Bu sitede neden yapıcı bir konuşma yok?

Arkadaşlar , bisey soruyorum tanımadığım insanlar namusa kadar dil uzatabiliyor. ben anlamadım gitti. yani nasıl bu hakları kendilerinde bulabiliyorlar ben anlamıyorum. bisey sorduğunuzda neden herkes kutuplasiyor neden bir yapıcılık yok dinle ilgili soru sormak saygı duyan yok ana bacı küfür ediyor bu ne biçim iştir? Dipnot 19 um


0|0
6|19

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 18

  • Hiç anlamıyorum bende bunu. Gerçekten ben okumaktan tiksiniyorum, böyle keyfim kaçıyor birşey yapasım gelmiyor. İnsanlar nasıl bu hale gelebiliyor. Nasıl düşünebiliyor bu iğrenç düşünceleri, nasıl bir kötülük kaplamış bedenlerini. Çok yazık. Çoook.

    1|0
    0|0
  • Hoş görü olmayan bir ülkenin vatandaşlarının kullandığı bir sitede hoş görü olmasını beklemek bence boş bir ümit.

    İnsanlar kendinden farklı olana tahammül edemiyor.

    1|0
    0|0
  • oldukte ne oldu üyelikten attılar gizli

    1|0
    0|0
  • Kendine saygısı olmayan insanın karsisindajinede olmaz hicbir zaman

    1|0
    0|0
  • Sorulan sorunun ciddiyetine göre yanıt veririm. Bilgi almak için sorulan sorularda gayet yapıcı cevaplarımı bulabiliyorken fütursuzca sorulan sorularda saçma cevaplarımı bulabilirsin

    0|0
    0|0
  • Yaş ortalaması ortada, daha çok konuya dalga geçme, yerme, al aşağı etme olarak bakılan yaşlar, olay normaldir, çok fazla beklentiniz olmasın.

    0|0
    0|0
  • Şimdi gizli kullanicinin neresini ciddiye alalim

    0|0
    0|0
    • Yazıp ciddiye almissin bence

  • Beğenmiyorsan, çekip gidersin. Burası böyle.

    0|0
    0|0
    • Begenmiyorsan çekip gidersin? Bu ne biçim üslup? Ben burda bisey konuşuyorum bak sende hemen cevap verme yarisindasin burda bisey konuşuyoruz

    • Soru soruyosan cevap vereceğiz? sitenin amacı bu zaten. Buradan memnun değilsen, gidersin. Açık ve net. Kimse seni zorla tutmuyor burada

  • kim diyor yok diye

    0|0
    0|0
  • Bu konuda katılmıyorum elbette farklı düşüncelerle insanlar fikir beyan ediyor bunun arasında boş muhabbette dönüyor fakat mesele ciddi ve samimi bir soru ise mutlaka olaya ciddi bakan ve yapıcı ve çözüm sunan cevaplarda veriliyor

    0|0
    0|0
    • Bakin anlatamiyorum dini konularda hep bisey hep bir yerme

    • şimdi nasılım bölümünde baazı kapalı arkadaşların hiç bir inanç ve düşünceyi temsil etmeyen ve mini etek gise bile o kadar dikkat çekmeyeceği şekilde giyinip nasılım diye soranlar biraz kaşınıyolar bence bu 1
      Dini bir içeriği cinsel bölüme sokarsan gene olacağı belli bu 2
      Burası genel bir bilgi paylaşım ya da bir eğlence ortamı
      Din ve siyaset işin içine girince karşıt görüşlü insanlar klavyenin arkasına sığınıp gizli kullanıcı olunca tek amaç karşıdakine kinini kusman olur buda türkiye gerçeği
      Fakat sorulan soru birilerini rahatsız etmeyecek üslup ya da dilde olursa gene sıkıntı çıkamayacağından eminim

  • Boşver sen o ciddiyetsiz cevapları. İnsanları düzeltemezsin.

    0|0
    0|0
    • Evet bisey diyosun mesela ya kiz hata yapmış ya diyorum insanlık tir kinamayalim. aha iste or*puluk savunuyor diyor ben sok oluyorum nasıl bu kadar kirli beyinler var ya

    • Hepsini Göster
    • Normal uyari? Allah aşkına orosluluk savunuyor diyenin neresi normal uyari? İslam da adam kinanmaz deniyor ben savunmuyorumki

    • Ben ona normal uyarı demedim. Genel bir şey söyledim ;) Tabi ki kınanmaz ama onu doğru bir şeye yönlendirmek için gerekli uyarılar yapılmalıdır.

  • büyüde gel o zaman :)

    0|0
    0|0
  • Eee herkez Humanist olamaz insana insan olduğu içinde vermek çok zor bir şey

    0|0
    0|0
  • Uzaktan davulun sesi hoş gelir yani uzaktan görmeden bilmeden yazmak kolay olur

    0|0
    0|0
  • ne bekliyorsunki böyle siteden?

    0|0
    0|0
  • bu sitenın yarısı kemalist ve ataputçu o yüzden İslam dediğin zaman kuduruyor şeytanın askerleri.. kafana takma..

    0|0
    0|0
  • burası sanal ortam ne bekliyosunki. dışarda bile bir sürü denyoluk yapıyo insanlar burdamı saygı bekliyorun:) ben ce rahatsız oluyosan hiç takılma yani;)

    1|0
    0|0
  • ülkenin hali ortada

    0|0
    0|0
    • Millet bilimde ilerliyor biz hala opustum hamile miyim derdindeyiz

Kızlar Ne Diyor 5

  • Buradan bir şey beklememelisin. Burada senin umduğun kadar sabırlı, iyi ve yardımsever insanlar yok. Burada var olmak için diğerlerini silmeye çalışan insanlar var. Ciddi meseleleri ve gerçekten yardıma ihtiyacı olan insanları dalgaya alan insanlar var. Burada, sadece seni kıskandı diye karalamaya çalışan hakkında yalan yanlış konuşan insanlar var. Rahatça küfür eden, kaba davranan insanlar var. İncitmekten ve kırmaktan haz alan insanlar var. Farklılıklara sabrı olmayan insanlar var.. Ne kadar az şey beklersen o kadar mutlu olursun. Bir şey bekleme, bir kaç tane aklı başında kalbi kararmamış insan evladı bulursan ne ala.

    0|2
    0|0
  • Malesef saygisiz insan cok burdada dolu var onlardan.

    1|1
    0|0
  • çünkü burda her çeşit insan var.

    1|0
    0|0
  • Aslında ortak amacımız yapıcı olmak fakat kimsenin yapıcı olduğunu bende göremiyorum

    0|1
    0|0
    • Çok kotu bisey bence halbuki hayat hikayelerimiz farklı olsada aci evrensel iken neden birini üzmek bu kadar kolay?

    • Çokta ciddiye almamak lazım maalesef durum böyle

  • Yaa sade sitede mi böyle hayat böyle. Komiği var kdjldkkdjdkdjs görüşünü beğenmeyen basıyor engelli :DDD harbiden her çeşit insan var ya normal bence.

    0|0
    0|0
    • Normal? Ulan biseyi anlatiyosun saygısızlık etmeden. ana bacı küfür ediyor

    • Hayatın normali yani. Yoksa karışmaya kimsenin hakkı yok. İnsanları anlayıp sabretmeye çalışıyorum. D:

Yükleniyor...