Bici Bici'yi bileniniz var mı :D?

Gezinirken karşımıza çıktı yiyelim dedik tam bir öğrenci tatlısı sdf Bazıları cici bici'de diyor :D

Adanalılar mutlaka bilir :D Siz biliyor musunuz yediniz mi hiç?
Bici Bici'yi bileniniz var mı :D ?


0|2

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 13

  • s33.postimg.org/.../...89583211570_296975722_n.jpg

    2015'te Adana'da Arkadaşla Yemiştik. Tam Adana Albümüme Bakarken Soruyu Gördüm..

    1|0
    0|0
    • Çilekte var miss :D

    • Hepsini Göster
    • Kar helvası dedikleri şey değil mi karın üzerine pekmez döküyolar :D Onu ben sevmemde annem çok yer

    • Sizin Orada da Pekmez Döküyorlar. Kıtlık Çıksa Birbirinizi Keser Doğrar, Pişirir, Mangalda Yersiniz O Sıcakta O Ağır Yemekleri Yemek Her İnsan Evladının Harcı Değildir.

  • ben bir tek bunu biliyorum:

    https://www.youtube.com/watch?v=jXCwwWGq2OU

    ah cici kız, cicili bicili giyinince sen kendini birşey mi sandın

    1|0
    0|0
  • Bıcıbıcı diye duşa diyorduk bizi bıcı bıcı yaparız dalinle :)

    1|0
    0|0
  • adanaya gidince yerim her zaman

    1|0
    0|0
  • elbette :) bici güzeldir ama cam kasede ;)

    1|0
    0|0
  • Biliyom da hiç yemek nasip olmadı

    1|0
    0|0
  • Ooo hemşerim ;)

    1|0
    0|0
  • Yarın yiyelim dicemde müslümanlar pıçaklar bizi jdjjd :D

    1|0
    0|0
  • yahu nişastası kötü tat veriyor onun ya

    1|0
    0|0
  • evveeet yedim ben çok güzel serinletici

    0|0
    0|0
  • Önce Adana ve şalgam üstüne Gül sulu bici bici

    0|0
    0|0

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 13

  • Yedim ne abartmışlar dedim.

    1|0
    0|0
  • Yedim hos bir tadi var

    1|0
    0|0
  • Ayy bilmiyorum batu bilir adanalı oo

    1|0
    0|0
  • ne tatlsii bu

    1|0
    0|0
  • Valla ben bıcı bıcıyı banyo yapmaya diyorum kisaca 😂 buny ilk defa gordum 😁

    1|0
    0|0
  • Adana, mersin de yemiştim çok güzeldi. İzmirde yok ya

    1|0
    0|0
  • Nerde yediniz

    1|0
    0|0
  • Denemedim :D

    1|0
    0|0
  • Her adanaya gidişimde yerim çok güzeldir hele yaz sıcağına yemek canım çekti valla😄

    1|0
    0|0
  • Ahahaha babama da Bici deriz ve aklıma hep bu gelir 😂

    1|0
    0|0
  • Buz gibi ve çok tatlıı...

    1|0
    0|0
  • Ben sadece bici biciyi dusta bilirim 😄

    1|0
    0|0
  • Tatli mi bu ne bu?

    1|0
    0|0
    • Buz gül suyu jole meyve karışımı

    • Hepsini Göster
    • Kendimiz de hazirlayamaz miyiz bunu?

    • Gül suyu ve jole alırsan hazırlarsın buz evde vardır zaten içinede meyve doğra tamamdır ama dışarıda yemenin tadını vermiyor

Yükleniyor...