Sessizliğimle ilgili sorum var (yardimci olun)?

Bir kiz var sinifimda ve bu kiz beni asağliyor benle dalga geciyor ustume geliyor beni rahatsiz ediyor cok uzuluyorum ona yapma diyorum yapiyor ıyyy diyor hep kotuluyor beni neden sizce?


0|0
5|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Kıskanıyo seni , Ona yapma bunu deersen olmaz daha çok yapar neler diyo mesela sana?

    0|0
    0|0
    • Baksana bana sana birsey dicem soyle diyorum yanima gel diyor sonra guluyor brn cok yardimseverde biriyim yardim ederim iyi biriyim kotulugum yoktur

    • Ya bikere seni çağırdığında yanına gitme, Uşağı değilsin sen onun biraz sert ve ciddi ol. Buraya gel derse uşağınmı var lan senin de Nediyosan de burdan Bu şekilde sert olursan bişey yapamaz Ama yumuşak yumuşak davranır o nederse yaparsan dalgası olursun.

En İyi Kız Görüşü

  • Yaş 10 galiba. Her neyse, bir kere dov ustune atla bir sey yapamaz

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • çünkü insanlık diyoruz biz buna o kadar nankör

    0|0
    0|0
  • Sen onu taktıkça o öyle yapmaya devam eder. Bir süre hiç umursamazsan düzelir.

    0|0
    0|0
  • Kıskanıyor seni canısı

    0|0
    0|0
  • O kız seni kızkanıyor net sen adrıana lima o aysel gurel gerısını sen dusun artık 😎

    0|0
    0|0
  • aynı şey benimde başımda var malesef ne yapacağım konusunda hiç bir fikrim yok

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Dövsene onu

    0|0
    0|0
  • Kiskandigi cekemedigi icin

    0|0
    0|0
  • salak işte

    0|0
    0|0
  • Onu gozlemle bir acigini eksigini bul ve oyle biyerde o sana ayni tutumu sergilerken kullan. Bidaha cesaret edemez

    0|0
    0|0
Yükleniyor...