"Namaz Kılmayan Hayvandır"dan Sonra Buna Ne Diyorsunuz?

Yuhlanmayı hak eden bir yorum daha... Cidden ne diyorsunuz artık?




0|0
11|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Hepsi insan bunları söyleyenlerin demi?

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ne diyelim bacım. Allah ıslah etsin bunları.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Islamcilar cildirdi, İşide terorist diyoruz kendi ulkemizdeki beyin teroristlerini gormuyoruz. Nefret ediyorum.

    1|0
    0|0
  • Böyle beyin fakirlerine alıştık ülkede

    2|0
    0|0
  • Bunları söyleyenlerde hayvan oğlu hayvan bilgisiz istismarcılar Allah topunuzun belasını versin cahil Öküzler 😠😠😠😠

    1|0
    0|0
  • Bunları umursamayın ya. Ağzı olan konuşuyor işte.

    1|0
    0|0
  • Oha :o saçmalamışlar

    1|0
    0|0
  • doğru demiş insanla hayvanı ayıran en temel nitelik akıldır sende eğer müslüman isen bunu kullanman gerek sana sorumluluk verilmiş (islamiyet doğrultusunda ) sen buna uymuyosan ya akıl yürütme yetin yoktur ki onlar zaten muhaf oluyor ya da kasıtlı yapmıyosundur o durumda akılı kullanamadığın düşünülürse hayvan olman muhtemel inanmıyorsan sıkıntı yok (inanmayanlar için )

    0|0
    0|0
    • Yanlış anlaşılmasın benim açıklama namaz kılamamak üzerine idi belirteyim

    • Hepsini Göster
    • @crabs diyorum ya ben sınıflandırmadım akıl kullanmayı tarif ettim sana git namaz kıl ibadet et tarzı bişeyler söledim mi hayır birde ALLAH yazıcaksan bir zahmet güzel kardeşim büyük harf kullan

    • Sen aklını kullanır Islami secersin sana bu doğru gelmiştir. Başkası aklını kullanır inanmaz, ona da bu doğru gelmiştir. Ben inançlı biriyim Islamdan değil Islam düşüncesi altında yatan zorbaliklardan bahsediyorum. Hoşgörü dini dimi, ama inanmayan herkes ya hayvan, ya insan değil, ya aklını kullanmıyor falan da filan. Nerede hoşgörü? Eger Islam hoşgörü ise bile, çoğu Müslüman Islami çok yanlış yorumluyor insanlara çok farklı gösteriyor. Bu görüşü atan kişi, bunlardan birisi de sensin...

  • Dünya büyük ağzı olan konuşuyor. Herkesin ağzını dikemezsinki.

    2|0
    0|0
  • Kişisel yorumları niye bu kadar takıyorsunuz ki? Her öküzü dikkate alıp zaman harcasak...

    1|0
    0|0
  • Doğru söylemiş kerata

    0|0
    0|0
  • Böyle cahil insanların laflarını burda paylaşıp İslam'ı kötüleme gibi bir şey seziyorum?

    0|0
    0|0
    • Yoo. Islamcıların böyle düşünmesi sence de saçma değil mi? Din hoşgörü dini ama çoğu dinci adam keser ve kapanmayana namaz kılmayana asla hoşgörülü olmaz. Ayrıca ben Allaha inanırım kapanmam namaz kılmam ama orucumu da tutarım. Islam bu mu, hep Islamcilardan görüyoruz bu ayrımı yok hayvan yok bilmem ne diye. Ayrıca Islami değil islamcilari gösteriyorum ben

    • Hmm, cahil ve cehalet içinde kalmış insanlardan çıkan laflara aldırış ediyorsan bilemem

  • hahah adam iyi yazmis😂

    0|0
    0|0
  • doğru diyor

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • İnsana hayvan diyen neye benzer diye sormak istiyorum da bu vatandaş reklamın iyisi kötüsü olmaz sanan ünlüler gibi saçmalamış.

    Öteki özür diledi umarım bundan sonra ettiği lafa dikkat eder bu kendini ortaya atan şahıs zaten düşünmeye değmez.

    1|0
    0|0
  • Bu ensarcı sktiğim zihniyet nerden türedi ya.. Neyse ki saklamıyorlar kendilerini ne mal olduuklarını ortaya açıkca kyuyorlar da ayrımı yapabiliyoruz.

    1|0
    0|0
  • E yeter artık. Herkesin kendi özgür iradesi varken bu yorumlar hiç hoş değil.

    2|0
    0|0
  • Suyunu çıkarırlar artık bununda

    1|0
    0|0
  • S. ktir git diyorum

    1|0
    0|0
  • yazık :Dd

    1|0
    0|0
  • İnsanlığı bu lobsuzlardan öğrenecek değilim o yüzden tınımda değil

    0|0
    0|0
  • Kadın köledir, hayvandır, şeytandır, pisliktir. -!-

    0|0
    0|0
  • ne cahilsiniz ya herkesin yorumu kendine bununla profesör bir mi

    0|0
    0|0
    • Yoo hoşgörülü dinciler işte bunlar. Çoğu kişi böyle düşünüyor bu yorum temsili. Ayrıca profesörü de görüyoruz hayvan diyor.

  • Mal diyorum kapalıyım makyajımı da yapıyorum ne var

    1|0
    0|0
Yükleniyor...