İzmir'in kızları abartılmıyor mu?

İzmir'in kızlarının abartılması konusunu geçen hafta sormuştum, bu sefer anketini açmak istedim. Bakalım anket sonucu ne çıkacak :)

  • Abartılıyor
    80% (52)48% (36)63% (88)Oy Ver
  • Abartıldığı yok
    20% (13)52% (39)37% (52)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

2|0
19|37

En İyi Erkek Görüşü

  • ben ızmırlı guzel gormeıdm daha kanks

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 36

  • Herkes güzellik demiş ben başka bir gözlemimi söyleyeyim, kendini geliştirme anlamında ve kişilik olarak ülke genelinden çok daha iyi durumdalar. Benim tanıdıklarım en azından.

    5|2
    0|0
  • ızmırlı kızlar degıl bunu kabul edın ızmırde okul sayısı fazla oldugu ıcın unıversıte dısarıdan gelen kızlar cok fazla yanı ızmırlı mantıgı yanlıs aslında ve en onemlısı cok guzel degıl bır taraflarını teshır eden kızı guzel sanan ve asık oldugunu zanneden aklı kıt erkek cok yanı abartılı cok abartılı hemde

    0|0
    0|0
  • Her İzmirli İzmirli mi acaba..

    Yani İzmirin kültürünü dokusunu müziğini ne bileyim adetlerini vs yaşayan insanlar zaten çok az. Ve ben şahsen o insanlara saygı duyuyorum.
    Mesela sezen aksu bence o tipte bir insan, sonra benim kanun hocam vardı hanımefendi felaket nazik, kibar, asil ve güzeldi..
    Yani İzmirli olmak, onun kültürünü tarihini, müziğini vs yaşayıp benimsemekle mümkün bence, yoksa ikametgâhla olunmuyor.

    Bu kültürü benimseyenlere asil insanlar toplulugu demek istiyorum, abartılmıyor bu tipler. Hoşgörü tavan, saygı tavan , mutluluk ve yaşam enerjisiyle dolup etrafa pozitif duygu ve düşünce kafamda üzerlerine yok bu insanların.
    Geçen sene eski bir marangozla karşılaştım adam bayağı yaşlı, ama resmen trafo girdi bana. Konuşması , lafa girmesi, çay içmesi bile bir başkaydı yani..
    Erkeğine ayrı bir yakışıyor kadınına ayrı..

    Ama diğerleri..
    Onlar abartılıyor.

    1|0
    0|0
  • Lan hepsi tırt dışardakiler popolarını öyle bir kaldırdılar ki hepsi kendini bir bok sanıyor a q, doğma büyüme buralıyım hiç bir numaraları yok popo göbek meme açmaktan başka, bunu yapınca kendilerini güzel modern ve çağdaş sayıyorlar, İstanbul bursa taraflarında daha güzel kızlar var

    1|0
    0|0
  • Türkiye'de ki güzellik anlayışı makyaj yapmak ve acık giyinmek olduğu için herkes İzmir kızlarını güzel bulur

    İstisnalar var tabi

    1|0
    0|0
  • Abartıldığı yok gayet güzeller gerçekten ama karakterleri bom bok.

    0|1
    0|0
  • Nereninki abartılmıyorki sorsan herkes tus kızlarına hayran bizim kızlar da onlar kadar güzel bizzat yerinde gördüm sadece güzel oranınonlarda daha fazla

    0|0
    0|0
  • olaya güzellik gözüyle bakma sadece onların asıl güzel olan yanları kaliteleri kafa yapıları ğlkenin geri kalanındaki kezbanlar gibi değiller.

    0|0
    0|0
  • izmirdeyim bence türkiyedeki güzel kızlar burada asıl izmirli kızlar dışardan gelenleri saymıyorum onları katmamak lazım İzmir derken

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle abartılıyor

    0|0
    0|0
  • Evet abartiliyor. Her izmire gidişimde bahsettikleri gibi aşırı güzel bir kiza denk gelmedim. Genel olarak açık giyiniyorlar. Benim için açıklık güzellik değil. Kısaca şehir efsanesi.

