Kapat

Kankam bana mı yürüyo?

Kankam benim sevgilimden bahsetmemi istemiyordu. Sırf adını bile duyunca garip davranıyodu. bir kızla tanışmış çıkma teklif etti falan kızın karakteri aynı benmiş. Yanımda sürekli bir şeyler mırıldanıyo ben ne mırıldandığını anlayamıyorum. Bizim kızlar bu çocuk sana yürüyo dediler. Sızce kankam bana mı yürüyo?


0|0
6|17

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 16

  • bence de yürüyo gibi geldi :D

    0|0
    0|0
  • Kanka ayağı..

    0|0
    0|0
  • :D olabilir

    0|0
    0|0
  • Kanka ayagi kiza yakınlaşma ayağı :D taktik 1 kiza kanka diye yaklas

    0|1
    0|0
  • yürüyor mu? adeta depar atmış :D

    0|0
    0|0
  • depar atmış adam sen daha yürüyo mu diyo soruyosun

    0|0
    0|0
  • Çocukça işler

    0|0
    0|0
  • Yürümüş-Yürüyor-Yürüyecek

    0|0
    0|0
  • yürüyo mu koşuyo mu bilemem

    0|0
    0|0
  • Evet kankan senden hoslaniyor

    0|0
    0|0
  • yürümüyo koşuyo

    0|0
    0|0
  • hayırlı olsun

    0|0
    0|0
  • kanka ayağı... ayağıdır

    0|0
    0|0
  • Sekiyor hacı

    0|0
    0|0
  • yürüyor

    0|0
    0|0
  • Koşuyor bence.

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 5

Yükleniyor...