Çiseme verilen ceza bence doğrudur hatta azdır bile kızlar neden bunu anlayamıyor?

Arkadaşlar son günlerde gündemi gereksiz meşgul eden bir haberdir gididiyor Çisem adlı kadın kocasını öldürmüş neden 15 sene ceza almış diye neymiş beraat edecekmiş.. bu hangi akla hizmettir yahu? bana ama kocası işkence yapıyormuş taciz ediyormuş... vs diyorsunuz gibi duyuyuyorum hiç demeyim onları biliyorum zaten.. size sormak istediklerim var
Silahla adamı öldürmesi şart mıydı 2-3 tane bacaklarına sıkıp sonrada ambulans çağırarak kendini kurtaramaz mıydı?
Hadi diyelim bilemedi rastgele vurdu adamı ambulans neden çağırmadı?
Hadi onuda geçtim heyecan ile çağırmadı diyelim yakalandığındaki o sözler neydi ya " hep kadınlarmı ölecek birazda erkekler ölsün" tek başına bu söz bile cezayı gerektirir pişmanım bile demiyor aksine ölsünler diyor bu mudur yani şiddetin çözümü birazda erkekler ölsün müdür? şiddete bulduğumz çözüm bu mu?
ve size son sorum bir erkek karısından işgence görseydi ve karısını bu şekilde öldürseydi eşitlik isteyen siz kızlar onuda bu şekilde savunacakmıydınız?

Güncellemeler:
buna yorum yapamaycağınızı biliyordum kızlar..
bu arada soruda çisem yazılmış çilem olacak

1|0
8|4

En İyi Kız Görüşü

  • eger erkek karısını öldürdüğünde aynı ceza veriliyorsa hak etmiştir, erkek karısını öldürdüğünde daha az ceza veriliyorsa haksızdır. bu kadar basit.

    0|0
    0|0
    • bir kadının erkeği öldürmesi 5 seneyde (temsilidir)
      bir erkeğin kadını öldürmesi 10 sene oluyor ( temsilidir)
      kadınlar daha avantajlı

    • Hepsini Göster
    • yani sokaktaki insana soruluyor ve diyor ki, erkek haklı. nereden biliyorsun diye devam ediyor çalışma; kesin öyledir diye varsayımda bulunuluyor. dolayısıyla tamamen "bilmeden inanma" durumuna karşı bir mekanizma geliştirilmesi gerekiyor. pozitif ayrımcılık da burada devreye giriyor.

    • Peki son birsey sormak istiyorum sana 2 sene önce taksimde bir kalabalik vardi ve ben bir kiz tarafindan taciz edildim cok polis var orda hemen kosturarak gidip durumu anlatip kiz daha uzaklasmamisti üstelik gösterdim ama polisler hic ilgilenmedi bile hatta biraz daha israr etsem beni alcaklardi iceri ya okdar şok oldumku hic birsey yapamadim şimdi kanunda taciz sucunun cezasi birtek erkekler yapincami var? Kizlar serbestmi yani yapmakta? Eger esitsek ben nereye gitmem lazimdi bu durumda? Bu arada dusuncene saglk baya bir konuda aydinlandim cok tesekkur ederim :)

Kızlar Ne Diyor 7

  • İlk olarak ben o erkeği de savunurum cinsiyet ayırt etmem.

    Sen onca kadın ölürken niye öldürülüyor kadınlar dedin mi? Şimdi Çilem 'i katil sayıyorken bunun cevabını özellikle istiyorum ben de merak ettim çünkü.

    Ben olaya şahit olmadım ama kendimi yerine koyuyorum hayatımda dayak yememişim bir zamanda kocam olan kişi eski koca iken kaç kez şikayet edilmiş kaç kez kadın yasal hakkını aramış.

    Diğer ölen kadınlar da korunmuyordu devletçe!
    Kadın adam gelsin beni öldürsün diye mi beklesin insan mı olacak ölünce.

    Bugün ülkede denilen ; '' 3. sayfa haberlerine çıkan kadınlar aldatan kadınlar '' oldu herkes mi fahişe bu memlekette?

    Kadın kendini korumuş Allah kimsenin başına vermesin öyle bir anda düşünmez ki her gün yapmadığı şeyde hafif yaralayayım diye asker mi bu kadın nokta atışı yapacak.

    Mağdur kadın ya da erkek olsun farkı yok benim için ama bir insanın üstüne sürekli şiddetle giden kişi için bu ihtimal var.

    Şiddete karşıyız ve şiddetsiz bir Dünya hepimizin hakkı.

    2|0
    0|0
    • benim mesajım ile bu konu pisleniyor ise senin nefes alışın da kadınlara hakarettir.

