Fala ve medyumlara inan bayanlardan ev kadını olur mu?

Düşünsenize böyle bir eşiniz var sürekli medyumlara para dağıtıyor. Tipik obsesif olması zaten ayrılma sebebi de :/ Çocukların rızkını bu gibi şeylere tüketen biriyle aynı çatı da zaten yaşanmaz.

Yani falcılar kendi geleceklerini bile bilmezken sizinkileri nasıl bilsinler? Toplumsal olaylarda genellikle sorunlar; kaynana kavgası, aldatma, okul, iş ve kısmet. Falcılarda buna odaklanmaktadır. Adınızı soyadınızı dün ne yediğinizi 1 saat sonra ne yiyeceğinizi ona sorun, bakalım bilecekler mi?

Fal'a ve medyumlara inan bayanlardan ev kadını olur mu?

sadece sizin paranızı yerler başka da bildikleri birsey yok.

Unutmayin fal baktırana sonunda çıkan tek şey budur


7|1
38|27

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Ya Baskan sabah sabah feci guldum son resme alemsin :F

    Oyle kadin istemem..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 37

  • Bismillahirrahmanirrahim
    "Ey iman edenler!
    Sarhoşluk veren nesneler, kumar ve onun cinsinden bütün şans oyunları, put manâsı taşıyan her türlü taş, yapı ve anıtlarla bunlara kurban sunma ve fal okları, piyango kalemi ve zarlarla şans ve kısmet arama, ancak şeytan işi ve onun sizi sürüklediği murdar birer pisliktir. Bunların her birinden kaçının ki, (dünyada da Âhiret’ te de) kurtuluşa ve muradınıza eresiniz."
    (Maide suresi)

    0|2
    0|0
  • Fal baktirmadim hic
    İnanmam da :/
    Diyorum zaten hep ben evlenilcek kizim 😎

    0|1
    0|0
  • Olmaz

    0|1
    0|0
  • Açık ve net olmaz kelın ılacı olsa kendı basına sürer

    0|1
    0|0
  • cok kotu birsey bagimlilik yaipiyor ona gore yasiyorsun bide hepsi yalanci allahtan baska kimse bilemez

    0|1
    0|0
  • Olmaz tabi cinli karılar 😂😂

    0|1
    0|0
  • olmaz

    0|1
    0|0
  • Öyle insandan bir halt olmaz.

    0|0
    0|0
  • inanmam

    0|1
    0|0
  • Güldüm :) olmaz sanırım hangi falcı nereye çekerse oraya gider..

    0|1
    0|0
  • Resimde ne demeye calisiyosun

    0|0
    0|0
  • Yorum yok😌

    0|1
    0|0
  • Inanmiyorum zaten çoğu kişi inanmaz eğlenmek amacıyla yapılan bir şey birazda

    0|1
    0|0
  • Ev medyumu olur.

    0|1
    0|0
  • Ohaa :D

    0|1
    0|0
  • Olmaz. Fala inanmak nedir ya.

    0|0
    0|0
  • Kendi gibi birini bulursa neden olmasın 😊

    0|0
    0|0
  • olur neden olmasın

    0|0
    0|0
  • Olmaz

    0|1
    0|0
  • Sacmaliktan ibaret

    0|1
    0|0
  • at yarışı bahis oynayanlar içinde aynı şey geçerli mi amca?

    1|0
    0|0
  • Bakarım hanım abla herşeyi bilir herşey de çıkar mutluyum :D

    0|0
    0|0
  • Oluyor ama bence saçma

    0|0
    0|0
  • Olmass

    0|0
    0|0
  • Cahillik Allah islah etsin.

    0|0
    0|0
  • Bence olarak yazsaydın super olurdu. Doğruları söyledin. Ama yapan yine yapar. Fesat karılar.

    0|0
    0|0
  • Erkeklerde kumar oynuyo. Ona ne diyosun o zaman?

    0|0
    0|0
  • Hiç falcıya para vermem en fazla falcı bacı bakar 😂😂 yanı saçmalık ama ben bazen oylesine gönderym

    0|0
    0|0
  • Resimden sonra yorum yapmak istemedim :)

    0|0
    0|0
  • Bana yalan söyle diye para veriyorlar resmen

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    7

Erkekler Ne Diyor 26

  • olmaz mı evde birde fal bakar para kazanır hayırlı kadındır

    0|1
    0|0
  • Zaten o şey için falan baktirmiyorlar mı 😊

    0|1
    0|0
  • Olmaz.

    0|1
    0|0
  • O kimin falıysa g. o asjdjs

    0|1
    0|0
  • Asla olamaz

    0|1
    0|0
  • Öyle kadindan birşey olmaz. Aptal diyorum öyle kadınlara. O kadin çocuklarima anne mi olacak? Kesinlikle olamaz.

    0|0
    0|0
  • ev kadınlarının işi bu zaten fal dedikodu

    0|1
    0|0
  • Çok doğru

    0|1
    0|0
  • Ülke sığır gibi metafizik ne bok* varsa inanan insanlarla dolu bırak da fala da inansınlar.

    0|1
    0|0
  • Fal bakarim fakat medyumlardan uzagim

    0|0
    0|0
  • Bu ne saçma bir konudur.
    Sen bu gidişle evde kalacan amca :D

    0|1
    0|0
  • Allah korusun

    0|1
    0|0
  • haha final bomba :D

    0|1
    0|0
  • Olmazssa hiçbirinden olmaz.

    0|1
    0|0
  • Fal baktirmam. Batil inancim bile yoktur. Bakanlarada ayar olurum.

    0|0
    0|0
  • olabilir

    0|1
    0|0
  • Olmaz

    0|1
    0|0
  • Sıkıntıdafır ve o da bunu biliyor fakat kendini alamıyordur. Onun oraya gitme nedeni ney onu öğrenmeye çalışırdım

    0|0
    0|0
  • Ev hanımı olurda onların peşini bırakması gerek evi huriler basmasın sonra

    0|0
    0|0
  • olunmaz

    0|0
    0|0
  • Evimizin bereketi huzuru kaçar

    0|0
    0|0
  • Olmaz

    0|0
    0|0
  • Mesaj anlamlı olmuş :)))) Gece gece ne güldüm ya

    0|0
    0|0
  • Ayrılırım abi. Falcı büyücü kadınla işim yok benim. Ben idealist , kemalist kadın severim.

    0|0
    0|0
  • Tam ev kadını tipi zaten. Okumuş birinin fala burca inanma ihtimali yok bence

    0|0
    0|0
  • onnlardan ev hanıımı senin giblerden de koca olmaz

    0|0
    0|0
Yükleniyor...