Yanlış olanı yapmak daha heycanlı değil mi?

Hani derler ya kurallar çiğnenmek içindir diye. Sizde bu ultimatom üstüne yaşayanlardan mısınız? Yasaksa daha heycanlı değil mi? Mesela hız limitini aşmak falan.


0|0
4|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Tabiki. Çiğnemedikten sonra standart insan oluyorsun ne heyecani var ne adrenalini...

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • değilll gereksiz atraksiyonlara luzum yok...

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • Yanlış olanı yapmak heyecanlı diye yapana zevk veriyor diye yapmak doğrumudur her insanın bir özgürlük sınırı vardır ben zevk alacağım diye senin özgürlük sınırını ihlal etsem bu senin hoşuna gidermi örnek vermişsin ve örneğimden gidelim sen hızlı giderken yaptığın bir yanlış yüzünden arkanda bıraktığın araç kaza yapsa ya da bir tehlike atlatıp korkuyaşasalar ne kadar doğru olur ya da "iğneyi kendine çuvaldızı başkasına batır" ata sözünde olduğu üzere senin yaptığını başkası sana yapsa ne kadar hoşuna gider

    0|0
    0|0
    • Doğru olduğunu iddia etmedim zaten heycanlı olmasından bahsettim.

    • Hepsini Göster
    • Peki abicim vazgeçtim. Ahanda düzelttim kendimi şu an dönüyorum yanlıştan

    • Sen istediğin kadar dalgaya al "Ya olduğun gibi gözük ya da gözüktüğün gibi ol" ilkesi ile yaklaşmaya çalışıyorum yanlışsa yanlıştır heves edilecek bir güzelliği yoktur. Senin mantığın "Bir çocuğun karşısında sigara içip sigara sağlığa zararlı" demek gibi saçma bir anlam taşıyor ve ben bu mantığa karşıyım o yüzden ister dalgaya al ister ciddiye al ha ben bazı şeyleri uzatıyorsam Kızım sana söylüyorum gelinim sen anla" anlayışından sebeptir :)

  • yanlış olanı yapmak
    sırf toplum ona yanlış dediği için
    farklı olma çabasındaki bireylerin
    ilgi açlığından kaynaklanan
    bir içgüdüyle harekete geçmesidir.

    aslında yanlış şeyler ölüm riski taşır ve hiç bir canlı boş yere ölmek istemez içgüdüsel olarak.

    0|0
    0|0
  • Bazen..

    0|0
    0|0
  • slk slk düşünceler var bence de heyecanlı olandır burda hayatı boyunca yattığı yerden para kazanan yemeyi seven insan dolu bence hayat heyecan yaşadıkca daha güzel ve daha yaşamaya değer

    0|0
    0|0
  • Huzur heyecandan daha iyidir diye düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • O zaman eline bıcağı al ve anneni öldür.

    0|0
    0|0
  • aynen haklısın

    0|0
    0|0
  • adrenalin var evet

    0|0
    0|0
  • Oluyorum

    0|0
    0|0
  • Aynen oyle. ben yasak sinir kondugunda cignemeyi daha cok seviyorum haz aliyorum bundan :D

    0|0
    0|0
    • Manyak mıyız ne? :) o Zaman bize bir şeyi yaptırmaları için onu yasaklamaları gerek :)

    • Hepsini Göster
    • Yani orası öyle tabi ki. Her yasağı kalkıp yasak diye yapmıyoruz. Mesela şey var hani bu metrolarda sarı çizgiyi geçmeyin diyor geçince de hemen bir uyarı geliyor ya işte al sana mantık dışı hareket :)

  • evet bazen yanlışı yapmak daha keyifli geliyor... her konuda öyle.

    0|0
    0|0
  • Deli kız

    0|0
    0|0
  • radar cezası eve gelince görürsün sen heyacanı

    0|0
    0|0
  • yanlışı yapmak kolaydır bu heyecan gibi gözüküyor sadece. o yanlışlardan sonra hayat boyu acılar kalıyor

    0|0
    0|0
  • Zina olmasına rağmen çatır çutur seks yapmak off

    0|0
    0|0

5 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...