Kızını dövmeyen dizini döver mi?

hernekonuda olursa olsun, bu dusunce doğru bir dusuncemidir?

Güncellemeler:
sonradan aklıma geldi kız/oğlan diye ayırt etmek saçma oldu.
şöyle desem ozaman ; çocuğunu dovmeyen (dovmeden kasit sadece fiziki siddet degil ) dizini döver mi?
sonradan aklıma geldi kız/oğlan diye ayırt etmek saçma oldu.
şöyle desem ozaman ; çocuğunu dovmeyen (dovmeden kasit sadece fiziki siddet degil ) dizini döver mi?

1|2
9|12

En İyi Kız Görüşü

  • Bu atasözünü söyleyenin dövmekten kastı eğer ögüt vermekse, evet doğrudur.. ki, ogul ve ya kız ayrimi olmamali evlat evlattır. Öğüt verilmeli her ikisine de.

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Dövmek deyim yetiştirmek kasıt burada.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Dizini döver ama Son pişmanlık fayda etmez 😊

    0|1
    0|0
  • Kizini döven dizini dover. Baksaniza muge anliya en cok baski altindaki kizlar kaciyo

    0|1
    0|0
  • Aynen cok dogru bir soz.
    Simdi tutturmuslar bir 18 yasi; neymis efendim 18 yasina girdimi resit oluyormus istedigini yaparmis hatta ayri eve bile cikarmis 😤😖

    0|1
    0|0
    • 18 yaşında ayrı eve çıkmak anormal mi?

    • @depressedvader ailelere gore anormal ki 18 yasina girdilermi evde sorunlar bitmiyor...
      Yine cik gez toz eglen ama bir erkkle ayri eve cikmak aileler tarafindan iyi karsilanmiyor neyazikki canım 😉

    • İlk görüşünde bir erkekle ayrı eve çıkmak diye belirtmedin, üniversiteye giden herkes ayrı eve çıkar doğal olarak. Ha bahsettiğin aileler de çocuğunu insan değil eşya olark görenler.

  • Kadın düşmanı Türk toplumunun cahilce ve çağdışı atasözlerinden biri. Utanmadan "Türkler kadına değer verir" derler bir de.

    0|1
    0|0
  • Dayakla insan düzelir mi ya salak gerikafalı suşunceler

    0|1
    0|0
  • oğlunu dövmeyen neyini döver

    0|1
    0|0
  • Yine bağnaz kafalar..

    1|1
    0|0
  • Dizini kırar bile 😂😂😂😂😂😂

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Sacma bisi ama. edebi kucuklukten ogretmek. lazim erkegede

    1|1
    0|0
  • Erken torun sahibi olur

    0|1
    0|0
  • Şu zamanda kızını dövecek pek bir babayiğit görünürde yok gibi :)

    0|1
    0|0
  • Ne doğrusu sadece komik.

    0|1
    0|0
  • Doğru bir düşünce.

    Kızını döveceksin ki sonra dövülmesin.

    0|1
    0|0
  • Doğru sanırım

    0|1
    0|0
  • kızım olursa dövemem ben ya vuramam yani

    0|1
    0|0
  • bizim bir akraba kızını terbiye edemedi sonra dövdü

    0|1
    0|0
  • Hrmdr fazlasıyla sadece dizini dövmekle kalsa yine iyi...

    0|1
    0|0
  • kızını dövmeyen değilde kızını terbiye etmeyen dizini de döver kolunu da,

    0|1
    0|0
  • Ağaç yaş iken eğilirmiş

    0|1
    0|0
Yükleniyor...