Türk kızlarına durmadan laf söyleyen erkeklerden bıkmadınız mı?

Bu lafım sadece Türk kızlarına laf söyleyen kendini bilmezlere.. Genelleme yapmak işim değildir. Soruyu gizli soruyorum çünkü ergenler orda burda adımı kullanıp akıllarınca beni küçük düşürmeye çalışacaklar "tipik Türk kızı " diye. Türk kızları öpüşmekten ne anlar oysaki başka ülkede böyle mi? Diyen gevezee öpüşen bir kız görünce direk "orspu" damgası yapıştırıyorsun ama.. Amaaan tanışmaya çalışıyoruz yakınlaşmaya çalışıyoruz kaçıyor sanki didcez Kezban diyen kişiliksiz. Bir kız tamam tanışalım dediğinde vuu kolay lokma demeyide biliyorsun.. Napalım yani sırf siz kezbaaağğğğn diye ayı gibi böğürmeyin diye orspu mu olalım?


2|2
12|27

En İyi Erkek Görüşü

  • Burada bence mevzu bahis olup sorgulanması gereken şey bir varlık olarak Türk erkeği ya da Türk kızı değildir! Üzerinde kafa yorulması gereken konu bu insanların, toplum içerisinde, taa küçüklüğünden başlayarak bir birey olana kadar süre zarfındaki yetiştirilme tarzıdır. Kökleri hala doğuda kalıp dalları batıya uzanmaya çabalayan bir ağaç misali, içinde bulunduğumuz ve belkide kadın-erkek ilişkisi anlamında bizi mutlu etmeyen ilişkiler yumağı çelişkileri kültür ve yaşam tarzı anlamında batı-doğu arasında sıkışıp takılı kalmaktan kaynaklanmaktadır.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ya bırak onu diyenlerin çoğu salak ergenler. Bu kadar gözünde büyütme onları, Allah herkese yaşattığını yaşatır. Başta ben de senin gibi çok takardım, kabullenemezdim bu davranışı. Türk kızını küçümseyip lakap takanları da küçümseyip lakap takan bulunur. Yaşattıkları şey bir gün kendi başlarına gelmeden ölmezler. Türkiye kezban-keko, kürt-Türk-fenerli-galatasaraylısı düşman diye ayrıldığı sürece bizden bir nane olmayacak. En çok üzüldüğüm şey de atalarımıza layık bir toplum olamadık. Diğer milletler bir bütün olurlarken biz aramızda bölündük, parçalandık. Ben en fazla 40 50 yıl yaşar ölürüm de yeni nesile üzülüyorum onlar her şeyi yaşayıp görecek. Her neyse çok konuştum. Dediğim gibi yarım gram beyinli mahlukatlar için bu kadar sinirlenme, kendi kişiliksizlikleri bu. Kişiliksiz insanların değil kişilikli karakterli insanların ne düşündüğünü önemse. Önce lafa bak laf mı diye sonra söyleyene bak adam mı diye. Zaten söylediği şeyde adamlığı anlaşılır

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 26

  • Türk kızları candır.

    2|0
    0|0
  • Helalsin aferin yanındayım yedirmeyiz ülkemizin güzelim kızlarını size terbiyesiz ayular

    3|0
    0|0
  • Anlamlandıramıyorum

    1|0
    0|0
  • Bıktım artık gerçekten. Burada Türk kızını kötülüyor ama evleneceği kızda Türk kızı olacak. Ben Türk olmayan bir kızla evlenmem. Ben Türk'sem eşimde Türk olacak.

