Manitayı her defasında görünce böyle bir kalbim kuș kanadı gibi çarpıyor detay?

Hatun nasil bisey biliyonuz mu? Bilmiuosunuz anlatiim... haci nasil desem morga girse ölü dirilir sedyede.. bole ne bilim tüglerimi diken diken eden bir sahaneligi var saclarim araba silecegi gibi bir saga bilo yatip yatip duruyor heyeceandan.. cekiniyorum konusmaya daha dogrusu kiyamiyorum izlemek daha guzel :(


0|0
3|3

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • zalımın kızı

    0|0
    0|0
    • Heya kurban oldugum allah bana nasip etmezsse acaba kime edecek.. ama bu gibi deyislerimi kagida yazip ona vercem... simdi daha samimi seyler dusunuyom yazmak icin

    • Hepsini Göster
    • ne kaybedersin patron? en fazla ziktiri yersin. ama öteki türlü keşke açılsaydım pimanlığı yaşayacaksın aylarca, yıllarca. hergün ölmektense, bir kere öl

    • Oho beni dinlemeyi cok seviyor ya ben kac kez ona biseyler biseyler soyledim dinler beni hep.. ama hazir degilim diyor o problem.. bende hep onu takip ediuom evine kadar hidecegi uerlere kadar basina bisey gelmesin diye.. ne bilim

Kızlar Ne Diyor 2

  • kıyma o zaman boylesı daha guzel

    0|0
    0|0
    • Ama benim olsun istiyom.. cabaliyorum sonuca varicam

    • ya kendını gunaha sokmaya degmez seytanın aldatmacaları zaafından vuruyor adamı ızın verdıkce gozu kor oluyo ınsanın ayık ol olecez yakma kendını arkadas

    • Olum kimseyi ayirmiuor dogru ancak sevgi hoslugu kendimde kisitlamayacagim.. tesekjurler

  • Sonrada ben sevdim eller aldı da içimde acı galdı diye ağlama da

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

Yükleniyor...