Bu suriyeliler ne zaman gidecek?

Müslümanlık nereye kadar? Bugün suriyeliler tarafından ikinci kez vukuat yaşadım, ki bu vukuatları hayatımda ilk kez yaşıyorum. Bıçak ile tehdit edip para istedi, param yok dedim bozukluk verip gönderdim halbuki cüzdanımda yüzlükler taşıyordum. Gazeteler hiç haber yapmıyor fakat her yerde suriyeli gasp ve taciz çeteleri oluşmuş. Zaten fare gibi ürüyorlar her ailenin maşallah en az 5 çocuğu var. Zaten fakir ülkeyiz git gide daha da fakir ve tehlikeli bir ülkeye dönüşüyoruz.


1|1
10|18

En İyi Kız Görüşü

  • Almanyadada cok var. Tranvaya binince korkuyorum resmen. Her yerde suriyeli erkekler yüzüne bakinca manyak gibi gülümsüyorlar, hani bir umut evlenirde kurtaririm diye düsünüyorlar heralde. Korkunc gercekten. Hatta gecen arap sarkilar actilar.. Bu ne rezillik dedim icimden.. Zor bir millet napican allah affetsin ne diylem

    0|1
    0|0
    • Almanyada ne kadar var? Burada 3 milyon var, bir de öyle düşün.

    • Hepsini Göster
    • En cok garipsedigim ne biliyormusun? Hep erkek var. Bunlar niye ülkeleri icin savasmiyor? Kadin ve hastalari yaslilari anliyorum. Bakinca ama hepsi genc 20/30 yaslarinda adamlar (cok konustum dolmusum :D)

    • Onlar önden geliyorlar, ailelerini sonradan getirttiriyorlar.

En İyi Erkek Görüşü

  • Kendi insanımızı doyurdukta şimdi de hain arapları doyurmaya başladık.

    Kendi milletimiz aç ama biz hainleri besliyoruz.

    İstikrar budur.

    1|4
    0|0
    • Bizim 3 milyonu doyurmaya yetecek paramız vardıysa bu ülkede neden açlar var? Cumhurbaşkanı 20 milyar dolar para harcadık diyor mültecilere. 20 milyar doları NASA bile harcamadı o parayla aya 10 kere adam gönderip getirirdik.

Kızlar Ne Diyor 9

  • Söyle düsün o insanlarda bu durumda olmayı istemezlerdi. Kendi ülkelerinde refah içinde yaşarken bir anda savasın içine düşmek kolay değl kendi yurdunu toprağını terk etmek.. Allah onlarında bizimde yardımcımız olsun.. Biz böyle bir duruma düşsek bizim ülkenin insanlarına hiçbir ülke kapısını açmaz.

    3|0
    0|0
    • Vefaları olsa lafım olmaz. Vefaları yok. Kendi ülkelerine de hayırları olmamış şimdi cehenneme dönmüş orası, burayı da aynı hale getirecekler. Geçen birisi ile internette ingilizce konuştum beni tehdit ediyor atatürkün p*çleri sizi kesicez diyor.

    • Hepsini Göster
    • Yarın bir gün biz azınlıkta olacaz. Bir milletin en çok ürediği zaman savaş zamanlarıdır. Adamlar bakamasada doğuruyor yürüyünce dilendirmeye başlıyor. Bu nasıl bir mantık. Onlar kan görmüş insanlar paikolojileri düzgün olmaz. Ve soruna gelirsek gitmezler ülkelerine asla

    • @forjustice haklısın geçenlerde 4 çocuk + 1 kadın aynı aileden ya alısveris yaptıgımız sırada saniye farklarla gelip para isteyip gidiyorlardı. Hiç ma ders almazlar korkmazlar.. ölümü gördüler çeki düzen vermeleri gerekirken.. ve gercekten hızlı çoğalıyorlar adamlar 2 den fazla eş sahibi çoğu.. birşeyler yapılması sart ya belli bir bölgede tutulacaklar ya hadım edilecekler ya da geri gidecekler.

  • Suriyeli olduğuna eminmisin çünkü Bazı ülkeler bu durumdan yararlanarak ülkenin durumu daha iyi halde olmasına rağmen gelip yerleşiyorlar... 😕 yani ülkesinden tek kaçanlar Suriyeliler değil

    0|0
    0|0
    • Türkçesi bozuktu arap şivesi vardı ve araba benziyordu.

    • Bilemicem yaa
      Şimdi şöyle düşünmek Lazım gerçekten Muhtaç Olanları da var yoksa insan ülkesinden niye kaçmak istesin
      Yani böyle düşünmemek Lazım suriyeliler değil o Suriyeli suçlu Diğerlerini karalayan bir şey bu sonuçta bir zaman bizim ülkemizde savaş çıksa acaba bizi hangi ülke kabul edecek ki sonuçta neyin ne olacağını bilemeyiz 😕😕

  • Bu gidişle topluca gitcez.

    1|1
    0|0
  • Geçen minibüs full suriyeliydi. Kendimi onların ulkede turist gibi hissettim. O kadar çoklar, o kadar her yerdeler!

    0|0
    0|0
  • Ülkenin yarısından fazlası oy verdi.
    Oy vermeyecektiniz. Her dediğini alkışlamayacaktınız.
    Şimdi buraya gelip ''Bu Suriyeler ne zaman gidecek yaaa?''diye konuşamazsınız.

    0|0
    0|0
  • gitmeyecekler

    0|0
    0|0
  • Nefret ediyorum hepsinden ne diye topladılar basımıza

    0|0
    0|0
  • gıtmeyecekler

    0|0
    0|0
    • Onlar gitmezlerse biz gideriz. Yani biz gitmek zorunda kalırız.

