İnsanlardan soğudum Hiç kimse samimi gelmiyo?

Çok yakın olduğum insanlar arkadaşlarım bile kimseyle görüşmek istemiyorum Depresyonda mıyım yoksa normal bişey mi Herkes benim gibi mi düşünüyo Siz insanların samimiyetine inanıyo musunuz Herkes kendi çıkarına göre birbiriyle takılıyo gibi geliyo bana


0|0
6|14

En İyi Erkek Görüşü

  • bunu çok kolay gözlemleyebilirsin aslında , bir yere oturup insanları izleyebilirsin faydası oldugunu görebilirisn , daha sonra etrafında ki insanlara kendinde beğenmediğin bir değişiklik yapıp nasıl olmus diye sorabilirsin , açık sözlü açık yürekli insan her daim bulamazsın zaten , ha bulursun bu seferde fazla canını sıkar , bu tarz çok şey düşündüm , çok zaman harcadım tahmin bile edemezsin.. ama en güzeli bu , az insan öz insan , her daim mutlu edici..

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 13

  • Hıc sorma kanks

    0|0
    0|0
  • Karşımdakini nasıl görmek istersem öyle görürüm.

    0|0
    0|0
  • aynen banada öyle :D

    0|0
    0|0
  • Malesef haklısın. Ama insansız da olmaz çevrende seni anlayabilecek birileri mutlaka olmalı.

    0|0
    0|0
  • aynn herkes kendi çıkarına göre davranıyor

    0|0
    0|0
  • cunku genellikle insanlar samimi değil. dürüst olursan etrafında kimse kalmıyor

    0|0
    0|0
  • bazıları çok soğuk yok yapmacık elimden geldiğince onlardan uzak duruyorum

    0|0
    0|0
  • Gunumuz insanlarinin geldigi nokta bizi buna surukluyor.
    Lanet kapitalistler :/

    0|0
    0|0
  • Aslında gununuzun en buyuk sorunu

    0|0
    0|0
  • Sohbetimle degisecegini dusunuyorum. Bana ulasabilrsin

    0|0
    0|0
  • Deoresyondasın. Güven sorunun var

    0|0
    0|0
  • Yeni farketmen uzucu merak etme alisirsin yavas yavas

    0|0
    0|0
  • Bende sogudum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Ne samimiyeti ya , hepsi samimiyetsiz ve güvenilmez insanlar.

    0|0
    0|0
  • İnsanlarin cogu yapmacik.

    0|0
    0|0
  • Aynen cikarlar icin hep sende oyle yap

    0|0
    0|0
  • Depresyondasin cici kuş

    0|0
    0|0
  • Çıkar için takılıyolar ama benim gerçek dostum da var

    0|0
    0|0
Yükleniyor...