İstanbul Kadıköy'de bulunan akmar pasajı hakkında?

Herkese merhabalar öğrenmek istediğim bir şey var konuya şöyle başlayayım ben metal müzik dinleyicisi birisiyim daha doğrusu metalciyim geçenlerde birkaç arkadaşım akmar pasajı'na uğramamı tavsiye ettiler bende internetten bir adresine bakayım dedim fakat 5 dk lık adres öğrenme şeyi 5 gündür araştırma yapmama sebep oldu sebebi ise şu bu pasaj 1990 yılları arasında satanizm olaylarından baskın yemiş ve çok fazla satanist ve benzeri grupların bu pasajda takıldığı söyleniyor... pasaj'a uğrayacaktım uğramasına ama biraz pasaj'a karşı sıcak bakamıyorum ve bazı yerlerde okuduğuma göre bazı kişiler "aklı olan bu pasaj'a uğramasın" diyor eğer aranızda bu pasaja gitmiş ve burdaki metal shop ve müzik mağazalarını ziyaret etmiş olan arkadaşlar varsa bu akmar pasajı ile ilgili bilgi verebilirlermi şimdiden çok çok teşekkür ediyorum...


0|1
1|1

En İyi Kız Görüşü

  • Akmar pasaji kitapcilarin buundugu pasajdir hemen barlar sokaginsa kilosenin olsugu caddenin ilersinde bulunur. Sorsaniz hemen gosterirler.

    0|1
    0|0
    • yaw onu sormadım :D bu pasajda satanist'lerin takıldığı doğrumu öğrenmek istediğim bu.. var mı bu pasaja daha önce giden birsii...

    • Hepsini Göster
    • Tesekkurler eig icin ben bu olayi amcama sordum dedigi evet dogru ama iki uc tane salaklardi onalrda yakalandi satanist akiminin oldugu yillardi ozentilerdi diyo :)

    • evet öyleymiş bende baktım araştırdım biraz yani inanırmısın pasaj'a iki üç tane satanist girdi diye pasajın adı çıkmış.. kaldıki ordaki rock ve metal mağazaları ya da müzik şirketlerininde bununla bir alakası yokmuş zaten.. sadece herkes olduğu gibi orayada 2-3 tane özenti satanist p.. ç uğramış hepsi bu :D :D yani heryerde olabilecek mesele bunlar

En İyi Erkek Görüşü

  • Akmar kitapci pasaji lan kedicilerin ne isi var orda?

    0|1
    0|0
    • aynı zamanda bazı arkadaşlarımın dediğine göre içinde bir metal ve rock shop mağazası varmış bütün grupların albümünü ve tişörtünü bulmak mümkünmüş ve 1990'da baktığım bir haberde baskın yemiş.. yani bende metalciyim ama başıma bir satanist mevzusunun gelmesini istemem şimdi açık söylim... eğer burda böyle bir olay varsa allah göstermesin giripte çıkamamak olabilir..

    • Hepsini Göster
    • bilgi paylaşımı için teşekkür ettim sağolun..

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...