    0|0
    0|0
  • abartıldığı yok

    0|0
    0|0
  • kim bu izmirin güzel kızları nerede yaşarlar namlarını duydukta kendilerini göremedik hiç belkide bir efsanedir

    0|0
    0|0
  • Kıskanma kıskanma sen de güzelsin^^

    0|0
    0|0
  • Valla onu bunu bilmem. alsancak sevgi yolunda oturun yarım saat bitane çirkin göremezsiniz :) en kötü ihtimalle Seksi oldukları için çirkin olsalar dahi gözünüz fena kayıyorr :)

    0|0
    0|0
  • Her yerde olduğu gibi orada da güzel kızlar olduğu gibi beğenmeyeceğimiz kızlar da olabilir normaldir. Abartılıyor

    0|0
    0|0
  • Yüzleri güzel bence. Bizdekiler anca at gibi fizik yapıyoda

    0|0
    0|0
  • İzmir kizlari tirt kisilik olarak tip olarak

    0|0
    0|0
  • Abartılıyor Bence

    0|0
    0|0
  • abartılıyo tabi eskişehirinkiler daha güzel

    0|0
    0|0
  • Hic görmedim bilmiyorum valla ama güzellik olarak abartiliyo olabilirler

    0|0
    0|0
  • İZMİRDE OKUYORUM 3. YILIM
    ABARTILDIKLARI KADAR YOKLAR
    HATTA BÜYÜK BİR KİTLE ÇOK ADİ

    0|0
    0|0
  • Mersinin kızları daha başka...

    0|0
    0|0
  • Hayır cidden güzel kızlar :)

    0|0
    0|0
  • Adananın kızları daha güzel

    0|0
    0|0
  • Ankara kızları daha hoş.

    0|0
    0|0
  • Gel bir gez gör anlarsın.

    0|0
    0|0
  • Bu ne arkadaş... kızlarımızı bir çekemediniz gitti.

    0|0
    0|0
  • Abartılıyor bence her 3 izmirli kızın 4ü güzel.

    1|0
    0|0
  • izmirin kızları daşşşşş

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 18

  • A yı seçtim. Evet izmirdeyken kadın ve erkeklerin diğer şehirlerden daha bakımlı olduğunda hemfikirim ama ben öyle ülkelere gittim öyle kadınar erkekler gördümki izmirliler hayalini bile kuramaz :). Denizi olan ve denize girilen bölgelerde kızlar erkekler daha bakımlı olabiliyor. Ve karışık halktır. Etnik olarak. İzmirde arnavut var, yunan var, bosnalı var. Ondanda kaynaklanbilir. Benim için her insan güzeldir.

    0|1
    0|0
  • Neyin kafasında bu insanlar anlamıyorum. Bir kızın güzelliğini İzmirli olmasına bağlamak saçma.
    Ayrıca ne kadar İzmirli arkadaşım olduysa güzel değildi. Sıradan tiplerdi. Lisede de üniversitede de oldu ve ortalama güzellikte olanlar vardı hele biri hiç güzel değildi.
    Demek ki abartılıyor. İzmirli olunca güzel olunmuyor kusura bakmasınlar.
    Her şehrin güzelide var çirkinide.

    1|0
    0|0
  • İlgilenmiyorum ya. Ev arkadaşım izmirli hiç abartı bir tarafı yok sıradan orta güzellikte bir kız ayrıca bir çok izmirli arkadaşım var onlar da aynı. Her memlekette ciddi ciddi güzel kızlar var ayrıca İzmire hiç gitmedim gidip görmek lazım öyle miymiş değil miymiş :dd

    0|0
    0|0
  • Abartılmıyor. Has Izmirli hatunlar cidden cok guzeller

    0|0
    0|0
  • psikopat_hatun diyor Kİ: Ankara kızları daha güzel :D izmirin kızlarına güzel dediniz heryerlerini açıyorlar fiziği olmdan :D

    0|0
    0|0
  • Her İzmir'e taşınan İzmirliyim ben havalarına girdiği için abartılmış gibi görünüyor ama gerçek İzmirliler güzeldir.

    0|0
    0|0
  • Abartılmıyor.

    0|0
    0|0
  • Abartılıyor 😂

    0|0
    0|0
  • Bence D3 yok

    0|0
    0|0
  • Karadeniz kızları daha guzel

    0|0
    0|0
  • Yarın gidiyorum görücez..

    0|0
    0|0
  • Aynen dediğin gibi.

    0|0
    0|0
  • Gerçekten abartılıyor İlla ki vardır ama Eskişehir'de onlardan cok daha güzellerini görmen için çarşıda bir tur atman yeterli

    0|0
    0|0
  • Izmirdeyim ama abartılıyor evet

    0|0
    0|0
  • abartılıyor baya

    0|0
    0|0
  • Abartiliyor bence

    0|0
    0|0
  • Abartılıyor sırf açık giyiniyorlar diye güzel sanıyorlar genel evinde çalışır gibi bizde giyinirsek öyle heryerimiz belli olursa bizede güzel derler :)

    0|0
    0|0
  • Abartılıyor dicem ama bir sürü il gezdim, çok daha kötülerini gördüm. O yüzden B.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...