Doğum günü neden var?

Ben bu yaşıma geldim ama hala neden doğum günü kutlanıldığını anlamadım. Bence çok anlamazsız. 365 gun var ama sen 1 günü çok özel yapıyosun. Pasta alıyosun evini susluyosun arkadaşların hediye falan aliyo neden bütün bunlar 1 günde oluyor? Sanki dünyadaki son günün sen oluceksin de seni mutlu etmeye çalışıyolar hediyeler alıyorlar pastalar alıyorlar. Benim canım ne zaman isterse o zaman gider pastanede pastamı yerim ayrıca bu doğum günü olayı falan da yahudi gelenegiymis bunu duyunca iyicene tuhafıma gitti. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?


0|0
5|2

En İyi Kız Görüşü

  • Hayatımda bir zaman doğum günü kutlaması banada saçma geliyor düşünsene kendine parti yapıyorsun onu bunu çağırıyorsun kendimi kutluyorum gelin diye zorla hediye aldırmaktir bu çok aptalca 😂😂😂

    0|1
    0|0
    • Aynen haklisin bebim arkadaşlarım da oluyo çağırıyorlar falan gitmesen olmiyacak gitsen elin boş olmaz

    • Boş insanlar uğraşır bu tarz şeylerle takma 😉

En İyi Erkek Görüşü

  • O değilde kimse hayatından memnun değilken doğum gününde doğduğu güne sevinmekte ayrı bir ironi. :)

    0|1
    0|0
    • Dimi ya hayatta o kadar zorluk var çile var ama neymiş doğum günüm!! PEH!!!

Kızlar Ne Diyor 4

  • Yaslandigimi kutlamam bana cok sacma geliyor

    0|1
    0|0
  • çünkü yılın o günü çok özel bir şey olmuş ve sen doğmuşsun zaten istediğin zaman pasta yiyebilirsin sadece doğum gününde yenir diye bir kural yok

    0|0
    0|0
  • Sacma gavur icadı

    0|0
    0|0
  • Kutlamak zorunda degilsin

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • sacma sapan is

    0|0
    0|0
Yükleniyor...