Uzay bilimi hakkında merakınız varmı?

yaa cidden şu sitede benim kadar uzay bilimine ilgili olan kimse varmı? sosyal hayatımda da pek çok arkadaşım bu konuya uzak. adamlara andromeda diyorum olmadı voyager diyorum oha diyerek titan diyorum. en son illah çekip hubble? diyorum mal mal bakıyorlar. yahuu birten benmi meraklıyım bu konulara. oturup harbiden bu konular üzerine tartışacak sohbet edecek birini bulamıyorum. Cidden ben de mi yoksa bir gariplik var? eğer öyleyse bu konuları başkalarıyla konuşmayı bırakıcam
Uzay bilimi hakkında merakınız varmı?


0|0
34

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 2

Erkekler Ne Diyor 3

Yükleniyor...