Cok yakin ve cok iyi bir arkadasim olsun istiyorum?

Sitede var mi bilmiyorum ama hayatimda dertlesebilecegim, guvenebilecegim arkadas istiyorum

Nasil ya da hangi ortamlarda edinebilirim?

(Üni. demeyin okulumu hic sevmiyorm)


0|2
6|14

En İyi Erkek Görüşü

  • kolay kolay kimseye güvenemezsin senin bu dediklerini sağlayacak birisi ancak zaman ile ortaya çıkar :) 13 yıllık bir dostum var oradan biliyorum ve bu şartları taşıyacak birisine arkadaş değil dost dersin

    0|0
    0|0
    • Alttaki gorus yorumumu okur musun?

    • Hepsini Göster
    • İyi bir yalancisin :))

    • sadece kendimi kandırıyorum o kadar :)

En İyi Kız Görüşü

  • üniversitede gerçek arkadaş yoktur hiç deneme zaten

    0|0
    0|0
    • Bulabilenler nasil buluyor

    • üniversite bitince otogarda biter o arkadaşlıklar. bir kaç kez ararsın sonra tamamen biter işte.

Erkekler Ne Diyor 13

  • Kader Kısmet Meselesi. Sen Sen Ol Birine Bir Şey Anlatmadan Önce Birkaç Gün Muhasebesini Yap. Tanımıyor Ya da Tanıyor Bir Şey Olmaz Deme Herkese Güvenme. Sıkıştımı İnsanoğlu Belaltı Vurur. Her Ne Kadar Karakter İle İlgili Olsada.

    0|0
    0|0
    • Siz mesela?

    • Hepsini Göster
    • Edindiginiz arkadasliklar , dostluklar nasildir

    • Benim Bu Sitede Halihazırda Reel'de Görüştüğüm Haftada Birkaç Gün Arayan Her Gün Hal Hatır Soran Birçok Arkadaşım Kardeşim Ablam Ağabeyim Var. Ne Yazıkki Tamamına Yakını Gitti Siteden. Bu Şans Meselesi.. İyi Akşamlar.

  • Bu tür insanları arayarak bulamıyorsunki, hayatının bir noktasında çıkıyor karşına, kuru bir merhaba ile başlıyosun, sonra aynı şeyleri yapmaktan hoşlandığını anlıyorsun, muhabbetide iyi geliyor zamanla oturtuyorsun..

    0|0
    0|0
  • Karsi cinsin dertlesme isini nereye baglayacagina gore degisiklik gosterebilir..

    0|0
    0|0
  • İstersen yazabilirsin.

    0|0
    0|0
  • Gene internet üzerinden edinebilirsin galiba. Buraada tanıştığın kişileri bir süre kendince test et, birilerini bulabilirsin.

    0|0
    0|0
  • Yahu 2 3 gün önce bende yazdım sohbet edecek dertleşecek adam var mı diye !! tüm konusma ihityacı olanlar toplansa zaten yalnız adam kalmaz.. İst. ise yaz dostum.. sıkıntı yok

    0|0
    0|0
    • Degil.

    • Kısmet be müdür napcan... baktın kafa dengi gerçekten kimseyi bulamadın yazarsın ksden dostum.. Sıkma canını ;)

  • dostun nerde ne zaman bulacağın bilinmez.. buna ünv. de de dahil..

    0|0
    0|0
    • Benim dostlarim var aslinda ama ikiside evlendi ve birbirimizden koptuk gibi bir sey yani bir araya geldigimizde cok iyiyiz ama cok nadir gorusuyoruz

    • anlıyorum tabiki bazen hayat ayrı koyar insanları.. ama dostluk bakidir.. yeni arkadaşlar içinde de çıkarcaktır sana dost

  • Gel arkadaş olalım o zaman?

    0|0
    0|0
  • Gel ne olursan yine gel

    0|0
    0|0
  • Özellikler

    0|0
    0|0
  • siteden edinebilirsin

    0|0
    0|0
  • Olabilir. .

    0|0
    0|0
  • Sanal olabilir dertlesip sohbet edebilirsin, yanlışını görünce cikarirsin

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

Yükleniyor...