Mahallemde dun gece yasanan olay?

Mahalleden bir kiz dun 10 gibi isten donerken 3 kisi tarafindan saldiriya ugramis arkadaslar cantasini almak istemisler kiz direnmis baya hirpalamislar kizi kiz ciglik atinca falan korkup uzaklasmislar babasi artik her is cikisi bekliycem dolmustan inmesini dedi cidden korkunc bir toplum olmaya basladik boyle durumda biber gazi çaki falan kullansak biz suclu olur muyuz?


0|1
7|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Allahım çok kötü ya yemin ediyorum. Çakı kullan , kendini savun , gerekirse sapla gitsin dicem ama türk adaleti öyle bir yere gelmişki artık... Olayı kendini savundun diye algılamaz direk adam yaralamaya kasten içeri girersin... Lanet olsun nasıl bir ülke haline geldi. Yemin ediyorum ailem olmasa 1 dk durmam sektir olup giderim bu ülkeden.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Çakı değil de biber gazı serbest

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • Hic ilginc gelmedi.
    Artik siradan haber bunlar.

    0|0
    0|0
  • Maalesef toplum ciddi bir bozulmadan geçiyor. Sanırsınız ki sanki bir çarşaf vardı etrafı kaplayan, koruyan artık yok ve her şey kötüye gidiyor.
    İyi şeyler düşünüp, iyi şeyler yapmak şart oldu.

    0|0
    0|0
  • olay yeri?

    0|0
    0|0
  • yokk nefsi müdafaaa var kanka rahat taşı

    0|0
    0|0
  • Silah tasi ben oyle yapiyorum.

    0|0
    0|0
  • kullan bişey olma zaten şikayetçi olamaz

    0|0
    0|0
  • ben artık erkek olarak bile korkuyorum kızları düşünemiyorum gerçektenn

    0|0
    0|0
  • Kendinizi savunmak sonuna kadar hakkınız. Zalimlere papuç bırakmamak lazım.

    0|0
    0|0
  • biber gazı iş görür

    0|0
    0|0
  • Hayır tabiki niye suçlu olacakmissin

    0|0
    0|0
  • Ya is yerinden o kadar gec çıkıyor sa işyeri servis ulasim saglamali erkek olarak tirsiyorum gece disari çıkmaya

    0|0
    0|0
  • Biber gazı mantıklı ama hızlı olman gerek

    0|0
    0|0
  • Hayır olmazsınız. Savunun kendinizi.
    #HayalperestPisicik

    0|0
    0|0
  • sizin mahlleye daha yeni mi geldi :) biz 20 yıldır İstanbul'da bu sıkıntıyı çekiyoruz.

    0|0
    0|0
  • kasatura böyle durumlar için birebir alın

    0|0
    0|0
  • Bilmem

    0|0
    0|0
  • suçlu olmazsın çüküne vur bir tekme tamam

    0|0
    0|0
  • Nevsi müdafaa sayılır

    0|0
    0|0
  • en güzeli elektro şok...

    0|0
    0|0
  • öldürsen bile çıkartırlar yeterki cesaretiniz olsun

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • biber gazı en iyisi suç falan değil.

    0|0
    0|0
  • Biber gazı kullanırsan suçlu sen olursun fakat sanmıyorum öyle insanların bir de yüzsüz gibi polise başvuracağını

    0|0
    0|0
  • Ben kullanıyorum biber gazı mecburen.. O kadar iğrenç bir toplum olduk ki başımıza her an bişi gelebilir.

    0|0
    0|0
  • Babam bizzat kendisi alır biber gazını çantama koyar sakın çıkartma der neresi suç olsun ki onun arabasında da benim arabamda da çakı felan var ailecek psikopatız djkfks

    0|0
    0|0
  • biber gazı sorun değilde çakı sorun olabilir..

    0|0
    0|0
  • Biber gazi bayanlara yasak degil kullanabilirsin bende de var

    0|0
    0|0
Yükleniyor...