Tanımanıdığınız birinin size "sen" diye hitap etmesi?

sizi kızdırırmı düşünceleriniz nedir konuda...,... k


0|0
14|13

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • siz diye hitap eden birine sen diye hitap et diyom zaten siz ne mk biz kimiz tekil varlıklarız nedir bu egoiszm çılgınlıgı

    0|1
    0|0
    • sanmam samimiyetsizlik bence. şehirleşme ile birlikte birbirinden uzaklaşan insanlar artık hitap şekillerinede bu samimiyetsizligi dahil etti

Kızlar Ne Diyor 13

  • Herkes yerini ve mesafesini bilmeli.

    1|1
    0|0
  • Fark etmez.

    0|1
    0|0
  • pek takılmam

    0|1
    0|0
  • Nerede olduğumuza bağlı

    0|1
    0|0
  • Pek takılmam yani resmi konusmam prk kimseyle

    0|1
    0|0
  • Kızdırmaz , belki de mizacı öyledir ama fazla laubali olması hoşuma gitmez

    0|1
    0|0
  • kimin umrunda :/

    0|1
    0|0
  • Yoo siz demesi itici ve samimiyetsiz geliyor zaten

    0|1
    0|0
  • Hitap şekli onemli

    0|1
    0|0
  • Hoş değil ama samimi bulmuştur diye düşünürüm

    0|0
    0|0
  • bu ne samimiyet? :D

    0|0
    0|0
  • Kızdırmaz aksine ciddiyeti sevmem

    0|0
    0|0
  • Bazen kızdırıyo bazen kızdırmıyo ama sız dese daha guzel olur asker arkadası deılım sonucta

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Ne gerçek hayatta ne de burada yaş, konum veya başka bir kriter gözetmeksizin karşımdakilere sen derim. Siz kibarlık göstergesidir ve bunu özümsüyorum. O yüzden ben o hakkı vermediğim müddetçe de sen denilmesinden hoşlanmıyorum. Karşımdaki sen'li ben'li konuşsa dahi siz diye hitap ediyorum ki anlasın diye. Anlamazsa da soğuk davranıyorum.

    0|0
    0|0
  • kim olduğuna göre değişiyor be kimisi az önceki ''be'' kelimesi gibi samimi geliyor kimisinde labali :)

    0|1
    0|0
  • Ne fark eder :D

    0|1
    0|0
  • Siz ne mk sen sen sen

    0|1
    0|0
  • bir ara takardım bu konuyu ama bende bana nasıl yaklaşılıyorsa o şekilde yaklaşmaya başladım sorun çözüldü

    0|1
    0|0
  • Samimi olduğunu gösterir.
    Sıcak kanlı insanları ayrı bir severim.

    0|1
    0|0
  • beni kızdırmaz normal

    0|1
    0|0
  • Hoşuma gitmez.

    0|1
    0|0
  • pek takılmam

    0|0
    0|0
  • Kızarım

    0|1
    0|0
  • Hitap takıntım yoktur

    0|0
    0|0
  • sorun yok sen demesinde konuşma tarzı doğru olsun yeter

    0|0
    0|0
Yükleniyor...