Cevrem tarafından buyuk teepkı alırmıyım?

Yırtık kot vs gıyerdım dövme falan var. Çok acık gıyınmesemde marjinal bı tarzım vardı. Birden kapandım. 5 aydır kapalıyım ama Alışamadım. Yaklaşık 15 gündür gidip geliyorum. Aksam acılcam diyorum sabah kapanıyorum vs vs. Ben Alışamadım. Allah affet sın ama aynadaki ben ben değilim gibi. Yarın son günüm :( ama korkuyorum tepki almaktan ve Allaha olan inancından utanıyorum :( ama çok zorlanıyorum da ben ne yapacağım


0|0
7|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Doğru yola girdin ya şimdi şeytan sağından solundan yaklaşıyor sana eee cehenneme gidecek biri daha eksiliyor şeytan azapta gerek

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 15

  • Sen seni Yaradan Rabbine sığın. Onun emri ile hareket ettiğini düşün. Cennetin kolay olmadığını Cehennemim lüzümsuz olmadığını düşün. Ve Allah için senin sağlam yaradan sana nimetler ihsan eden ve sana görmen için bir göz veren Yaratıcının rızası için sev kapanmayı. İnsanlarıda boş ver.

    0|0
    0|0
  • eveeet işte bu benim en çok araştırdığım konum : şimdi sana yardımcı olalaım. şimdi dövme var yırtık giydin ama sonra kapandın sonra alışamadın çünkü böyle özgür olmuyorsun yani çok fazla açık gezemiyorsun rahat değilsin birileri sana bakmıyor erkeler filan bakmıyor gibi sorunlar oldu anlıyorum. peki çeverendeki insanalr kapanmana sevindiler mi? bence evet. Allahın kesin emri örtünmek ama örtünmey iaçmak istiyorum sadece başını örtmek değil nice örtünmüş gördüm üzerinde lebise yoktu nice lebiseler gördüm içinde insan yoktu gibi yani ilk başta inancını geliştir yani allahı ne kadar tanıyorsun ona ne kadar saygı duyuyorsun onu ne kadar büyük görüyorsun babanın karşısında sigara içmek babanı rahatsız ediyor ve sen bu yüzden babanın karşısında sigara içmiyorsun bu babana saygın var demek peki allah daha önemli değil mi? bence önce allaha ne kadar inanıyorsun ve ne kadar saygı duyuyorsun onu pekiştir ve son kararını o zmaan ver...

    0|0
    0|0
    • Çok yanlış dusunuyosun. Böyle daha çok bakıyolar çünkü en güzel olan yanım hâlâ açık.. Konu o değil. İbadet hal hareket vs herşeyim zaten açıkken de aynıydı. Ama başörtüsü beni çok frenlıyor. Kopegım var parka bile goturemıyorum onu. İstediğim gbi değil. Sanki başkasının hayatını dewralmıs emanet figüran gıbıyım

    • hala inanış konuşunda yanlış bakış açıların var gibi çünkü gerçekten allaha saygı duyuyorsan ve allahın herşekilde seni gördüğünü biliyorsan yatak ve aşinle ayrı olmakla birlikte asla açık gezmesin bence biraz dini araştır daha fazla allaha saygı duy allahtan kork

  • destek olacak arkadaşa ihtiyacın var

    1|0
    0|0
  • Ablası hayatta bazen farklı kararlar alırız ama bu kadar sert ve zıt değişimler hemen olunca bana hem samimi gelmiyo hemde yalan duruyo.
    Başı açık ya da kapalı muhabbetine girmiycem marjinal olmak ya da kapaşı olmak zorunda değilsin ortalama takıl bakalım bünyen ne diyecek

    0|0
    0|0
  • Aç kapa aç kapa alfemo gibisin ya la

    1|0
    0|0
  • Baski yuzunden kapanma

    0|0
    0|0
  • Sakın açilma. Milletin eline koz verme

    1|0
    0|0
  • Hayat senin... istediğin gibi yaşa. Vicdanın neye el veriyorsa öyle yaşa..

    0|0
    0|0
  • hayat senin başkaları için yaşama, içinden nasıl geliyorsa öyle giyin ve yaşa

    0|0
    0|0
  • Allah tesettürünü kabul etsin

    0|0
    0|0
  • garip olur tabi

    0|0
    0|0
  • Bokunu çıkardınız iyice moda haline getirdiniz

    0|0
    0|0
  • Onemli olan kapanmak degil senin ahlakin ruhun karakterin vicdanin onemli;)

    0|0
    0|0
  • Bir süre daha rahat bırak kendini. Sonra tekrar düşün bu arada.;)

    0|0
    0|0
  • öncelikle neden kapandığını bilmemiz lazım neden kapandığını bilmeden yorum yapamam

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Kapandıktan sonra açılmasan iyi aslında , fakat hayat senin hayatın. Yaptıklarımızın vebalini diğer tarafta ödeyeceğiz , bu sebeple neyi istediğine karar vermelisin , lakin bana fikrini sorarsan , 5 yıldan sonra o kadar zaman geçtikten ve alıştıktan sonra bu durumu devam ettirmelisin derdim

    0|0
    0|0
  • Ibadetlerimiz kullara olmadigina gore sorun yok. Ayrica toplumla suru halinde yasamak ztn yeterince sacma. Bsyi denedin ve karar degistirdin bu yalniz seni ilgilendirir kimsenin haddi degil sorgulamak.

    0|0
    0|0
  • çevren düşündüğün en son şey bile olmasın

    0|0
    0|0
  • Neden kapandin

    0|0
    0|0
  • kafana göre takıl hayat senin hayatın

    0|0
    0|0
  • Mallığa çare yok.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...