    1|0
    0|0
  • encrypted-tbn0.gstatic.com/images
    Onlara verilecek en güzel cevap

    1|0
    0|0
  • benim görüşlerim hiçbir zaman öyle olmadı ama Türk kızlarının davranışlarını sevmiyorum güven vermiyorlar

    1|0
    0|0
  • Milliyetçilik olarak algilanmasin Türk ün Türk ten başka dostu yoktur ayrıca dünyada türk kizlarindan zeki akilli sadik ve güzel hic bir milletin krizi bulunmamaktadır

    2|0
    0|0
  • Bir erkek olarak yazdıklarına katılıyorum o yazdıklarını kişiliği oturmamış genç ergenlerdıt bu açıklamayıda kimseye yalakalık olsun dşye yapmadım yerden göğe kadar haklısın

    1|0
    0|0
  • Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş... sen takma kafana kendini bilen yapmaz zaten kişiliği bozuk ahlak yoksunu insanlar yapar onu

    1|0
    0|0
  • Bu ikisinde haklı olabilirsin. Ama whyshy diye bir grup youtuber var. Onların videolarını izle ve kezbanları gör. Küçük dağları ben yarattım havaları, dünyada tek kadın oymuş havaları falan. Türk kızının %80 böyle. Erkeğin de %80 kanka abaza bak orasına bişey demiyorum ama şimdi gelip de bana Türk kızı hep erkek yüzünden böyle deme.

    0|0
    0|0
    • Demiyorum zaten. Ama genelleme yapmaları hoşuma gitmiyor.

    • Hepsini Göster
    • Küçük hanım dediğin kadın senden 1 yaş büyük, laflarına dikkat et önce. Ben de sana istersen ne hikayeler anlatırım aklın şaşar. Ben eskiden selam veriyordum gülümsüyordum en azından. Bu abazalar, okumuş dediğin çocuk bile peşine takılıyor, bırakmıyor, bıktım artık. Artık selam vermiyorum gülmüyorum bile. Zorunda mıyım? Size ne, sen istediğin insana istediğin şekilde nasıl davranıyorsan ben de öyle davranıyorum, sonuçta kimseyi aşağılamıyorum, bir şey demeden gidiyorum ne var bunda? Kalıp ağzına etsem daha mı iyi? He ettiğim abazalar da oldu, iyice sınırı aşanlara karşı, 50 yaşında adamların laf atması mesela?

    • Tamam mı küçük beyefendi?

  • Olma tabi de bu kadar atara da gerek yok yani

    1|0
    0|0
    • Ama artık sıkıldım.. Heryer de Türk kızı öyle Türk kızı böyle yazıyor. 😣

    • Milletçe biraz şakacıyızdır bilmiyon mu :D alınma gül geç

  • Ben seviyorum

    1|0
    0|0
  • Biraz objektif olup tam tersi olan yani bunlarida yapan türk kizlarinida elestirseydin hak verirdim. Ama haksizsin.
    Dogruya dogru. Yabancilar malesef türk kizlari kadara kibirli ve burnu havada degiller.
    Türk kizlarinin hepsi degil ama cogunlugu asiri kibirli ve burnu havada.

    Övgüye acik oldugunuz kadar elestriye acik olamiyorsunuz.

    0|0
    0|0
    • Ben eleştiriye açığım kardeş. Övgüye kapalıyım.

    • Benim yorumu yaptim. Baska söyleyecek birseyim yok.

  • aynen katılıyorum düşüncelerinde haklısın

    1|0
    0|0
  • bosver onlar öyle ya biz seviyoruz sizi :)

    1|0
    0|0
  • Kızlara kibar davranmak gerekir

    1|0
    0|0
  • Türk kızlarının Türk erkeklerine Karşı Tanımadığı etmediği kişiye karşı Trip atmasına ne dersin? Sinirlenince Bir olay olunca Erkekleri Suçlu gösterilmesine ne dersin? Dap daracı kıyafetlwr giyip namazında. niyazında O kızların yanında gecerken aaa nasıl da baktı bu kesin sapıktır ön yargıyla yaklaşılmasına ne dersin? Hiçbir şey yokken sadede kendini haklı çıkartmak için karşısındaki erkege ihanet eden kıza ne dersin?

