YARINKİ DAVADA NELER OLABİLİR?

merhaba öncelikle yarın bir davam var konu kısaca şu biz üç arkadas aynı otobüsü kullandıgımız bir kızla tartıstık xxx tokat attı bende ayırmak için araya girdim üçümüzede dava acmış önceden savcıya ifadede verdik yarında davamız var. ne yapmam gerekiyor bilmiyorum ortada yaptıgım bir şey de yok uzamasın istiyorum yarın hakim karşısında ne yapmalıyım? nasıl konuşmalıyım? lütfen fikirlerinizi yazın :(

Güncellemeler:
edit : kız darp raporu da almış.

0|0
0|20

En İyi Erkek Görüşü

  • Ne Olduysa Onu Anlat. Hapis Cezası Olmaz Dolayısıyla En Fazla Adli Para Cezası Uygulanır.

    Şikayetinden Vazgeçsede Kamu Davası Devam Eder Takipsizlikle Sonuçlanır.

    Yani En Kötü Adli Para Cezası En Düşük Adli Para Cezası Günlük 20 TL'dir.

    1|1
    0|0
    • şikayetinden vazgecerse nasıl dava devam eder? ne zaman kapanır dava :( ben ugrasmak istemiyorum üniversiteye gideceğim bu sene

    • Hepsini Göster
    • görüş ve fikirleriniz için tekrar teşekkür ederim :) iyi akşamlar.

    • Sonuç Nedir?

Erkekler Ne Diyor 19

  • Kızı neden darp ettiniz?

    1|0
    0|0
    • ben darp etmedim arkadasım xx tokat attı kız aynı gün darp raporu almış bir arkadsım daha var üçümzü dava etmiş.

    • Hepsini Göster
    • otobüsten indikten sonra oldu kız evime kadar da takip ettiler demiş yolda tartıştılar

    • iddialarını ispata davet et o zaman

  • Nasıl olduysa anlat olayı.

    1|0
    0|0
  • Bir şey olmaz sıkıntı yapma.

    1|0
    0|0
    • darp raporu almış

    • Hepsini Göster
    • aynen haklısınız arkadasım da olsa sonucta kavga sebepleri onun sevgilisinin kızla yakın arkadaslık (belki sevgili) olması ben niye karıştım bilmiyorum onların yanındayım diye beni de dava etmiş salak kız tanımıyorum bile otobüste görüyodum sadece.

    • Bir şey çıkmaz o işten sen dersin ben ayırdım bir birlerine vurdular tam göremedim ne olduğunu ayırmak ile meşgul de hiç bir şey olmaz.

  • Diyiceksin tartıştılar ben de araya girdim o kadar korkma bişey olmaz ceza alsanız bile adli para cezası alırsınız ama sanmıyorum

    1|0
    0|0
    • xx kişisi beni döverken yardım ettiler hakaret ettiler demiş inş uzamaz

  • bize anlattığının aynısını anlat hiçbişey çıkmaz o davadan taktığın şeye baka araya girmye ayırmaya çalıştım kendimi burda buldum anlamadım ne olduğunu de geç

    1|0
    0|0
    • arkadasım tokat atııgımı mahkemede söylemeyin diyor ama soracaklar ki zaten degil mi?

    • Hepsini Göster
    • rahat olamıyorum benlik bir şey yok ama mahkemede konusurken bocalarsam karıstırıp sacmalarım diye korkuyorum

    • olduğu gibi anlatman yeterli biz ne mahkemeler gördük

  • Kemik kırığı falan bar mı karşı tarafta ben yardımcı olayım

    1|0
    0|0
    • yok hafif darp yazıyor sadece arkadasım xx tokat attı bende yanındaydım bir arkadasım daha var üçümüzü dava etmiş.

    • Hepsini Göster
    • inş fırsatım olursa yarın görüşmeye çalışacagım teşekkür ederim :)

    • Rica ederim :)

  • Bence yarin dava var haksizmiyim

    0|0
    0|0
    • evet yarın :( ilk kez çıkacagım için tedirginim.

  • Her şey olabilir

    0|0
    0|0
  • insallah 500 er lira ceza yersiniz.. tek buldunuz kız cağızı hayin pislikler ben orda olsaydımda canınızı yaksaydım pislikler..

    0|0
    0|0
  • Hiç bişey olmaz

    0|0
    0|0
  • Takım elbise giy kravat tak başını öne eğerek konuş bu taktikle tecavüzcüler katiller serbest kaldı sana madalya takıp yollarlar

    0|0
    0|0
  • iftarda soguk su iç bekle

    0|0
    0|0
  • savcılıkta verdigim ifadeyi tekrar ediyorum. beraatimi talep ediyorum. duruşmalardan da bağışık tutulmak istiyorum

    0|0
    0|0
    • savcılıktaki ifadem kısaca su : savcı dediki kızım sen vurdun mu vurmadın mı dedi vurmadım dedim kim vurdu dedi ben sadece araya girip ayırdım dedim tamam dedi. ifadem bu kısaca

    • yazdığımı de. başka soru sorarsa söyleyeceklerim bu kadar dersin

  • Bir sonuç çıkmaz

    0|0
    0|0
  • Herşeyi oldugu gibi anlat

    0|0
    0|0
  • Bakırköy adliyesi ise götürürüm seni dert etme

    0|0
    0|0
  • Bu sekilde antalirsan sana birsey olmaz, tokat atanada pek birsey olmaz.. En fazla aci parasi ceza öder ya da ikaz alir..

    1|0
    0|0
    • tokat atan arkadasım daha önce kavgadan yine davalık olmuş ondan korkuyor ailesi de gelecek erkek arkadas kavgası oldugunu söylemeyin yok tokat attıgımı söylemeyin diyor ben zor durumda kalıyorum :(

    • Yalanci sahitligin cezasi tokat atmanin cezazindan cok.. Dogrusu neyse onu söyle, arkadasin attigi tokatin cezasi neyse ceksin, ögrensin.. Yani sana yalanci sahitlik yap diye baski yapmasi, ayri bir suc.. Yanliz mahkemede tokat atti veya atmadi dememeyi secebilirsin, seni kimse zorlayamaz, ama atti veya atmadi dersen dogrusunu söylemek zorundasin..

  • Otobüsteki kızla nasıl tartıçmayı başardınız, önceden bir dersiniz olsa anlarımda. İyi yapmış kızda inşallah ceza alırsınız.

    0|0
    0|0
    • xx arkadasımla onun sorunu erkek arkadas meselesi benim arkadsım biraz asabi sinirli onları çok samimi gördü çok sinirlendi okulda önce cekti kızı konuştu sonra okul cıkısı bende vardım işte tartıstılar tokat attı öyle kızda gitti darp raporu almış annesi de dava actitrtmış kız sorun yasadıgı kişiyi dava etseydi evet ama beni neden? inş seninde basına gelirde anlarsın cahile ne kadar anlatsamda boş.

  • Bişi olmaz merak etmeyin

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...