Bugün hayatımın en utanç gününü yaşadım?

Lise 4 e gidiyorum Sabah okula yetişme telaşı tuvalete girmeyi unuttum derse girdim fakat lanet olasıca hoca dersleri yetiştirmek için 3 ders blok yaptı hoca sinirli olduğu için çıkamadım sabrettim sıktım fakat zil çaldı sonra sınıftaki erkekler beni köşede çağırdı gitmem lazım acil felan dedim çok zorlayınca hemen bakim çıkim dedim gittim yanlarında ellerinde bir kutu süprizimiz var dediler içini bir açtım içinde oyuncak bir iri kocamana bir örümcek var fakat aynı gerçek gibiydi bende gerçek sandım bir anda çığlık felan atarken bacağımın arasından şırıl şırıl sıcak sıcak akmaya başladı herkes bana gülüyor felan fakat sonra şakayı anladım sonra bir yandan işerken herşeyi unuttum rahatlıyordum sonra çorabım ayakkabım felan ıslandı ağladım tüm okulun rezil konusu oldum sonra arkadaşım sağolsun evi yakındı koşarak eşofman getirdi tuvalette değiştirdim kaçtım okuldan ayrılmayı düşünüyorum açık öğretime geçmeyi düşünüyorum siz olsanız ne yapardınız bana fikir verin yardım edin


0|0
6|20

En İyi Erkek Görüşü

  • bu gerçekse harbi kötü olmus la ama lise 4 e gidiyorsun yani son ayrıca okul bitimine 10 gün filan var niye bırakıcan okulu :D

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Çok kötü olmuş senin yerinde hissettim kendimi kimsenin yüzüne bakamıyıcağını düşünüyosundur ama bak sakın okulu bırakiyim falan deme bu hepimizin başına gelir bir hafta falan gülerler boşver sende gül unutucaklar ztn kendine yazık etme okulu bırakırsan çok pişman olursun

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • 3 ders blok nedir hocaların tenefüs alma hakkı yok sanki üniversite
    yaşadığın şey kötü olmuş hakkaten düşünemiyorum ama açık öğretim nedir eğitim için çok kötü başka okula geç en kötü olarak ama bir yarın bozuntuya vermeden git okula bence okadar kötü olmayabilir sınıfın iyiyse şakayla beraber kurtarabilirsin ya da çok kızıp bahsetmemelerini sağlayabilirsin bir grup sıkı fıkı arkadaşın varsa onlara söyle.

    0|0
    0|0
  • abooo çok kötü bir durum yaşamışsın.. açık öğretime gitme, en fazla 1 hafta konuşurlar, unutulur gider, sen okuluna devam et... her insanın başına gelebilecek birşey..

    1|0
    0|0
  • hayır yaaaa ne utanması sende insansın be ne var bunda napmışsın namussuzluk yaparkenmi yakalanmışsın senle dalaga geçen insanalar kişiliksiz o kadar utanması gereken varken neden utanıyorsun okul değiştir çok istiyosan ama bunun için öyle yapma bir milletin utanmazlıklarını düşün seninki ayıp bişe değil

    0|0
    0|0
  • durumun için üzüldüm geçmiş olsun seni anlıyorum okudumda ama sen güçlü bir insan oalrak pesmi ediceksin onlar güldüğü için güleninde başına gelir elbet sen canını sıkma seninle dalga geçen herkesi hayatından sil en iyisi bu umarım başına bidaha böyle birşey gelmez tekrar geçmiş olsun :(

    0|0
    0|0
  • Okumadim ama allah yardimcin olsun

    0|0
    0|0
  • Öncelikle geçmiş olsun. Bunda komik birşey yok. Olabilir insanlık hali. Asıl şakayı yapanlar utansın. Okul değiştirme mevzusuna gelince sana kalmış birşey...

    0|0
    0|0
  • Sakin ol bakalım

    0|0
    0|0
  • oh troll lere gel

    0|0
    0|0
  • Öğretmenler genelde kızlara izin verirler özel durumları olabildiği için keşke izin isteyip fitseymişsin tuvalete

    0|0
    0|0
  • Sana bunu yasatanlar utansin pislikler

    0|0
    0|0
  • bu kotu olayı unutmak ıcın okulda yemek ver kısır mısır yap bısıler evde daya müsili içine kavanoz kavanoz herkes tavana kadar işesin sıçsın falan al ıntıkamını
    çişin yerde kalmasın senınle dalga gecmek neymıs ogrensınler

    0|0
    0|0
  • Bak herkes senin yaşadığına üzülüyor dalga geçen yok lutfen uzulme fazla

    0|0
    0|0
  • Ya neden utanıyorsun? Bence normal.

    0|0
    0|0
  • herkesin başına gelebilir. takma bu kadar.

    0|0
    0|0
  • yazık tüüüü

    0|0
    0|0
  • Geçmiş olsun ama buna izin vermeyecek öğretmen yoktur. Eğer gerçekse ve sen izin almadıysan bu duruma sen getirmişsin. Hadi izin alamadın arkadaşlarını yanına niye gittin çok saçma.

    0|0
    0|0
  • puhahahaa
    zaaaaaaaaaaaa

    0|0
    0|0
  • La ne olcak anlat arkadaşlarına bunu.

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle okuldan ayrılırdım hatta Ülkeyi terk ederim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • :D kotu olmus unutulir gider ya salla

    0|0
    0|0
  • Ayyy kuzum benim... birkaç gün gitme okula unutulacaktir elbet...

    0|0
    0|0
  • başka okula geç. açıköğretim zor olur.

    0|0
    0|0
  • Trol

    0|0
    0|0
  • Kafana takma herkesin basina gelebilir.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...