Oruçlu sayılır miyim?

Troll sorusu değil gayet ciddi ve düzgün bir soru bilen fikri olan varsa ve cevaplarsa sevinirim
Soru: Dün en son iftarda yedim sahurda yemedim uyuya kalmışım niyette edemedim haliyle ama sabahtan beri bir şey yiyip icmedim de şu an oruçlu sayılır miyim tutmak istiyorum çünkü?


0|0
11|21

En İyi Kız Görüşü

  • Niyeti illâ ki dillendirmek gerekmez, kalbinden geçirmen de bir niyet etme biçimidir.

    1|3
    0|0
    • bilinçli yorum +1 aynen katılıyorum

    • Hepsini Göster
    • kuranı aç oku ögren demek laf sokmaksa senin için sktr olup gidebilirsin şimdi ;)

    • Ya bir hiptir git yarım saattir sus diyorum engelledim gizli olduğum için gene yazabiliyorsun nedir lan senden çektiğim yazma yazma bildirim geliyor her koyun kendi bacağından asiliyor ben 1 gün kazami tutarım taktir Allahın bu kadar basit tamam yorumunu yapmak istedin uza artık

En İyi Erkek Görüşü

  • Kuran da orucun farzı olarak niyet etmek yok güneş doğana kadar ye iç güneş batana kadar yeme

    0|1
    0|0
    • Herkes farklı bir şey söylüyor şaşırdım 😕😐

    • Hepsini Göster
    • Aslında ben tutucaktim ama kafamda bir sorun kalmasin diye sordum sorduğum anda öğle vakti geçmişti ve sorduğum sırada çoğunluk etmen gerek diyince yedim bende

    • afiyet olsun kardeşim. Bir ayet yazayım sana
      Yeryüzündeki insanların çoğuna uyarsan seni Allah yolundan saptırırlar.
      Benim inanan kullarım pek azdır.
      Ve elçi dedi " şüphesiz ümmetim bu Kuran'ı terk etti ".

Kızlar Ne Diyor 10

  • Hayır

    0|1
    0|0
    • Neden ki 😕

    • Hepsini Göster
    • Dillendirmeye gerek yok tabi. Allah niyetini biliyor sonucta.

    • Bunu bilsem bugün tutardim

  • şu an niyet et ve devam et

    0|1
    0|0
    • Öğleden önce edilmesi gerekiyormuş bende yemiş bulundum

  • Öğleden önce niyet etmen gerekiyordu sanırım

    0|1
    0|0
  • Sayılırsın. Birkaç saat daha dayan.

    0|1
    0|0
    • Sayilmazsin dediler yedim bende

    • Hepsini Göster
    • Her gün niyet etmek lazım değil mi ben mi yanlış biliyorum

    • Ramazanda gerek yok diye biliyorum. Çünkü illa dille söylemek zorunda değilsin ki bence..

  • Sayilirsin içinde o niyet varsa

    0|2
    0|0
    • Ya birkaç kişi ogleden önce niyet etmen gerekir dediler bende sonra sormuştum şimdi yemekten kalktim😕😕😐

  • evet

    0|1
    0|0
  • evet sayılırsın

    0|1
    0|0
    • Öğlene kadar en gec niyet edilmesi lazimmis

    • önemli olan kalben niyet etmek

    • Ya bende öyle düşündüm ama ne bilim belli bir kısım öğlene kadar niyet etmelisin diyince yedim bende

  • Niyetini şimdi et sayılırsın

    0|1
    0|0
    • Öğlene kadar niyet ediliyormus sanırım ben 1 2 gibo sordum şimdi yedim zaten

  • Niyet et o halde

    0|1
    0|0
    • Öğleden önce yapılması lazımmış

  • Ramazan ayında bir kere niyet edilir tüm ay için yani oruclusun hergün tekrar tekrar niyet edilmiyor

    0|1
    0|0
    • Saçmalama öyle olmuyor

    • O mantıkla niyet etsem Ramazanın başında ben 25. Gün tutmak istemiyorum yemek yiyorum orucun bozuldu ozaman

Erkekler Ne Diyor 20

  • Oruçlusun
    Allah kabul etsin.
    Din şekle bakmaz

    0|1
    0|0
    • Ben değilim diye yedim abi neden herkes farklı bir şey diyor 😐

    • herkese bakma kendi bildiğini yap.
      islam şekle şemale bakmaz.
      gereksiz katı kurallar yoktur. sen ibadet etmek istersen edersin kabul olup olmucağı allaha kalmış. tabiiki niyet etsen sahura kalksan daha iyi olur ama yapamadın diye oruç tutamazsın demek ahmaklık olur. millet çok biliyo mübarekler açıp okumazlar kulaktan dolma hurafelerle yetinirler sonra senin gibi ibadet etmek isteyen birini engeller yanlış yönlendirirler. camiide imam olcak moron insanları camiiye davet edeceği yerde tek cuma günleri gelcekseniz hiç gelmeyin diyebiliyor utanmadan...
      sorgu günü tek olcaksın ve yaptıklarından sorguya çekilceksin. kısaca kimseyi takma kendi bildiğini yap. günahı sevabı sana.
      velevki niyet etmeden sahura kalkmadan oruç tuttun.
      ne olcak? günaha mı girceksin?

