Çok kötü bir dönem?

Arkadaşlar üniversite okuyordum memleketten uzakta bu sene bıraktım şimdi şöyle bir durum oldu uzak olduğum için memleketteki arkadaşlık baglarım koptu koşmayanlarda yanlış yaptı ben kopardım ünide ortam güzeldi bırakınca o ortam da gitti bildigin yalnız kaldım evden dışarı cıkmıyom dershaneye filan gidicem sınav için inş orda ortam yaparım yeniden ne bir mesaj ATA'n var ne hal hatır soran zaten kekemelik oldugu için kolay kolay arkadaşta bulamıyorum aslında kimse bunu sorun etmiyor ama ortam mal gibi hep susunca haliyle kimse sizle samimi olamıyor dershaneye gidince de böyle olucaktır hayatımda hep sabit 3 4 kişi oldu çünkü o 3 4 kişiye alışıp rahat rahat konuşabildim bu durumdan artık sıkıldım ne yapmam gerek


0|0
0|1

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 1

  • yeni kişilerle tanışıp arkadaşlık kuracak başka yapacak bişey yok

    0|0
    0|0
Yükleniyor...