Erkek ler sinemayi severmi?

Yoksa sevgilisi istiyo diyemi giderler hep merak etmisimdir cunku erkek ve sinemabiraz entel kaciyo


0|0
4|23

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • İstedikleri film olursa severler.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 22

  • Sinemaya gidenlerin istatistiği çıkarılsa erkek sayisi fazladır , sadece sevgili için gidildiğini düşünmek saçma. Güzel film olunca kaçırmam

    0|0
    0|0
  • Sinemada neymiş çok banal biz burjuvalar operayı daha çok seviyoruz.

    0|0
    0|0
  • Severim

    0|0
    0|0
  • Seerim

    0|0
    0|0
  • kızlar salak mıdır yoksa salak ayağına mı yatıyorlar

    0|0
    0|0
  • Aşırı derecede sinema düşkünüyüm.. Şiir bile yazıyorum. Kültürlü erkeklere tahammülünüz yok mu? :D

    0|0
    0|0
  • Seven de olur sevmeyen de

    0|0
    0|0
  • Ne alaka erkeklerde sinema sever. Entellikle ne alakası var?

    0|0
    0|0
  • Ne alaka entellikle. Severiz

    0|0
    0|0
  • ne enteli abartma :D sinema güzeldir

    0|0
    0|0
  • Erkekler ve sinemanın nesi entel.

    0|0
    0|0
  • Erkek Arkadaşlarımızla gideriz asosyal yaratıklar mı sanıyorsun bizi :D

    0|0
    0|0
  • Malesef genelde sinemada yiyişmek amaç oluyor

    0|0
    0|0
  • ben ev ortamında kendi rahatımda izlemeyi tercih ederim

    0|0
    0|0
  • 1 ay bekliyor internete düşüyor zaten...

    0|0
    0|0
  • Entel değilim sinemayı da çok severim ve takip ederim

    0|0
    0|0
  • Neden sevmesin kategori uygun olduktan sonra neden olmasin

    0|0
    0|0
  • Severiz

    0|0
    0|0
  • ben severim

    0|0
    0|0
  • severler, hatta özellikle arka taraf isterler. malum yalayacaklar birbirlerini

    0|0
    0|0
  • Severim. Takipte ederim.

    0|0
    0|0
  • kızlardan daha çok severim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Bazı erkekler çok sever helede filmi en arka koltukta izliyorlarsa erkeğine göre değişiyor yani birazcık sevende var sevmeyende

    0|0
    0|0
  • Asıl erkekler sever be :D Hangi filme gitsem hep erkekler oluyor gerçi ben de aksiyon filmlerini seviyorum belki de ondandır :D

    0|0
    0|0
  • Erkekten erkeğe değişir o bence benimki benden çok seviyo 😂

    0|0
    0|0
Yükleniyor...