Önyargılarınızı yıkın artık!! fikirlerinizi bekliyorum?

Arkadaşlar ben kapalıyım. ama insanlar kapalı deyince her şeyden uzak algılıyorlar. okulda kızlar cinsel şeyler ile ilgili konuşuyorlar ben de dahil oluyorum (sonuçta insanım) bana uzaylıymışım gibi bakıyorlar. mesela biri fikir almak için fotoğraf gösteriyor. tatlıymış, yakışıklıymış deyince sanki benim kimseyi beğenmemem kimseye bakmamam ya da kimseden hoşlanmamam gerekiyormuş gibi davranıyorlar. sonuçta biz de insanız! bazı şeyleri konuşmaya ihtiyacımız var. sonra diyorlar kapalılar açıklara göre yok daha ateşli falan diye. siz insanları kısıtlayıp onların düşüncelerini içlerine attırırsanız böyle olur. Bir de toplumun şu kesim erkekleri var. kapalı deyince cinsel istekten uzak, yobaz kızlar düşünen. Hiç de bir kere biz de normal insanlarız. Çoğu erkek hoşlandığı halde o kapalı kız onunla hayallerimi gerçekleştiremem deyip gidiyor. Doğru düzgün konuşup isteklerini söyleseler belki evlendikten sonra her şey daha güzel olur. adam '' benim eşim kapalı evlendikten sonra içinden afet çıktı '' diyor. sen evlendiğinizde sordun mu ki ona senin de benim gibi hayallerin var mı? diye.

Güncellemeler:
Lütfen anlayışlı olalım. Benimle aynı fikirde olan var mı? Bıktım artık bu önyargılardan çünkü.

1|2
5|19

En İyi Erkek Görüşü

  • öncelikle yazmış olduklarına son derece katılıyorum , ha şurası da var insanları giyim tarzı, rengi , dili , memleketi olarak ayırmak bunlarda kötü bir durum , sadece kapalılık olarak bakmamalı , kapalılardan söz etmişsin bu konuda bir kaç şey yazayım o halde , insanların ayırt edemediği özellikle bizim gibi müslüman ülkelerde seks denilen kavram , erkeğin döllemesi ya da erkeğin kadını becermesi olarak nitelendirildiği için namus veya bu tarz söylemler epey fazla , kimse kadınlarımızın isteklerini sorgulamıyor - sorgulayan erkeklerimiz bu durumu üstüne alınmasın- sadece kapalı diyerek kadını hor görmek doğru değil , sonuçta dinine bağlı kalarak yaşamayı tercih ediyor , eğer yeterince ona saygılı bir bireyseniz ilişkinizde o şekilde ilerler zaten , ayrıca sende bu tip kapalı beyinlere sahip insanlarla bir birlliktelik kurmazsın...

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ben diyorum yıllardır. Günümüzde açığı kapalısı farketmiyor , bastırılmış cinsellikten dolayı kızlarımız hata yapıyor diye.
    Her bir cümlene samimi bir şekilde katılıyorum. Ama emin ol bu erkekler , bir açığız diye de 'or. spu' , 'her an verebilecek' 'yavşarsam kıvama gelir' diye bakıyorlar. Bunun açık veya kapalılıkla ilgisi yok. Bu tamamen erkeklerin hödüklüğünden başka bir şey değil.
    Sorularda çok görüyorum , eşim kapalı olsun. Tamam olsun da bu onun namuslu olmasını etkilemiyor ki. Ben açığım ve kimse dokunmadı bana. Bunu söyleyince şöyle bir bakıyorlar.'Nasıl yani açıksın' gibisinden. Ama kapalı olsam hemen 'helal bacıma' dersiniz. Cidden çok dar görüşlüsünüz.
    Tekrar ediyorum hatun. Her bir cümlene içten bir şekilde katılıyorum.

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • benim kapalılara karşı bir ön yargım var şundan var kapalılar erkeklere potansiyel sapık gözüyle bakıp kaçıyolar namusluyum ayağına istemiyolar ama gel gör ki yakışıklı erkekler olunca anında kaltaklaşıyolar. sen öyle değilsen üzerine alınma

    2|1
    0|0
  • Çevrendeki insanlar saygı duymak yerine biraz dışlıyormuş gibime geldi. Onlarında yaptığı seçim, seninde yaptığın bir seçim. Her özgür insanın yaptığı gibi. Bununla seni yargılıyorlarsa ya yaşları küçükler ya da yaşları almışlar ama olgun bir insan olamamışlar ki bu davranışları sergiliyorlar. Takmamaya çabala elbet daha karakteri oturmuş insanlar da karşına çıkacaktır.

    1|0
    0|0
  • ne dolmuşun

    1|0
    0|0
  • Yani.. Ben edebiyle ahlakıyla kapalı bir hanım isterim ve hayallerimi isteklerimi o şekilde paylaşıyorum.. Çok da iyi yapıyorum açıkçası

    1|0
    0|0
  • Evet haklisin ama dillendirmesen daha iyi olur cunku bu kapalilarin farki ama cogu kisi kapali oldunmu 4 dortluk istiyor kimse olamaz Nefis diye bir sey var

    1|0
    0|0
  • Biz ne kapalılar gördük gül gül öldük.

    2|0
    0|0
  • Kapalılara karşı bı yargım yok.. Sevgili olak mı? #Dasdfghjkl

    1|0
    0|0
  • günümüzde kızlar/bayanlar enbüyük sorunu istediklerini söyleyememek bu sebeple hoşlandıkları kişiye bile açılamayıp sevmediği insanlarlar görücü usulü vs vs evlenip hiç sevmedikleri insanlarla bir ömür geçiriyorlar

    1|0
    0|0
  • Kapalıdan kapalıya değişir ama iyi olanlarıda var haklarını yememek gerek

    1|0
    0|0
  • sakin ol az :D

    1|0
    0|0
  • haklısın ama ön yargı yıkmak zordur düşünce değiştiremezsin maalesef senin adına üzgünüm

    1|0
    0|0
  • Okuyamadım külahıma brifing verebilirimisin please?

    1|0
    0|0
  • '' benim eşim kapalı evlendikten sonra içinden afet çıktı '' şunu bulsam 1 dakika durmam evlenirim.

    1|1
    0|0

5 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 4

  • Sımdı kapalı dıyınce benımde aklıma oyle bı model gelıyo

    1|1
    0|0
  • Bosver bebeğim

    1|0
    0|0
  • haklısın

    1|0
    0|0
  • Haklısın senin açından düşündüm ve hak verdim, önyargılıydım bende bu gözle bakıyodum açıkcasıı..

    1|1
    0|0
Yükleniyor...