Tahammül edemediğiniz insan tipi nedir?

Ben aptal insana ve kendini hep önplana çıkaran insanlara tahammül edemem.
Peki ya siz?


1|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Yapmacık insanlar var ne poka yaradıkları belli değil

    2|0
    0|0
    • Genel Toplam Ortalama Yarıyıl Ders = [33 / 4 = 8,25] + 3 = 11 T = 66 U = 32 Toplam Saat = 98 Kredi = 130 ECTS = 130 BUNA nasıl bakılıyor üniversite ders saati anlamadım Haftada kaç ders yani söyler misin lütfen

    • @kuhrhnr neyin hesaplaması bu nerden buldun

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 23

  • Kendi gibi olmayan, kendi gibi davranmayan, anlamıyor gibi yapıp aslında cin gibi anlayan tiplere gıcık oluyorum.

    1|0
    0|0
  • terliklerimi giyen
    diş macunumu kullanan
    diş fırçama, kendi diş fırçasını temas ettiren
    sakal kesme makinamı kullanan
    parfümümü kullanan
    yanımda kapalı ortamda sigara içen
    soğan yedikten sonra geyiren
    yapma dediğim şeyi yapan
    tikimle oynayan

    1|0
    0|0
  • 1|0
    0|0
  • kendını begenmış ukala cahıl ınsanlardan nefret ederım ben

    1|0
    0|0
  • Çok şey bildiğini sanıp hiçbir şey bilmeyen.

    1|0
    0|0
  • İçten pazarlıklı insandan
    Korkak insandan
    Yalan söyleyen insandan
    Kendini çok üst gören insandan
    Yere tüküren insandan
    Parayı çok seven insandan
    Yalaka insandan
    Aç gözlü insandan
    Pis insandan

    1|0
    0|0
  • esegin s1ctigi hayvan gibi bagira bagira gulen tipler

    1|0
    0|0
  • Ters ters cevaplar veren

    2|0
    0|0
  • Kendini beğenmiş insan tipi

    1|0
    0|0
  • Surekli yavvssyanlar

    1|0
    0|0
  • Cahil kibirli ve ukala insanlar

    1|0
    0|0
  • günaydın deyince mal mal yüzüne bakan insan..

    1|0
    0|0
  • Genelleme yapan insanlara

    1|0
    0|0
  • kendini abi sanan yavrucaklara illet olurum

    1|0
    0|0
  • Önplan arka plan arka net ön flu falan filan..

    1|0
    0|0
  • Egolu ve çok espiri yapan insanlara

    1|0
    0|0
  • Ukela kişilere tahammül edemem

    1|0
    0|0
  • Her fırsatta birini ezmeye çalışan nalet olası insan tipi 😠😠

    1|0
    0|0
  • Kaprisli, kendini birşey sanan insnalara tahammül edemem.

    1|0
    0|0
  • çok konuşan geveze lüzumsuz kişiler bilmese bile bilir gibi atlayan gatırlara

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 35

  • 1-Aptal insanlar
    2-Verdiğim değeri kakaya çıkaranlar
    3-Bana kötülüğü dokunan insanlar.
    IIIIIIyyyyyy. Sinirlerim gerildi :/ :/ :/ :/

    1|0
    0|0
  • Ezik insana tahammül edemem ağzı laf yapmayı bilmez her söylenene destek veren insanla aynı ortamda bile bulunmam

    1|0
    0|0
  • Bencil ve yalancı insanlar

    1|0
    0|0
  • Kendini begemis dunya benim etrafimda donuyorcular

    1|0
    0|0
  • Kafası karışık tiplere sinir oluyorum, kesin kararlı olun lan

    1|0
    0|0
  • kibirli insan

    1|0
    0|0
  • Kibir ve mütevazilikten nasibini alamamış insanlara tahammülüm sıfır.

    1|0
    0|0
  • Gösteriş manyağı, ne oldum delisi, sonradan görme, kibirli insanlar...

    1|0
    0|0
  • Sürekli (BEN-BEN) diyen ve salak ayağına yatıp kalkmayı unutan insana asla tahammülüm yok.

    1|0
    0|0
  • Kendini bilmis, iki yüzlü, yapmacik... iyyyy... irak olsunlar benden...

    1|0
    0|0
  • Nankor ve anlayissiz

    1|0
    0|0
  • Bilgisiz olduğu halde susmayan tipler.
    Adam Türkçe'nin kökeninin Osmanlı'ya dayandığını sanıyor, tartışmaya giriyor. Ne diyeyim?

    1|0
    0|0
  • bir b*k bilmediği halde biliyomuş gibi davranan başkalarının hatalarını herkese söyleyerek kendini yükseltmeye çalışan insanlar

    1|0
    0|0
  • Çok konuşan kafası çalışmayan insan tipi

    1|0
    0|0
  • Aptal bencil ön yargılı kibirli cıvık laçka boş konuşan sürekli bir ezme cabası içerisinde olan.. narsist insanlardan nefret ederim.

    1|0
    0|0
  • kıskanç ve kendini bişey sanan tipleri sevmem

    1|0
    0|0
  • Önyargılı ve hoşgörüsüz tipler

    1|0
    0|0
  • Ağzını açarak yemek yiyenlere

    1|0
    0|0
  • Egoist insanlara.

    1|0
    0|0
  • İki yüzlü

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    15
Yükleniyor...