    • Hepsini Göster
    • surıyeyı alan turkıye var turkıye yı alan ulke olur mu?

    • Suriye boşalmış olacağı için Suriye'ye göçeriz bizde :D

  • Suriyeye kaçacaz kanka orda daha az suriyeli var 😄

    1|2
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Gitmeyecekler.. suriyeliler türkleri oldumolasi sevmez zaten.. simdi de , yedikleri kaba s. ciyorlar.. hukumet yetkililerimiz, onlarin icinde yasamadigi icin bilemez.. hirlisi hirsizi , tacizcisi manyagi, hepsi doldu ulkeye.. ben bunu İstanbul'da aksarayda farkettim gecen sene.. kucuk suriye gibiydi. bir parka oturdum.. tum musteriler suriyeliydi.. ve turkum diye resmen pis bakislariyla taciz ettiler.. inat ettim kalkmadim ama kendi ulkemde , kendimi istenmeyen bir yabanci gibi hissettim.. su durumda rusyanin gobeginde olsam bu krizde, onlarin arasinda İstanbul'da olacagima, orada cok daha guvende hissederdim kendimi.. tehlikeli olanlari cok fazla. Hangi akil mantikla aramiza saldilar bu insanlari?

    0|0
    0|0
  • illüminati ve büyük ortadoğu projesiylle ilgisi var tüm bunların. aç artık gözünü gerrizekalı türk halkı !!! bizi asimile etmeye çalışıyolar. halklarımızı kaynaştırıp benliğimizi yıllar içinde yavaş yavaş alacaklar. çünkü biz türkleri zapdetmenin tek yolu töremizi bozmaktır. ne demiş bilge kağan : ey türk, üstte gök çökmedikçe, altta yağız yer delinmedikçe senin ilini ve töreni kim bozabilir? titre ve kendine gel..
    sonuç olarak emeği geçen bütün iktidar ve muhalif kişilerin hepsinin ta mk

    0|1
    0|0
  • sa kardeşim bu düşüncen bence yanlış niye biliyormusun ırak bundan seneler önce savaş mı ne olmuş galiba ıraktan binlerce insan suruyeye gitmiş ve burdakiler bu ıraklılara bunlar bıktık falan diye allaha bildiğin isyan etmişler be durumları bu bu duruma biz düşmek istemeyiz biz gitmeyz sığınmacı olamayan tek ırk biziz biliyorsundur sıkıntıya girmeye gerek yok konuyu nereye getirdim kardeşim ya içim dolmuş benim ya neyse allaha emanet kardeşim

    0|0
    0|0
  • sen gıttıgın zaman kanks

    0|0
    0|0
  • Sonsuza dek buradalar. İktidara ve onlara oy verenlere teşekkür et.

    0|1
    0|0
  • Siz Türkler 10 yıl sonra ericeksiniz. Çünkü nesliniz hümanizm ile asimile oluyor. Gelenekçi ruh yok sizde. Gençleriniz üniversitede pkk ile beyni yıkanırken kürt ve suriyeli kesim hızla ürüyor. Sonuç Türk milleti bu ülkede azınlık olacak. Nasıl tespit?

    0|0
    0|0
    • Kesinlikle katılıyorum, ben eğer işler değişmezse Türkiye diye bir ülke kalmayacağına eminim.

  • adamlar mis gibi ülke bulmuş giderlermi enayi çok adamlara üniversite okutturuyor maaş bağlatıyor

    1|0
    0|0
  • hicbir zaman

    0|0
    0|0
  • Tayip amcaniz onları getirmek için büyük vaadler verdi hiç giderler mi? Türklerden daha ayrıcalıklı yaşıyorlar bizim maasimizdan kesip onlara maaş veriyorlar..

    0|0
    0|0
  • Soruyu yanlis sormusun. Suriyeliler bizi ulkemizden ne zaman kovacak? Olmaliydi soru

    1|1
    0|0
    • Gidişat öyle. İslam ırkçılığı yasaklar diyorlar ama bu nefsi müdaafa, kendi milletimizi bile koruyamıyoruz yakında türkçe konuşan adam kalmayacak.

  • Kavalcılara "OY VERILDIĞI" sürece gitmezler..

    0|2
    0|0
    • Bir de Avrupa'nın bekçi köpekliğini yapıyoruz, o kadar adam beslediğimiz yetmediği gibi Avrupa'ya göçmelerini de engelliyoruz, set oluyoruz.

  • Sanırım bir halk savaşı istiyorlar
    Biz böyle sokağa çıkıp Suriyeli avlayacak, sonrada toplu şekilde aksaraydakini kesmeye gideceğiz

    Aslında güzel olurdu... 😈

    0|0
    0|0
    • Eğer işler o raddeye kadar gelirse sonuç o gözüküyor. Halk sokağa çıktımı son suriyeli temizlenmeden evlerine dönmez.

  • Isi zor bu ülkenin
    Adam olmaz bu ülke

    0|1
    0|0
  • Hangi şehirdesin

    0|0
    0|0
    • İstanbul

    • Hepsini Göster
    • Gel üniversiteye istanbula, zar zor kazanarak girdiğin üniversitede elini kolunu sallayarak öğrenci olmuş ayda 1300tl burs alan suriyelileri görünce deliye döneceksin.

    • Bide kampüste elini kolunu sallayarak gezen pkklılar marjinal örgütler Suriyeliler gaspçılar kütahyada kalmak en iyisi herhalde

  • gidecek gibi durmuyolar zaten onların büyük bir oy potansiyeli var boşamı getirdiler onları

    0|0
    0|0
  • Savaş bitmeden gitmewezler. Gitseler nereye gidecekler.

    0|0
    0|0
  • burada kalacaklar.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...