Kapalı kızlar? sizcede?

Dantelli şal örtmeye başlamışlar. bana biraz komik geliyor. arkadasima dedim ve ben seviyorum dedi. sizcede komik degilmi jdjdjdj


0|1
11|29

En İyi Erkek Görüşü

  • Götü anca kapatan kısa ve her yanı yırtık şortlarda bana komik geliyor!

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Dantelli don da giyebilirler
    Ne var bunda

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 28

  • Beğenilme iç güdüsü normal

    0|0
    0|0
  • kım ne ortmus ayrıntılara hıc ama hıc takılmıyoruz ki :s direk yüze hareketlere arkasını donunce popoya bakıyoruz olay budur

    0|0
    0|0
  • Aynen kadınlar örtülmemeli. Eğer bir Tanrı varsa ve sizleri bu kadar güzel yaratmışsa amacı ne idi? Güzelliği yasaklamak mı? O zaman neden böyle yaratdı? Örtülmeli birileri varsa o da sapık erkeklerin gözleri olmalı.

    0|0
    0|0
    • Telefonuna neden kırılmaz cam takıyorsun? Telefonun mu kötü, üreticisi sağlam mı üretmemiş, Ya da kılıf taktığın telefonunun değeri mi düşüyor yoksa taktığında daha korunaklı mı oluyor? Neden kılıf, kırılmaz cam?

    • Hepsini Göster
    • @Kalemsur ya dediklerini bilmiyorum nerenden uydurmuşsun öyle bir şey yok. Heç sen benim sorularıma cevap ver mevzuyu değiştirme. Ben senin gibileri çok iyi tanırım merak etme. Hadi iyi türbanlar

    • E cehalet ve araştırmamazlık böyle bir şey zaten. Araştır öğrenirsin. Neti sadece kız tavlamak için kullanmazsan, araştırma için de kullanırsan öğrenirsin. Hadi sana da iyi cehaletler.

  • Bknz;Ilımlı Müslüman Projesi

    0|0
    0|0
  • Neresi komik

    0|0
    0|0
  • Umrumda değil.

    0|0
    0|0
  • Valla kapalı genç kızlarımıza baktığımda harbi harbi gülüyorum. Sadece kafayı kapatmakla "ibadet completed" sanıyorlar. Yani lüks giyinmeyi bir kenara bıraktım, bildiğin "aşırı dikkat çekici" giyinip, kilo ile makyaj yapıyorlar. :D

    0|0
    0|0
  • Neden komik olsun ki? Yakışana gayet de güzel yakışıyor.

    0|0
    0|0
  • Kenarları mi

    0|0
    0|0
  • Komik olan kısmı ne anlatır mısın?

    0|0
    0|0
  • Aynen yaaa ahahaha :D :D :D

    0|0
    0|0
  • Onlari kapali olarak gormuyorum. Sozde amaç dikkat çekmemek.

    0|0
    0|0
  • Değil.. Onlarında fantastik giyinmeye hakkı var

    0|0
    0|0
  • komik olan boyle bir soru sorman...

    0|0
    0|0
  • çok yakında transparan örtüler çıkacak... demedi deme

    0|0
    0|0
  • bilmem belkide dantelli külotta giyorlardır

    0|0
    0|0
  • Ne alaka

    0|0
    0|0
  • Artık türban süs için kullanılıyor

    0|0
    0|0
  • daha cok tarz ve moda icad eder onlar.. yaz geldi yanmaya basladilar tabi

    0|0
    0|0
  • Mizah anlayaşına hayran kaldım

    0|0
    0|0
  • ninja bunlar ne beklion

    0|0
    0|0
  • kıskanma

    0|0
    0|0
    • Dostum ben zaten kapaliyim ve dantelli şaloertuyorum jdjfjfjjfjfjfh

    • Hepsini Göster
    • Ozaman Asıl ben ozur dilerim beyfendi.;)

    • senin gibi iyi insanlar hep olsun burda

  • komik değil

    0|0
    0|0
  • Kapalı olması ve açık olması beni ilgilendirmez

    0|0
    0|0
  • Kimseye karışamazsın. Sana da gülen birileri vardır belki.

    0|0
    0|0

3 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 10

  • Nesi komik anlamadım kenarlarında duruyo ve doğru model yapıldığında da gayet güzel duruyo.

    0|0
    0|0
  • Değil takanlara çok yakışıyor

    0|0
    0|0
  • gayette hoş kapalımısın?

    0|1
    0|0
  • Sen mizah anlayışını bir gözden geçir bence 👍

    0|0
    0|0
  • Tercih meselesi kimi sever kimi begenemez

    0|0
    0|0
  • herşeyiyle komik ve de acınası onlar

    0|1
    0|0
  • Neresi komik

    0|0
    0|0
  • Bence konik değil

    0|0
    0|0
  • ben de kapalıyım ama sevmiyorum onları herkesin kendi tercihi

    0|0
    0|0
  • Ne yapacaklarını şaşırdılar artık😄

    0|1
    0|0
Yükleniyor...