Kahveyi kopurdetemiyorum evde kalir miyim ks uyeleri:(?

Aslinda benim tukurugum bile kopuksuz jdkd
Nasssi olacak bu isler ben evde mi kalicam :(

Güncellemeler:
Sorumu sevin kahve ismarliycam :"")
Bu kadar ciddiye almayin ayku

4|3
25|36

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Bak cezveye her fincan için 1çay kaşığı dolusu kahve koy. şekerde bir çay kaşığı ama tepeleme olmayacak. cezveyi tüpe koy ısıyla kahve yavaş yavaş dibe inecek ve köpük oluşacak. oluşan köpükleri dağıt fincanlara. kahve piştikten sonrada fincanın dibinden boşalt kahveyi. miss gibi olur

    1|0
    0|0
    • Helal sana nasilda ogrettin be

    • Yalnız cezveyi tüpe koyduktan sonra hiç karıştırmayacaksın belirteyim. her ne kadar dalgaya alsan da

Erkekler Ne Diyor 35

  • Bu sorunun erkek versiyonu vardı bugün :/ kalırsın :/

    0|1
    0|0
  • Kahve filan içmiyorum zaten yapsan ne olur yapmasan ne olur kalmazsın :)

    0|0
    0|0
  • kahveyi köpürtemeyen bir kızdan ben herşeyi beklerim yani sakıncalı bir durum :D

    0|0
    0|0
  • Sana köpüklü kahve yapacak köleci erkek bulursun

    0|0
    0|0
  • Ben bile yaparken köpüklü yapabiliyorum ayıp sana :) Fakat köpüklü değil çok pişmiş sade kahve severim ben :D

    0|0
    0|0
  • Keşke şu tükürük örneğini vermeseydiniz, evde kalmazsınız makina var 2 dk da sizin yerinize yapıyor zaten. Kaç kişi eli ile kahve yapıyor ki?

    0|0
    0|0
  • Pilavın lapa değilse o açığı kapatır:/

    0|0
    0|0
  • sen de çay ikram edersin

    0|0
    0|0
  • bende ütü yapamıyorum la yapabilenlere imreniyom. d

    0|0
    0|0
  • içine tükürmen yeterli..

    0|0
    0|0
  • galırsın.

    0|0
    0|0
  • Yok kızım kalman.. sana sıra gelesiye. 😂

    0|0
    0|0
  • Kesin kalırsın

    0|0
    0|0
  • tükür içine balgamlı Köpük şekli o ara

    0|0
    0|0
  • Üstüne kan damlat

    0|0
    0|0
  • Arabada yatarsın kanka

    0|0
    0|0
  • tam tükürr diyecektim detayı okuduum :D evde kaldın sen diyiim

    0|0
    0|0
  • İçine tükürmeyidemi beceremiyosun diyecektim tükürüğüm bile köpüksüz bölümünü okudum 😂😂

    0|0
    0|0
  • Kalmazsin. Kahve sevmeyen birisi denk gelir

    0|0
    0|0
  • Pipetle seyap.

    0|0
    0|0
  • beddua edeceğim az kaldı

    0|0
    0|0
  • kalırsın

    0|0
    0|0
  • kalırsın.

    0|0
    0|0
  • kahve sevmeyen biri alır seni merak etme :)

    Benim gibi :P

    0|0
    0|0
  • oha ben bile köpürtüyorum ayrıca kahveyi köpürtmek değil köpürtememek bir beceri

    0|0
    0|0
  • Kalmazsın.

    0|0
    0|0
  • Abla resim ne oyle ya

    0|0
    0|0
  • ben alırım seni korkma

    0|0
    0|0
  • eyvah evde kadın :)

    0|0
    0|0
  • Kör topal bulursun kız 😃

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 24

  • sorunun aynısını ben bugünde gördüm kanks alla alla :d

    1|0
    0|0
  • Ahh nerde 😄

    1|0
    0|0
  • Rezil senii :D

    1|0
    0|0
  • Sana koca mı yok... elini sallasan ellisi

    1|0
    0|0
  • bir şey olmaz ya köpüklü sabunlar var ondan ekle en fazla zehirlenirler :D

    1|0
    0|0
  • Turşu kurmayı öğrenmeye başlamalısın 😄

    1|0
    0|0
  • Kahve yapıyorsan tamamdır

    1|0
    0|0
  • Az bulaşık deterjani cozer bu işi kalmazsin

    0|0
    0|0
  • Yetenektir o

    0|0
    0|0
  • Ben öğrendim bu akşam kesinlikle soğuk su kullanıyorsun kahveyi biraz fazla koyuyorsun çok kaynatmadan kapatıyorsun he birde taşırma sakın temizlemesi çok zor 😊

    0|0
    0|0
  • Kahve makinası varken köpüksüz yapman zor 😊

    0|0
    0|0
  • Kalırsın

    0|0
    0|0
  • Kahveyi tam kaynamaya yakın iken ocaktan alıp bardağın yarısına koy diğer yarısını kaynat ve devamına ilave ettim bak nasıl köpüklü kahve oluyor

    0|0
    0|0
  • Kalmazsın

    0|0
    0|0
  • Kalmazsın ya😂

    0|0
    0|0
  • Bir kaşık karbonat at :)

    0|0
    0|0
  • Dert etme yavri

    0|0
    0|0
  • Artık makinesi var ne ugrasıyosun

    0|0
    0|0
  • Her kopuklu kahve yapan evlenseydi su an evliligimin 66373628365. Yilini kutluyor olacaktim bacim :(

    0|0
    0|0
  • ahaha

    0|0
    0|0
  • Kalmazsın merak etme

    0|0
    0|0
  • kahveyi kaynatmadan ocaktan almalısın hani tam kenarlarından yukarı çıkmaya başlıyor ya

    0|0
    0|0
  • Artık hazır kahveler var kahve makinesi var kalmazsın

    0|0
    0|0
  • Nasıl yapıyorsun ki.😀

    0|0
    0|0
Yükleniyor...