Uyanın kadınlar uyanın?

Arkadaşlar , farkindamisiniz? Erkeklerin kullanırım deme lafları nereye kadar? Biriyle samimi oldunuz diye her şey dendi. kadın denen sıfata doğarken her şey yüklendi. sizce neden kadınlara bu kadar sıfat yükleniyor ve kullanmaya çalışan şerefsiz adamlar size diyorum azıcık delikanlı olun. arkadaşlar toplum olarak kadınlara neden bunu yapıyoruz? bir açıklık getirin? Bir kız sizi öptü diye demediğiniz şey kalmıyor belki yanlış ama neden bir çıkartma neden bir Afra tafra arkadaşlar


0|0
3|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Kadınların kurtarıcısı geldi

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 7

  • Uyanın bakem

    1|0
    0|0
  • uyanın :D

    1|0
    0|0
  • ablacım 47 yaşına gelmişsin bu mu tespitin?

    1|0
    0|0
  • Hey yavrum hey.

    1|0
    0|0
  • O.. spuluguna destekci arayan bir tip. Kendinizi bir sey zannediyorsunuz. U

    0|0
    0|0
    • Nereye destekci aramisim lan gavat? Sıktır güzel kardeşim

    • Hepsini Göster
    • Sen varya tam bir pezosun ya annemle seviş sen

    • Kendi kendini ye caktigim.

  • feministmisin?

    0|0
    0|0
  • Biz mi yükledik

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...