    0|0
    0|0
    • Hepsimi böyle?

    • Geneli.

    • iyi bundan sonra yorumlarınızda "bazı kızlar" deyin o zaman "Türk kızı" hiç hiç demeyin..

  • rus kızları bir melek...

    0|1
    0|0
  • Geçen yaz, sahilde oturan bir kıza merhaba dedim diye bıçaklıyordu beni az kalsın. O gün bu gün kızlara tövbe ettim mk.

    0|1
    0|0
  • Turk kizlari da turknolsunlar ozenmeyi biraksinlar da onlar da laf soylemesin ufaklik

    0|0
    0|0
  • Erkekleri geç kızlarda yapıyor yok slav erkekleri yok rus yok zenci hepsinşnde neyse

    0|0
    0|0
  • Bikmadik az bile yapiolar

    0|0
    0|0
  • Kız sonuna kadar haklı illaki elletecek ortalikta twerk yapip orospumu olsunlar kezban dememeniz icin.

    1|0
    0|0
  • Trük kızlarından türk erkeklerinden de nefret ediyorum kendimdende nefret ediyorum tüm insanlıktanda nefret edyorum

    ölmek istiyourtmmmmmmm

    1|1
    0|0
  • Sana hak veriyorum yabancı kızları Türk kızların kılına değişmem

    2|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Sakin ol şampuan bu kadar köpürme ;)
    Bu sadece erkekler için geçerli bir şey değil ki. Netice de bizim türk kızları da arabası olsun karizmatik olsun parası olsun vs vs diye ya da işte şöyle erkek kötü böyle erkek kötü diye söylüyor.
    Açıkcası bu hangi cins olursa olsun İnsan olamadıktan sonra cinsiyetin bir önemi yok
    Kaba tabirle Al birini vur ötekine

    1|1
    0|0
    • Evet bunun farkındayım. Ama biz sürekli dışarının erkeklerini övmüyoruz ki esas sinir olduğum şey şu genelleme yapmaları 😡

    • Dediğim gibi canım İnsan olamadıktan sonra kimi överse övsünler ne değişir ki

    • Tebrikler

  • Avrupa kökenliyim, evet ben bile bıktım. Türk kızları erkeklerinden çok daha iyi gördüğüm kadarıyla. Emin olun, çoğu sizden daha keko, kezban denecek kız çok görmedim ben. Önce bir Avrupa erkeği olun, ondan sonra bık bık ötersiniz
    65.media.tumblr.com/.../...1I0qw1qf9btzo1_1280.jpg

    1|0
    0|0
  • Bıktım. Ama onlara laf söyleme hakkı veren kızlarımızdan daha çok bıktım. Gerçi bazı dengesizler için her Türk kızı koşulsuz şartsız kezban.

    2|0
    0|0
  • Sen o Serefsiz abazalara ne bakıyorsun kardeşim kendi bacılarını dışarıya çıkartmazlar diğer kızların öyle kolay olmasını beklerler

    2|0
    0|0
  • Gına geldi bıktık . d

    2|1
    0|0
  • Aynen oyle islerine gelmeyince Turk kizlari kotu kezban tiksinc oluyor. Ama yine Turk kizlara kaliyor zekiyeler

    1|0
    0|0
  • Biktim tabii ben onlarin hepsini bj kasik suda bogmak sitiyom

    1|0
    0|0
  • Ben bıktım. erkekler mükemmelmiş gibi kızlara çamur atıyorlar ve çok itici

    1|0
    0|0
  • Haha salla ya

    1|0
    0|0
  • Yookk

    0|0
    0|0
  • Kendi kusurları görmeyen bir cins başka kusurları konuşamaz. Erkekler bu konuda her zaman beyin işlevle ayrı çalışır. Bazen hormonlar konuşur bazen mantık. Sen gerekeni al kalanı kes. Dinleme.

    2|0
    0|0
Yükleniyor...