Insanlar neden eşcinsellerden nefret eder?

Yüz yıllardır eşcinseller var ve var olmaya devam edecekler. bryninde vucut gibi cinsiyeti var. vucudu erkek olup beyni kadın olan insanlar eşcinseller. ama nedense insanlar sevmiyor. size zararları olmadığı halde neden sevmiyor sunuz?

Güncellemeler:
Ben korktuğum şeyden kaçarım. Onlar tam tersi üstüne gidiyor ama

0|0
4|4

En İyi Kız Görüşü

  • Rahatsız değilim. Beni rahatsiz eden heterolarin igrenclikleri.

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • ben lezbiyenlerden nefret etmiyorum : DD gaylarden ederim bir lez gelip benden bişey istemez ama gay olan beni rahatsız edebilir herhangi bir ortamda . onlarda abazan olmıcak diye bişey yok.

    0|0
    0|0
    • Ya işte kızlar gay erkekler lezbiyen seviyor :) dış görünüş olarak değerlendiriyosunuz abi

    • Hepsini Göster
    • abimi askerlik zamanında bir tane totoş rahatsız etmiş.. yalan dolan yok

    • Dediğim gibi şirret olanları var ama iyi onları da var

Kızlar Ne Diyor 3

  • Ben şahsen etmiyorum. İnsanların kendi hayatı sonuçta ama beni kızdıran şey ortalıkta çok abartılı hareket etmeleri olabilir tabi bu bazen denk geliyor. Mesela transeksüel kadınların veya gay erkeklerin kadın gibi yapmaya çalıştığı ama yapamadığı yüksek sesle cırtlak cırtlak bağırmaları falan çevrenin huzurunu kaçırmadığı ve bana zararı olmadı taktirde bir sıkıntım yok hatta hatta o insanların toplum içinde aşağılanmalarına izole edilmelerine ölüm tehlikesiyle karşılaşmalarına üzülüyorum bile ama dediğim gibi millete bunu abartılı bir şekilde değil de kendi hallerinde yaşadıklarında bir sıkıntım yok. çünkü bunu sıradan kadın ve erkekler bu kadar baskın yaşamıyorlar.

    0|0
    0|0
    • Haklısınız. Ama şöyle bir durum var nasıl normal insanların iyisi kötüsü kavgacısı sessiz i varsa eşcinselerdede iyisi kötüsü var. her eşcinsel aynı değil. Toplumda gizli translar çok fazla. gerçekten inananın durumları zor bide üstüne insanların dışlamaları korkunç hayat yaşamaları na neden oluyor

    • yok kendilerini gizlemesinler bir erkek ben gayim veya kadın lezbiyenim desin bunu yaşasın ama dediğim bunu milletin gözüne sokar gibi kendini ispatlamaya çalışır gibi sevmiyorum abartılı hareketleri sevmiyorum ben toplumda kadınlığımı milletin gözüne sokmuyorsam o da yapmasın

    • Ama hanımefendi dediğim gibi hepsi öyle değil. Kendi evinde SESSIZ normal hayatı olanlar çok var ama siz onları görmüyosunuz çünkü onlar sessiz olduğu için göremiyosunuz. Yankı Bayramoğlu, öykü ay, selin ciğerci bunlara bakın örnek translar

  • herkesin kendi özz iradesi o Allahla onun arasında olan bişey kula yargılamak düşmez. .

    0|0
    0|0
  • yobaz oldukları için

    0|0
    0|0
    • Hepsini bir türde genellemen ne kadar doğru

    • Hepsini Göster
    • Ben eşcinseller den nefret edenlere yobaz diyorum

    • Evet öyle ler zaten. Çünkü anlamıyorlar

Erkekler Ne Diyor 3

  • Dinlerinde yasak olduğu için, bir de eşcinselliği tercih sanıyorlar.

    0|0
    0|0
  • İnsan bilmekleri şeylerden korkarlar ve tepki gösterirler

    0|0
    0|0
    • Insan korktuğu şeyin üstüne gider mi

    • Kişiye göre değişir ben giderim mesala

    • Korkulacak bişey yok. Sadece içleri kadın dışları erkek

  • Sevmemek değil ama hoş değil

    0|0
    0|0
    • bir insanın yaptığı birçok şey hoş değil ama kimse bişey demiyor

Yükleniyor...