  • ee ben her ramazan iftardan iftara yerim çok daha rahat tutuyorum

    0|1
    0|0
    • Rahat tutmak degilki konu niyet etmedim uyudum buradakiler öğlene kadar niyet edilmesi gerekiyormuş bende yedim

    • ya boşver kardeşim senin niyetin önemli oruç için niyet etmek etmemek değil

    • Neyse birdahakine unutsam bile tutarim

  • öğleden önce niyet etmeliydin

    0|1
    0|0
    • Gerçekten mi öyle bir şey mi var 😕😓😓

    • Hepsini Göster
    • kaza yap kardeşim sağlık olsun bu yüzden de sevap alırsın bu ay sevap ayı😊

    • Ramazanda tutulduğu kadar sevap olmuyormus neyse her işte bir Hayır bir şer varmış

  • Sayilirsin

    0|1
    0|0
  • Sayılırmazsın dostum. Öğlene kadar nıyet etmen gerekırdı.

    0|1
    0|0
  • Tutmak istiyorsan oruçlu sayılırsın imsak girdiğinden itibaren orucu bozacak bir durum hasıl olmamışsa tutabılırsın

    0|1
    0|0
    • Yok bozacak bir şey olmadı

    • Hepsini Göster
    • Ameller nıyetlere goredır sen orucunu tut Allah bılıyor içini zatn merak etme

    • Yemiş bulundum ne bilim 😕😓

  • niyet ettinmi ettiysen sayılır galiba

    0|1
    0|0
  • Sayılırsın

    0|1
    0|0
  • Niyetin bu yöndeyse oruçlusun tabi burda bir art niyet görmedim ben

    0|1
    0|0
    • Art niyet değil zaten gece uyuya kaldım niyet edemedim merak ettim tesekkürler 😊

  • Niyet orucun farzıdır niyet yoksa oruç tutmuş sayılmazsın

    0|1
    0|0
    • Herkes de farklı bir şey diyor 😕

  • Allah kabûl etsin genç. Orucluyum diye düşünüp devam et...

    0|1
    0|0
  • Oruclusun

    0|1
    0|0
  • ben ramazan boyunca senin yaptığın gibi yapıyorum

    0|1
    0|0
  • öğle 12 ye kadar niyet ettiysen kabul olur heralde

    0|1
    0|0
    • Etmedim etmedim diyede yemek yedim

    • Hepsini Göster
    • Etmen gerekli öğlene kadar

    • Bana kalsa tutardim ama siteye guvendik hâlâ da karasizim birdaha böyle olsa ne yapmam gerektiğini

  • Niyet edip tutabilirsin diye tahmin ediyorum

    0|1
    0|0
    • Bende öyle biliyorum ama içimden tutmak geliyor belki bile vardır diye sordum

  • buga girmişsin kanka

    0|1
    0|0
  • Hergün niyet etmek zorunda değilsin. İlk gün niyet ettiysen o yeter. Ve şu an oruçlusun

    0|1
    0|0
    • Bir niyetle 30 gün geçmez ki 😕

  • Sayilirsin

    0|1
    0|0
    • Bazıları öğlene kadar niyet etmelisin dediği için bende yemek yedim

    • Bidaha yapma aynisini burdakiler ne bilsin arastir netten dini sitelerden vebali onlarin boynuna

    • Bilmediğim için buraya sorim dedim yarısı oruclusuj dedi yarısı öğlene kadar niyet etmen gerek Allah affetsin artık diyecek bir şey yok birde Nihat Hatipoğlu da öğlene kadar niyet edilmesi gerek diye ondan tutmadim

  • Evet sayilirsin

    0|1
    0|0
  • Sayılırsın senin neden yemediğini niyetini Allah biliyor ya

    0|2
    0|0
    • Evet doğru ama niyet etmek gerekli mi diye merak ettim 😊

    • Hepsini Göster
    • Kolaylaştırın zorlaştırmayın derken her konudan bahsediyor dini konularda da dini yokuşa sürüyorsunuz Allah içimizi niyetimizi bilmiyormuş gibi

    • Haklısın galiba ama yemiş buljndjm😕

Yükleniyor...