Kızların rujlara olan zaafını biliyoruz, peki ya erkekler bu konu hakkında ne düşünüyor? Bir kız ya da sevgiliniz neden ruj sürmeli? Sevmiyorsanız onu bu kadar itici kılan nedir? ☺️


0|2
9|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben kırmızı ve tonlarına aşık olan bir insanım. Kesinlikle sürmeli, kırmızı sürmeli hem de. Ojesi de kırmızı olursa da daha güzel olur, uyum önemli bir şey. Ancak itici kılan durumlar oje ve rujun birbirinden bağımsız saçma renklerde olması diyebilirim. O durumda da rujdan ziyade ojeyi itici buluyorum.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • benim sevgilim sevmez ruj , makyaj falan , hep dogal ol yanımda der , erkekler oyle maddesel işlerden hoşlanmıyorlar pek bennnce yani.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Ruju sevmiyorum gerek yok doğal güzellik yeter. Kırmızı ruju çok abartıyorsunuz çekici olduğunuzu sanırken +10 yaş yaşlanıyorsunuz. Demode oluyor. Uzak durun. Parlatıcı kullanacaksanız uçuk tonlarda kullanın ya da dudaklarınız nemsiz ise nemlendirici meyve aromalı şeyler tercih edebilirsiniz. Çileklinin güzel oluyor :D Aleo Vera'da fena değil ;-)

    1|0
    0|0
  • Aslına bakarsan birini seviyorsan ona her şey yakışır. Ruj yaparsa ruju seversin yapmazsa sevmezsin. Ama önemli olan sevdiğimin dudakları benim. Önemli olan bu

    2|0
    0|0
  • bana orjinal kız lazım orjinal ne öyle boyalardan spreylerden yardım alan katkısız olması nasıl ne akdar çirkin olmasa

    1|0
    0|0
  • Ruj seçime göre hoş ve çekici gözükebilir. Ama öpüşürken bulaşması kötü oluyor😅

    1|0
    0|0
  • meyveli ruj süren kızlar başka tatlı olur :D

    1|0
    0|0
  • bordo 😍😍😍

    1|0
    0|0
  • Bazi kizlarimiz sagolsun ruj surmeyi abartip kendini jokere cevirdigi icin sogudum :)

    2|0
    0|0
  • bordo olduktan sonra fazla söze gerek yok

    0|0
    0|0
  • nemlendirici daha güzel bence tatlı olanları hemde ruj sürülebilir tabikide özel günlerde özel kıyafetler için. ama özel anlar için ruj biraz sıkıntılı oluyor

    0|0
    0|0
  • Sevgilim ruj sürmeli çünkü daha çekici olur ;)

    0|0
    0|0
  • Takılın kafaniza gore

    0|0
    0|0
  • Rengini tutturamaması...

    0|0
    0|0
  • Bordo çok Seksi duruyor bea

    0|0
    0|0
  • her kıza yakışmıyor be

    0|0
    0|0
  • Bence sürsün öpüşürken çıkartırım hepsini zaten :D

    0|0
    0|0

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 8

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...