Markete gelen cocuk gelin bir?

arkadaslar smdi bu cocuk ilk basladmdada geliyodu ama ben biyerden gecerken falan uramstr dye dusundum snra baktm 3 4 gunde bir geliyo boyle baya metroseksuel yuzu gozu bakmli ama macomsu bir yanida var 24 25 yas snrm nyse gecen gun sirada musteri yoktu bnde para ustu elimdeydi bozuktu verim dye bkledm aldi gtti kosede posetledi bn buna biraz fzla bakmsm sanrm oda ara ara bakiyo mesela ilk grdnde magazaya bni gordunde bakip cevryo kafasni snra yolun karsisindan gecerken bile boyle anlık bakiyo falan acaba ters bisemi anladi bilmiyom szce?

Güncellemeler:
hadigelin dedikoduya

0|1
01

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Erkekler Ne Diyor 1

  • Metroseksüel ne lan

    0|0
    0|0
    • kaşını gozunu falqn heryerini alan isde bakmlı demek

    • Kankacıgım işin kötü napcan peki

Yükleniyor...