Evli insanlar neden mutsuz oluyor?

Merhabalar, son zamanlarda dikkatimi çeken bir şey var. Evli insanlar, özellikle de erkekler çoğu zaman mutsuz ve evliliklerinden şikayet ediyor.
Dışarıdan mutlu görünenlerin bile iç yüzü çok farklı. Bu mutsuzluğun sebebi nedir sizce?


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • aşık olduğu için evlenirler ama kafa düşünce olarak uyuşmazlar seksde yoksa mutsuzluk olur

    1|0
    0|0
    • Sadece aşk yermiyor işte

    • Hepsini Göster
    • Çok teşekkürler

    • Rica ederim :)

En İyi Kız Görüşü

  • Evliliğin güzelliğini anlayamayan, zevk peşinde koşmaya alışık insanlar mutsuz olur.

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • Doyumsuzluk

    1|0
    0|0
  • Sorumluluktan olsa gerek.

    2|0
    0|0
  • Cunku evliler

    1|0
    0|0
  • Sevgi'nin yerini mantıklı evliliklerin alması. Birisiyle parası, mesleği, gösterişi için evlenirsen sonuç Herzaman böyle olacaktır

    1|0
    0|0
  • Eşlerin kendisi

    1|0
    0|0
  • genelde geçim sıkıntısı. asgari ücretle çok rahat geçinen biri evlenince eve 2 maaş gelse bile geçinemiyor. veya eskilerin dediği gibi aynı yemeği hergün yersen et yemeği bile olsa sana artık sıradan ve kötü gelmeye başlar.

    1|0
    0|0
  • 1. si evlendiğinde sevmeden evlenmeleri
    2. si kadının isteklerine cevap verememek maddi özellikle
    3. sü hamolmaları böyle kişiler evlenmemeli

    1|0
    0|0
  • Merhaba, öncelikle sorun çok güzel tebrikler,
    Evet evliliklerde sevgi esaslı yerine mantık esaslı ilgi yerine bireysellik ön plana çıkıyor. Esler aralarındaki. çekim etkisini arturmak için birşey yapmıyorlar, evlilikler çokuyor

    1|0
    0|0
    • Sen evlimisin?

    • Hepsini Göster
    • Bence evliliklerde aşkın önemi kadar başka konularda önemli. Yani flört döneminde ciddi konularda konuşulmalı bence. Cinsellik, çalışma, çocuk, aile. Her konuda görüş birliği varsa sorun olmaz. Aşk olunca her şey hallolur düşüncesi yanlış bence.

    • Kesinlikle hakkisn

  • Cinsel yetersizlik

    1|0
    0|0
  • Her gun pilav pilav pilav e bikayi adam da

    1|0
    0|0
  • mutlu olmasınımı bekliyon :D karı dırdırı bir yandan çocuk oluyo o nun sıkıntıları bir yandan :D ne bekliyosun :D

    1|0
    0|0
  • herkes değil

    1|0
    0|0
    • Mutlu olanlarda çok haklısın 😊

  • Basit önceki seçimleri yanlış yapmışlardır

    1|0
    0|0
  • sorumluluklar artıyor.

    1|0
    0|0
  • Cinsel yaşam 0 kadının ilgisi 0 çoluk çocuk derdi 100 geçim sıkıntısı 100 dırdır 100

    1|0
    0|0
  • ögretılmıs caresızlık

    1|0
    0|0
  • Ne bileyim

    1|0
    0|0
  • cinsellik

    1|0
    0|0
  • geçim sıkıntısı borçlar evde ekmek bekleyenler

    1|0
    0|0
  • Cinsel yaşamın iyi olmamasından bence

    1|0
    0|0
    • İyi olmamasının nedenleri ne peki?

    • Türkiyede tek bir cinsel tarz var cinsel hayatta renklendirmek için çok seçenek yok yani

  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 8

  • Yataktaki uyumsuzluk listede başta gerisi çorap söküğü gibi buna bağlı problemler zincirleme tamlaması gibi

    2|0
    0|0
  • Birbirlerine karşı sevgilerinin bitmesi

    1|0
    0|0
  • başta güzel gelen şeyler sonradan gelmeyebilir ama herşeye ragmen yine toparlanılır aynı evin içersinde oluyosun çünki

    1|0
    0|0
  • Beyler bir açıklama bekliyoruz buyrun mikrofon 🎤

    1|0
    0|0
  • Evlenmek

    1|0
    0|0
  • Cunku kadun ve erkek cinseyete dair rollerini tam olarak bilmiyorlar. En birincil sebep bu

    1|0
    0|0
    • aa rolümüzmü varmıs oynayalım o zaman

    • Hepsini Göster
    • ama erkekler sorumluluk almayı düşündüğün kadar sevmiyorlar
      birde zaten mantıklı bir erkek evlenmez.
      evlenmişse mutlaka asık olmustur, herseyi ölçüp biçmemiştir.

    • @bomonti216 mantık evliliği yapan erkeklerde var. Evleneyim yuvam olsun çocuklarım olsun deyip sorumluluktan kaçmayan adamlar.

  • Çok mutlu olanlarda var ya benim çevremdekiler öyle yani

    1|0
    0|0
    • Gerçekten olanlarda var doğrusun ama mutluymuş gibi davrananlarda var. Mesela bir aile var görüştüğümüz daha 1-2 senelik evliler kadın Ada'ma devamlı aşkım diye hitap ediyor işte Adam ne seviyorsa onu veriyor devamlı ilgi alaka falan ama öğrendik ki adam 1 yıldır başka bir kadınla yatıp kalkıyormuş.

    • Hepsini Göster
    • İnşallah, çokca dua etmek lazım 😌

  • Baska arayıslara gırdıklerı ıcın.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...