Kaslı erkek iticiliği diyorum heyyyy?

Fit olsun yeter kas nedir ya? Botoxlu karılarla eş değer ne o şiş şiş? 👹👹👹👹


2|2
9|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Kız haklı... Fit olması demek naturel demek. Doğal demek.

    Basıyorlar steroidleri... O vücutlar hep yapay vücut

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 17

  • Kaslı olmayan erkek kıskançlığıyla geldim soruya ve
    Evet katılıyorum ne o öyle hayvan gibi şiiyapıyorlar

    0|0
    0|0
  • Hahah evet Bncr de

    0|0
    0|0
  • Sırf gösteriş için yapanlar varya işte sizin gözünüze gözünüze sokarak gösterdikleri için öyle geliyor sana

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
    • İğrenç.

    • Hepsini Göster
    • Neyimiz yapay? O zaman Allah tam yapamamış keşke tricepsli baklavalı falan yapsaydı. Ha botox ha kas benim için ikiside aynı

    • botoksu şınav mekik çekerek yapamazsın, bunu yapmak tamamen kendi elinde, irade meselesi. gerektiği zaman uyuyup uyanacaksın, günün en güzel saatlerini buna harcıcaksın. proteinli besinler yiceksin. tadı en güzel şeyler olan fast food abur cubur yemeyeceksın. her şeyden fedakarlık yapacaksın. nası cennete girmek için namaz kılıp iyilik yapman gerekıyosa bunun gibi bir vucuda sahıp olmak içinde ne gerekıyosa yapacaksın öyle oturdugun yerden olmaz allahın yapamamasıyla alakası yok tam aksine mukemmel bir dizayn söz konusu yan gelıp yatan göbekl, iradesıne sahip cıkıp calısan böyle fit oluyo anlıcagın.. emeksiz ekmek olmaz.

  • Offff beni tarif ediyorsun ben de sevmiyorum bayanların vücudu gibi düzgün bir fizik istiyorum pürüzsüz ve kassız

    0|0
    0|0
  • Göbek yok ama kas da var sayılmaz hani ama gögüs kafesi fit :) zamanında çok spor yapmıştım okuldakileri dövmek için ahahaa :)

    0|0
    0|0
  • Haklısın herkese yakısmiyo

    0|0
    0|0




  • hangisi?

    0|0
    0|0
  • kadınlar beğensin diye yapılmıyor zaten

    0|0
    0|0
  • Oh be :D evet haklısın :D

    0|0
    0|0
  • hmm peki.

    0|0
    0|0
  • Ben kotumuyumki😬

    0|0
    0|0
  • Diyorum anlamıyorlar. Kaslı erkeğin sonu kötü olur ama fit erkek he zaman sağlamdır ;)

    0|0
    0|0
  • fat olma fit ol

    0|0
    0|0
  • Dimi göbüşü olmalıdırr ^^ şahsen benşm varr

    0|0
    0|0
  • Gel al beni o zaman

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • keşke herkes senin gibi düşünse...
    kaslı erkekler da bize kalsa :D

    1|1
    0|0
  • Aynen. Kas gormek istemiyorum artik

    0|0
    0|0
  • Katılıyorum kas olayını abarttılar

    0|0
    0|0
  • bende sevmiyorum kalın kol kalın bacaklı olsun ama yağlı yağlı değil. göğüsleri ve karnı kaslı olmayacak hiç çekici gelmiyor hafif göbekli olacak bir kere dad bod diyorlar o vücut tipine

    0|0
    0|0
  • Sekste ii oluolar 🙈🙊

    1|0
    0|0
  • Kalk git allasen ya 😑

    1|0
    0|0
  • aşırısına katılıyorum itici oluyolar

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle fit

    0|0
    0|0
Yükleniyor...