Dünya dili neden ingilizce neye göre ingilizce kime göre ingilizce?

Dünya dili ingilizce olması o milletin bir adım önde olması demek yani bir ingilizce öğrenmek için ekstra bir eiğitim görüyoruz kendi dilimizi unutuyoruz çok saçma biz hep geriden geliriz?


0|0
3|12

En İyi Kız Görüşü

  • Yabancı dil öğrenince dilimizi unutmayız
    Sorun Türkçe İngilizce karışık konuşup bunu marifet sananlar.
    Resepsiyonda çalışırken İngilizce bildiği halde konuşmayan ısrarla Almanca konuşup bizi zor duruma sokan Alman Turisti hatırladım. Taiwan, Hong Kong gibi yerlerde zaman içinde yarı anadil yarı ingilizce konuşmak kadar yerleşmiş ki herkes böyle karışık konuşuyor.
    Demek ki bu sizin dilinize sahip çıkmanızla ilgili bir durum.. İngilizce öğren , o dilde kitap oku , konuş ama asla Türkçe ile melezleştirme..

    0|1
    0|0
    • Dışarıdan baktığında öyle ama bir dil öğrendiğinizde ister istemez kültürlerinden de parça almış oluyosun

En İyi Erkek Görüşü

  • En çok sömüren ülkenin dili.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

Erkekler Ne Diyor 11

  • Bunlar hep amerikan oyunu salla gitsin (Amerikan ingilizcesi diye bir şey var ondan bu cümleyi kullandım laf sokmaya kalkmayın alttan)

    0|0
    0|0
  • ee tabi bir adım önde olması demek türkçe olsa bizimkiler kendini kaybederdi millet mütezavi yine :D saçmada degil ortak dil olmalı aksi durumda saçma olurdu :D

    0|0
    0|0
  • Amerika'nın ekonomi, askeri ve diğer birçok alanda dünyanın süper gücü olmasıyla birlikte kapitalizmi tüm dünyaya aşılamasının zamanla getirdiği sonuç. Amerika dünyayı yöneten ülke olmak istediği için bir çok şey de amerikan hayatına göre şekillenmeye başladı. Bir çinli ve fransız antalyada karşılaşıp konuşmak istese ingilizce yoluyla anlaşıyorlar.

    0|0
    0|0
  • İster öğren ister öğreme.
    İngilizce uluslararası bir dil ve Dünya'nın her yerindeki insanlarla İngilizce konuşarak anlaşabilirsin.

    Kendi öz tarihin ile ilgili araştırma yapacağın zaman bile, kendi anadilin olan Türkçe'den çok daha fazla kaynak var İngilizce olarak.

    0|0
    0|0
    • Bu bizim dilimize önem vermememizden kaynaklanıyo istesek tarihimizi araştırabilirdik ama türk milleti osmanlıdan beri savaşmaktan başka halt yemediği için bilim alanında gelişim gösteremedik

  • Dünyada en çok konuşulan yabancı dil çünkü ingilizce o yüzden. Gramer yapısı olarak birçok dile göre daha kolay. Bu yüzden konuşan sayısı da fazla.

    0|0
    0|0
    • Her ülkenin kendi öz dili var aslında ama zorla ingilizce eğitim veriyolar okulda o yüzden öyle

    • Hepsini Göster
    • İngilizlerin böyle zorunluluğu yok ama diğer ülkeler geriden geliyo türkiyede ingilizce öğrenmek uçmak kadar zor

    • Ayrıca çoğu kaynak ingilizce şu anda. Özellikle benim okuduğum alanda. Ayrıca bilingual olmak daha iyi sadece tek dil bilmekten. İnsana farklı bir bakış açısı kazandırıyor.

  • Alakası yok. Son yıllarda Türkçe öğrenen sayısı giderek artıyor. Ayrıca dünya dili sadece ingilizce değil. Çince, ispanyolca, portekizce, arapça gibi diller de bu dünya dilleri arasında. Global düşünün.

    0|0
    0|0
  • sana söyliyem birşey, doğma büyüme hollandadayım, rottherdam tarafında yaşıyorum burada bile flemenkçe nin yanında çokça ingilizzce konuşorrlar, sömürgeler çünkü, dünyaya zamanında yaymışlar

    0|0
    0|0
  • Rönesans olayından haberdarsın değil mi 😆

    0|0
    0|0
  • ingilizce öğrenirken kendi dilini unutana rastlamadım

    0|0
    0|0
    • bir dili öğrenmek o milletin kültürünüde öğrenmek demek genele ve yıllara baktığın zaman değişimi fark edersin

  • Belli bir kitle tarafından belirlenmiş bir şey değil bu. Genelde küresel etkisi en büyük olan ülkenin dili evrensel dil olur ki bu Amerika. Eskiden Fransızcaydı mesela.

    0|0
    0|0
  • En guclu ulkelere gore iste.. osmanlinin guclu oldugu zamanda da herkes osmanlica ogreniyodu..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...