    • Hayir konu değil kendi yorumun altina yqz milletinkine yqzma

  • Emin ol savunurduk. Sen hiç tecavuze ugradın mı ya da hadi taciz olsun? Sözlü ya da fiziksel farketmez. Kadına cinsel obje gözüyle bakilmasi sence de artık canına tak etmiş olabilir mi? Ne cabuk unutuyorsunuz Münevver Karabulut'u Özgecan Aslan'ı? Olaylar olduktan sobra bir hafta buralar yaziyorsunuz yok cezalarini ceksinler yok aynisi onlara da yapilsin sonra unutuyorsunuz gidiyor. Ve olay sadece tecavüz de değil. İşkence!
    Sen hic o kizlarin annesinin babasının yerine koydun mu kendini? Öylesine degil ama gercekten düşün bunu. Senin evladın var canından cok sevdigin kız çocuğun var buyutmussun okutmussun cabalamissin so ra serefsizin bile gelip bileklerini kesip öldürüp tecavuz edip çöp gibi atıp gidiyor. Ve bu insan hala yasamayi hakediyor mu sence?
    Elini vicdanina koy ve düşün bunları

    3|2
    0|0
    • bende tacize uğradım bu birrr hemde kadından ama nedense sizin gibi haklarımız yok bizim polise söyleyince apar topar götürmüyorlar kızları aksine polia ilgilenmiyor bile.. ikincisi ben düşünmeden adım atmam hepsini düşündündüm ben adam haklı demedimki çilem öldürmede haksız dedim hadi öldürdün birazda erkekler ölsün ne demek ya bu bir tehtidttir hani şiddete karşıydınız kızlar olarak nerede kaldı bu iş?

  • destekliyorum az bile yapmış. zihniyetine bir dön bak bence. kadın yıllarca dayak yemiş. tehdit edilmiş. eğer gitcek yerim olsa adam beni takip etmicek olsa yapmazdım diyo. ayağına sıksaydı diyosun kadın cinnet geçirmiş arık yıllarca döven kocada suç yok illa kadında bir suç arıyosunuz. ayağına sıksın da kocası iyileşip öldürsün onu demi. hayır neden hep haksızı tevacüzcüyü, kabadayıları koruma içgüdüsüyle hareket ediyorsunuz çıkarınız ne bundan yani sanki. evet hep kadınlar ölüyo bilmem farkındamısın. çocuklara tecavüz ediliyo sonra insanlık dışı açıklamalarla ikinci kez midemizi kaldırıyolar. elbette erkeklerde ölmesin. işkence gören taraf kim olursa olursa. eğer devlet senin can güvenliğini sağlayamıyorsa devlet tecavüzcüleri koruyosa. öldürene de suçlu diyemiycem.

    2|0
    0|0
    • sorumu iyi okuduğundan eminmisin? ben adım adım yazdım diyelim senin dediğin gibi düşündü öldürdü... "birazda erkekler ölsün ne demekki" ben hayatımda kimseyi taciz etmedim işkence etmedim kötü davranmadım... ben neden öleyim söyler misin? bu kişi beni neden tehdit ediyor bütün erkekler derken?

    • o seni mi kast ediyo üstüne alınacak bir laf değil. kadın artık bıkmış erkeklerden. hep kötü erkeklerle karşılaşmaktan. seni tehtih falan etmiyor. o bir feryat aslında anlayana ama nasıl bu kadar köşşesinden anladınız anlamadım

    • çok net anlıyorum ben birazda erkekler ölsün ne demekki hem hangi hukuk sisteminde var bu? ayrıca ben şunu merak ediyorum konyada geçen yıl kadınlar tarafından bir erkek yakıldı insancıklar avukat bile bulamadı davalrını savunmak adına ordada aynı haksızlık oldu mesala ama özgecanı binlerce avukat savundu 1 tanecik avukatta o yakılan erkeğe gitseydi?

  • Kocasının yaptıklarını okudun umarım bacagına sıkdaydın demissin adam yasasaydı eger o kadına hayatı ayakalrının altına mı serecekti yoksa hayatı zindan mi edecekti eşini pazarlamak nedir tecavüz etmek nedir eşitlikten bahsetmişsin hak hukuktan sence esitlik var mı

    2|2
    0|0
    • sorumu iyi okuduğundan eminmsin her ihtimali yazdım adım adım biliyorum yaptıklarını kabul edilebilir şeyler değil? ozman yakalandığında çıktığında gülerek birazda erkekler ölsün demeyecekti diyecektiki çok pişmanım başka şansım yoktu bu tip bir insanın elinden kurtulmak için yaptım lütfen dikkat erkeğin değil insanın cinsiyet politikası yapmaycaktı bende helal olsun diyecektim

    • Hepsini Göster
    • Iste tam bu olsa bak yumsayan erkek kizlardan ilgi görse varya bak nasıl duzeliyor..

