Hisleri kuvvetli olanlar var mı? acil?

dün bir soru sordum o kadar insna arasında 2 tane cevabı zor aldım. Benimde hislerim kuvvetli ama bir şey yaşadım ve fikir almak istiyorum yok mu kimse


0|1
1|7

En İyi Kız Görüşü

  • ben varım

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Herkes saruman olur şimdi. :|

    0|0
    0|0
    • gelenler olduda sorumu yazınca ya cevabı bulamıyorlar ya da bir daha yazmıyorlar

    • Hepsini Göster
    • Eksik noktayı tamamlamak için aşık olmuş kalbin. Kalbin artık büyük hisli aşk istiyor. Ağlayacak duruma gelebilme ihtimalin var.
      Bu başlangıç da olabilir herşeyin, evlilik bile düşünebilirsin yakın zamanda.

    • vay be kalbime bak neler yapmışta anlamamışım... uzak durayım bare ben böyle milletemi sarıcam

  • hocamıza danışmak gerek

    0|0
    0|0
  • Sor bakım

    0|0
    0|0
  • Sor bakalim

    0|0
    0|0
    • karışık nasıl anlatıcam bilmiyorum ama denicem.3 yıl birini deli gibi sevdim ve sonunda tamamen hissizleştim, bitti. Yalnız duygularım bitmeden 1-2 ay önce yeni biriyle tanıştım. Bu kişiyle sadece arkadaşça konuştum ve çok yakışıklıydı ama ben bundan etkielnmedim. Hani güzelmişte banane dersin ya öyleydi... Yalnız içimde çok garip bir his oluştu. Sanki ilerde evlenicem, birlikte olucam kişi oymuş gibi hissettim. Normalde başkasına aşıkken böyle garip bir şey hissettim. Nasıl oluştu bilmiyorum.1-2 ay sonrada 3 yıldır aşık olduğum kişiyi tamamen unuttum ve yeni tanıştığım kişiyi daha yakından tanımaya başladım. Konuştukça bana çok benzediği farkettim hatta yapmak istediğimiz meslekler bile aynıydı. Ruh ikizi nedir bilmiyorum ama bulmuşum gibi hissettim. Bu kişinin sevgili var ve gitti. Ona ulaşabileceğim hiç bir olanak yok elimde. Karşıma çıkmasıda mümkün değil. Ancak ben nasıl böyle bir şey hissettim? bu aşk değil ama ne bana bir açıklayın

    • sorumu yazınca kimse cevap vermiyor en azındna bulamadık deyin

    • Ya bana gore o zamanlar duygusal bir bosluktaydin kendini karşıdakine yakın hissettin. Bu kadar yani. bunu tarif eden bir kelime yok ama aşk degil

  • ne konu söyle

    0|0
    0|0
    • konumu anlatıyorum ama kimse cevap yazmıyor ya

    • Hepsini Göster
    • o seni belkide tanıyordur seni seviyordur senin kriterlerini biliyordur ona göre davranır senin hakkında araştırma yapmıştır önce konuş tanış biraz zaman geçsin sonra karar ver hemen verme aceleci olma

    • hayır beni hiç tanımıyordu zaten gitti ve sevgilisi var. Ona ulaşmam milyonda bir bile değil sadece ben nasıl böyle bir şey hissettiğimi anlamaya çalışıyorum

  • Ne hissettiğini bile hissederim

    0|0
    0|0
    • o zaman şu an ne hissettiğimi söyle bende ona göre sorumu sorabileyim?

    • Hepsini Göster
    • güzel yalnız benim sorum karışık anlatmaya çalışıcam eğer anlamazsan daha farklı anlatmaya çalışıcam

    • karışık nasıl anlatıcam bilmiyorum ama denicem.3 yıl birini deli gibi sevdim ve sonunda tamamen hissizleştim, bitti. Yalnız duygularım bitmeden 1-2 ay önce yeni biriyle tanıştım. Bu kişiyle sadece arkadaşça konuştum ve çok yakışıklıydı ama ben bundan etkielnmedim. Hani güzelmişte banane dersin ya öyleydi... Yalnız içimde çok garip bir his oluştu. Sanki ilerde evlenicem, birlikte olucam kişi oymuş gibi hissettim. Normalde başkasına aşıkken böyle garip bir şey hissettim. Nasıl oluştu bilmiyorum.1-2 ay sonrada 3 yıldır aşık olduğum kişiyi tamamen unuttum ve yeni tanıştığım kişiyi daha yakından tanımaya başladım. Konuştukça bana çok benzediği farkettim hatta yapmak istediğimiz meslekler bile aynıydı. Ruh ikizi nedir bilmiyorum ama bulmuşum gibi hissettim. Bu kişinin sevgili var ve gitti. Ona ulaşabileceğim hiç bir olanak yok elimde. Karşıma çıkmasıda mümkün değil. Ancak ben nasıl böyle bir şey hissettim? bu aşk değil ama ne bana bir açıklayın

  • evet sorunu alayım

    0|0
    0|0
    • gün içinde farklı duygular yaşıyoruz zaten biliyorsundur. Ben aşkı yaşadım ve unutmam gerekti. Hissizleşmeden 1-2 ay önce biriyle tanıştım. Fiziksel olarak çok yaışıklıydı ama ben bundan etkilenmedim. Hani evet güzel/yakışıklı ama beni ilgilendirmiyor dersin ya öyleydi... O sırada halen başkasına aşıktım ama içimde çok garip bir duygu oluştu. Sanki ilerde birlikte olucam, evlenicem kişi oymuş gibi.1-2 ay sonra asıl sevdiğim kişiye karşı duygularım bitti. Yeni tanıştığım kişiyi tanıdıkça bana benzediğini farkettim. Ruh ikizi nedir bilmiyorum ama bulmuşum gibi geldi. Yalnız sevgili var ve gitti. Benim hissettiklerim haberi yok ve ona ulaşmak için elimde hiç bir bilgi yok. Bu aşk değil ama ben böyle bir şey görmedim o kişinin gelme ihtimali milyonda bir bile değildi benim bu hissettiğim neydi? bana bir açıklayın niye böyle oldum?

    • Hepsini Göster
    • Bakın parel evrende ya da geçmiş hayatın izlerini taşırsın omzunda bulundurduğun melekler geçmiş zamandaki iyilik kötülüklerinden yazar hata çeşme yaptırsa geçmişteki adam ölse ve sana bu melekler gelse sevapi yazılmaya devam edicek ve sen yazıldığı sürece hatırlamaya başlıcaksın gibi geçmiş hayatları melekler sayesinde öğrenebilirsiniz

    • @qekitsune ölüp dünyaya tekrar gelmekten mi bahsediyorsunuz? geçmiş duygular derken ben msülümanım bu kesinlikle söz konusu olamaz

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...