok da onemli degil benim icin para

    0|0
    0|0
  • Bildiğimiz fakirin

    0|0
    0|0
  • alısverıs bagımlılıgım var malesef ama kımsenın parasını ıstemem

    0|0
    0|0
  • Ne iyi ne kotu istediğimizi zorluk çekmeden alabiliyoz

    0|0
    0|0
  • Maddi durumum iyi önem vermiyorum

    0|0
    0|0
  • Orta derecede

    0|0
    0|0
  • paranın bı onemı yok

    0|0
    0|0
  • Maddi durumum iyi ama bu paraya onem verdigim anlamina gelmez

    0|0
    0|0
  • çok fakiriz biz la, orucumu bazen sirke ve üzüm ekmek ile açıyorum ama halime şükür ediyorum

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Parayi sevmeyi bir ogrenemedim fakir ölcem a. yav

    0|0
    0|0
  • Şükür geçiniyoruz kanks

    0|0
    0|0
  • paraya önem vermediğim ona buna borç verdiğim kefil olduğum için çok büyük kazzıklar yedim hala başkaları yüzünden borçlar ödüyorum... lanet olsun...

    0|0
    0|0
  • Cok para cok dert gerk yok

    0|0
    0|0
  • İyi gelirim var... Kim olduğunu öğrenmek istiyorsan önce cebine bak derim.

    0|0
    0|0
  • Para çok fazla önemli değil. Maddi durumum iyi Allaha şükür.

    0|0
    0|0
  • Yeteri kadarı var şükür, değer vermiyorum

    0|0
    0|0
  • Paraya önem verseydim, heralde düzkoç'un hala başında olurdum.

    0|0
    0|0
  • Uu en değer verdiğim şey, durumumuz iyi, 2 seneye çok daha iyi olacak inş

    0|0
    0|0
  • maddi durumum iyi. paraya önem vermem

    0|0
    0|0
  • 20 yılık profesyönel fakirim öğrenciyim bu ödtü bitse profesyönel zengin olmak istiyorum

    0|0
    0|0
  • seni kim... de millete sataşıyon yvşak

    0|0
    0|0
Yükleniyor...