Kapat

Ben iğrenç bir insanım?

çok kötü bir kalbe sahibim, sinsiyim, iki yüzlüyüm ve sürekli maske takıyorum. her hareketimde başka bir mana var. yok hayır bir tane bile iyi huyum olamaz. ben pisliğin tekiyim

insanların gözünde

yoruldum moralimi nasıl düzeltiyim?

Güncellemeler:
güncell
ŞU SORUYU DÜZGÜN OKUYAN BİRİ ÇIKÇAKMI ACABA

0|0
10|28

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • İnsanın kendi bilmesi ne güzel bişey. :)

    0|0
    0|0
    • bir dikkat eksikliği teşhisi daha

    • Evet yaa bak bir doğru tespit daha yaptın bende dikkat eksikliği var :)

Erkekler Ne Diyor 27

  • Bunu söylemen bile güzel bişey

    0|0
    0|0
  • Sıkıntı yok etraf böyle insan kaynıyor arada kaynarsın

    0|0
    0|0
  • bir yerden başlaman gerek

    0|0
    0|0
  • Namaz kıl :) Boş zamanlarda Kur'an-ı kerim oku :)

    1|1
    0|0
  • Vay munafik vay

    0|0
    0|0
  • Hak ediyorsun tüm kötülükleri ne deyim

    0|0
    0|0
  • Vayyyyy benim ikizimmm :D :D :D

    0|0
    0|0
  • Allah belanı vermesin inşallah düzelirsin

    0|0
    0|0
    • bir dikkat eksikliği teşhisi daha

  • Bırak bu huyunu kimse seni sevmez.

    0|0
    0|0
  • Niye bole dertlisin haci

    0|0
    0|0
  • İsmin 9 çıktıysa inmez 8 e kolay kolay

    0|0
    0|0
  • En azindan kendini taniyosun biliyosun bu da önemli yani..

    0|0
    0|0
  • iğrenç olduğunu biliyorsun tedavisi sensin

    0|0
    0|0
  • Pislik senş :D

    0|0
    0|0
  • Sen ciddimisn

    0|0
    0|0
  • ilginç :-s

    0|0
    0|0
  • Puu Allah senin belani vemesin demek isterdim ama yanlışlarının farkında olman güzel düzelt o zaman

    0|0
    0|0
  • Kendine neden hakaret ediyorsun? Bu kadar aşşalık duygular yaşatan şey ne sana?

    0|0
    0|0
    • dikkat eksikliği teşhisi koyuyorum

    • Bu teşhisi neye dayanarak koyuyorsun bence saçma ilk önce sakin ol ve kendini neyle suçladığının farkına var

    • soruyu düzgün okurmusun

  • Bunları söylemen bile içinde bir temizlik olduğunu kanıtlar zamanla düzelirsin inşallah

    0|0
    0|0
    • teşekkür ederim ne güzel yazmışın ama sende yanlış okumuşsun bunlar insnanların benim hakkımdaki fikirleri

    • İyi bir insansın o zaman sen

  • angolaya git düzelirsin

    0|0
    0|0
  • sen bakma insanlara.. çok duygusalsın

    0|0
    0|0
  • kendini özetlemişsin.

    0|0
    0|0
  • Ben o dediğin kişiyim zaten. Sıkıntı yok. Problem yok. Hayat bana güzel.

    0|0
    0|0
  • Seni seviyorum

    0|0
    0|0
    • beni seven insanları bende severim

    • Hepsini Göster
    • neden

    • Cunku hak eden biriyim

  • mast. yap ruhen ve bedenen rahatlarsın...

    0|0
    0|0
  • iyi bir insanla birlikte olup pasifi oynarsan ona benzersin aktif olarak devam edersen onu kendine benzetirsin.
    iyi biriyle takıl ve iyi ol bu yani. iyilik yap huzur bulursun

    0|0
    0|0
    • dikkat eksikliği teşhisi

    • Hepsini Göster
    • sana burda önyargısız yardımcı olmaya calısıyorum. bir insan değil de insanlar diyorsun elbet bir sorun olacagını düşünüp bu yorumları yazıyorum ama senin derdin insanları kendinden sogutmak uzaklastırmak bunu da çok iyi basarıyorsun.

    • Evet insanlar benden nefret ediyo. Soğuk ve iticiyim. Ama kasten kimseyi üzüp zarar vermedim şu ana kadar. İnsanların arkasından işler çevirmedim.

  • ne güzelsin keşke benim olsan

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Bunu itiraf ederken bile gerçek olup olmadığı şüpheli o zaman ;)
    Bu durumda hangi söyledeğinin doğru olduğunu bilmediğimden yorum yapamam ;)

    0|0
    0|0
  • Eğer gerçekten yazdığın gibi biri olsaydın bunları itiraf edemezdin. Çünkü o karakterdeki insanlar kendilerini mükemmel görüp dünyanın en iyi insanı sanır. Sandığın kadar kötü değilsin.👍🏻

    0|0
    0|0
    • Teşekkür ederim fakat sende soruyu yanlış okumuşsun :)

    • İnsanların gözünde öyle olmak diye bir şey yok. Madem hoşlaşmıyorlar senden çıkar hayatından.

  • Ama bütün bunların içinde farkındaysan özeleştiri yapabiliyosun. Bu çok güzel bence o kadarda kötü değilsin. Derinlere in biraz.

    1|1
    0|0
  • Neden öylesiniz onlara göre?

    0|0
    0|0
  • Önce yaşadığın yerden taşın

    0|0
    0|0
  • Bende kötüyüm.

    0|0
    0|0
    • bence değilsin

    • Hepsini Göster
    • bana o kötüyü biraz anlatırmısın çünkü bence değilsin

    • Öfke dolu büyük bir öfke tüm insanlığa karşı

  • İğrenç insanlar kendilerini suçlu görmezler.

    0|0
    0|0
    • teşekkürler ama sende soruyu yanlış okumuşsun :)

    • Yo gayet dogru okudum :) insanlar seni oyle goruyor ama sen gormuyorsun. Igrenc insanlar kendilerini suclu gormezler :) sen yorumumu tekrar oku :*

  • Olduğun gibi iyisin aksi olunca bu saydıkların sana yapılır değişen tek şey bu.

    0|0
    0|0
  • ergensin sen yaaa 2 güne düzelir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...