Delirmek üzereyim? evlenmek istiyorum kızlar ego patlaması yaşıyor. Evlenmemeye yemin etsem yaşlanınca pişman olurmuyum?

gerçekten sinirlerim bozuldu. artık sabrım falan kalmadı. yaşım 30. dışarı çıkıp herkese dalacak derecede öfkeleniyorum ve moralim ve psikolojim bozuluyor. kızların hiçbiri bakmıyor sanki gençlikleri sonsuz kalacakmış gibi kibirli ve egolular. güzel bir ailem var annem babamdan başka değer verdiğim insan yok. gerçekten bıktım, pskolojim acayip bozuldu yalnızlıktan ve hiç sevdiğim bir insanın olmamasından. bazen delirecek gibi oluyorum sonra kendimi frenliyorum. sizce napmalıyım? parayla güç mü elde etmeye çalışayım? Rızkı veren Allah evet biliyorum ama çok da azimliyim zorlarsam iyi paralar kazanabilirim sanırsam. gerçi çok para kazansam nolcak ki beni sevebilecek bir insan olmadıktan sonra? bazen ölmeyi düşünüyorum, bu dünyayı çok boş görüyorum ama kendimi öldürsem Allah affeder mi ki acaba? bir ara bunalıma girdim, sinir stres yüzünden 1 ayda 5 yaş birden yaşlandım görüntü olarak, herkes aniden amca demeye kalktı. zor toparladım kendimi ama hala etkileri devam ediyor yüzümde. bunalıma tekrar girmek istemiyorum kendimi harap ediyorum sonuçta. napsam gece gündüz Allaha mı yalvarsam günahlarımı affedip beni bu dünyada bir an önce öldürmesi için? gerçekten çok çaresizim bir akıl verin arkadaşlar.


0|0
5|4

En İyi Kız Görüşü

  • baska ulkeden al

    0|1
    0|0
    • kültür ve dil sorunu zor geliyor. yoksa aklıma gelmedi değil.

    • Hepsini Göster
    • ya ben evlilik dusunmuyom su an

    • peki sen bilirsin.

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben hayırlısını istiyorum olursa hayırlısı olsun olmasada hayırsızdan daha iyi, kızların çoğu öyle öncelik maddiyatı tutuyo

    0|1
    0|0
    • ya arkadaş evim bile var, evlenecek kadın yok. hepsi hayal dünyasında yaşıyor.

Kızlar Ne Diyor 4

  • Dua et seni hayirli bir kizla karsilastkrsin diye allaha. Evlenmek hem bedeni hem psikolojik bir ihjtiyac. Psikolojik belirtilerini goruyorsun muhtemelen. Iyi insanlar da var. Umitsizlige kapilma sakin

    0|1
    0|0
  • Kendini bu denli sartlandirma bence o yuzden stres ediyorsun. Akisina birak bence yasi 35 40 olup yeni evlenen insanlar var oyle dusun. Herkesin kaderinde biri vardir seninde oyle tabiki sabredip beklemeye bak.

    0|1
    0|0
    • ben gençlikte evliliği tatmak isteyenlerdendim ama?

    • Cok istedigin icnde olmuyor iste 😊

    • ee napcaz yaş da geçiyor? ben istiyorum ki evleneceğim kişiyle aramdaki yaş farkı çok fazla açılmasın.

  • Yaşlılık sendromuna girmişsin ama o yaşta hayat yeni başlıyor erkekler için ya
    Genelde o yaşta evleniliyor

    0|1
    0|0
    • yaşlandık zaten. yüzüm gözüm pert oldu sendromu mu kaldı. hayat bitti benim için. evlenemeden hem de.

  • Bende evlenemiyorum sadece sen değilsin ve her kız dediğin gibi değil

    0|1
    0|0
    • ben artık ümidimi kesmek üzereyim herşeyden. hayata küsüp tek başıma ıssız bir yerde yaşamayı seçebilirim her an.

    • Hr tamam mağaraya dağa falan çıkalım istersen
      Abartıyorsun bu kadar karamsar olunmaz

Erkekler Ne Diyor 3

  • Ya birşey söyleyeyim mi bu durum Türk kızlarına özel birşey lanet olası bir egoları var bulunmaz hint kumaşı sanki

    0|1
    0|0
  • Olursun abi ya ilerde bakacaksın herkesin çoluğu çocuğu olmuş sen öyle yanlış

    0|1
    0|0
  • yanlız kalmak istemiyorsan araman lazım yanlız kalmayı takmıyorsan evlenmeye bilirsin

    0|1
    0|0
Yükleniyor...