Bu sizin başınıza gelse naparsınız?

iyilik yapayım dedim. yolda otostop çeken cocukları aldım arabaya, yaşlarından emin değilim ama 15-16 gibi felandı ikisi de.

neyse bir yere geldik abi bura bura burada inelim dediler sağa çekeyim çünkü yolun ortası burası dedim sonra "yoo ışıklarda indirsen bir şey olmazdı" dedi birisi

ben kendimi kötü hissettim ben sizi arabama almısım bu nasıl bir hitap şeklidir. köye gidiyorlardı cocuklar gerçi ama yani kendimi değersiz ezik kullanılmış hissediyorum


0|0
4|0

En İyi Kız Görüşü

  • senin acaba aklından zorun olabilirmi? çocuklar bişe dememişki

    0|0
    0|0
    • ben neden böyle hissettim. imalı imalı der gibiydi

    • Hepsini Göster
    • yaa sen delimisn :DD takmaa:d senin için hayat çok zor olmalı :D hadi biz kızlar tripcanız size noluo yaa:DD

    • benim evet hayatım çok zor geçiyor psikolojik problem sanırım :/

Kızlar Ne Diyor 3

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...