    • Biraz zor işte

  • Atsinlar hapise en dogrusu. Bosana da bilirdi. Öldürmek sart degil. Komsuya gidiyorum diyip kacabilirdi

    0|1
    0|0
    • Ya varya 50 saatir bagiriyorum beni tek anlayan sen oldun senin gibi kizlar yok olmasin valla tesekkur ederim.. eig secicem yarin seni :)

    • Hepsini Göster
    • Kişisel tercihin ve saygı duyuyorum. Sorumu yanıtladığın için teşekkür ederim kardeş.

    • Yanitlamaycaksin şunun yorumunu yaa bunu istiyordu iste

  • Demek ki adam o kadar şerefsizmiş ki kadın onu öldürmek için ömür boyu kodeste yaşamayı da göze almış helal olsun kadına. Emin ol bende kocasını aldatan kadınların kocalarını sizden daha çok savunuyorum.

    2|0
    0|0
  • Oyle serefsiz bir adamdan tun dunyayi kurtardigi icin kutluyorum kadini 👏👏👏 Hatta keske direk degilde iskence ederek oldurseymis onu

    1|1
    0|0
    • ozman ömür boyu yatacak tıpış tıpış.. hemde dua etsin türkiyede abd falan olsaydı direk idam olurdu.. öyle kafana göre adam öldürceksin birde çıkışta tüm erkeklere tehdit edeceksin bu kadını nasıl salacaklar ya birazda erkekler ölsün diyor ben nereden bileyim başka bir erkeği öldürmeyeceğni?

    • Hepsini Göster
    • Sen hangi ulkede yasiyorsun kardes

    • wlla herkes eşit dediler cinsiyet ayrımcığı yok dediler ama göremiyoruz bunu

Erkekler Ne Diyor 4

  • Çok mücadele verme bu konuda. Bizimkilerin kadın erkek eşitliği kadını tanrılaştırıp erkeği aşağılamak. Yani bir erkek, kadına hangi sebepten olursa olsun bir şey yapamaz ancak kadın, herhangi bir sebeple erkeğe istediğini yapabilir. Kadın kendi kafasındaki adaleti uygulayabilir ama erkek kendi kafasındaki adaleti uygulayamaz. Neden? Erkek kim oluyor ki kendi yargılıyor, yargılayacak olan kadındır. Çünkü kadın tanrıdır.

    Zihniyet aynen böyle ve böyle bir zihniyeti ıslah etmen imkansızdır. O yüzden uğraşma diyorum sen doğru yönden bakan insanlara bak diğerlerini umursama.

    0|1
    0|0
    • kardeş allah razı olsun ya delircektim az daha.. peki bu her konuda böyle kadınlara daha fazla hak tanınıyor sende bunu farkettinmi modada bile böyle ya

    • Evet işte uçkur düşkünlüğünden kadını yüce bir varlıkmış gibi gösterenlerin sayısı çok olduğu için böyle. Yapabileceğimiz bir şey yok bu konuda.

    • Yurtdisindada var ama bize gore daha normaller sanki

  • Kadın delta ekibinden zaten vücut'ün kilit noktalarını biliyordur. Eline silah almayan kadın diyorsun ki 1-2 tane bacağına sıksa olurdu.

    1|1
    0|0
    • aynı fikirdeyim ancak şimdi kızlar öyle idda edecek diye o ihtimalide söyledim her ihtimalde haksız ceza almalı yani..

    • Hepsini Göster
    • öldürsün diyorsun bizim hukuk sistemimizde öldürmek varmı? en azılı suçlular bile ödlrürülüyor mu?

    • Öldürsün demiyorum. Haklı diyorum. Beraat alması yanlış olmaz diyorum. Ve doğru olmasa bile öldürmesi kadın haklı

  • Al işte yarım akıllı bir tane daha, devlet koruyamazsa, şahıs kendini korumakta mükelleftir. Bu kadına verilen ceza bu yüzden yersizdir. Benim kızıma ablamın başına böyle bir şey gelse ben kendi elime öldüremezsem veririm eline silahı. Anlaşarak ikna etmek her zaman olmuyor, o hatayı bir kez yaptım, teyzemi kaybettim bir daha asla ve asla yapmam...

    2|0
    0|0
    • yarım akıllı diyorsun bana söyle eğitim seviyenide görelim kim tam akıllı kim yarımmış varsa cesaretin söyle?

    • Hepsini Göster
    • Başınız sağ olsun ve umarım tüm sevdiklerinle şiddetten uzak gün görürsünüz

    • @1hümanist Çok teşekkür ederim umarım siz ve sevdikleriniz bu tarz insanlardan şiddetten uzakta mutlu mesut bir yaşam geçirirsin.

  • İyi yapmis.

    1|1
    0|0
    • ozman tıpış tıpış ömür boyu yatacak

Yükleniyor...